AndroidHealthClinic

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

Ik ben klaar met m'n stack SuperPump250 en SizeOn en ben erg tevreden over de producten. In combinatie met een goed dieet en een intensief trainingsschema heb ik er zo'n 2 kg mee gewonnen in 5 weken tijd. Van SuperPump250 (2 scheppen 30 minuten voor de training) krijg je energie en zin om te trainen. Je kunt daarbij veel intensiever trainen, zeker in combinatie met SizeOn (1 schep) die je tijdens je trainingen drinkt. Daarvan krijg je een geleidelijke aanvoer van creatine en koolhydraten en je spieren worden volgepompt met vocht en voedingsstoffen. Op niet-trainingsdagen dronk ik 's ochtends SizeOn in combinatie met 20 gram whey en ook dat zorgde voor merkbaar vollere spieren. Kortom twee erg complete producten van Gaspari Nutrition bomvol werkzame ingrediënten. Samen € 99 bij TNHC, goed voor zo'n 5 weken.

Ik ben klaar met m'n stack SuperPump250 en SizeOn en ben erg tevreden over de producten. In combinatie met een goed dieet en een intensief trainingsschema heb ik er zo'n 2 kg mee gewonnen in 5 weken tijd. Van SuperPump250 (2 scheppen 30 minuten voor de training) krijg je energie en zin om te trainen. Je kunt daarbij veel intensiever trainen, zeker in combinatie met SizeOn (1 schep) die je tijdens je trainingen drinkt. Daarvan krijg je een geleidelijke aanvoer van creatine en koolhydraten en je spieren worden volgepompt met vocht en voedingsstoffen. Op niet-trainingsdagen dronk ik 's ochtends SizeOn in combinatie met 20 gram whey en ook dat zorgde voor merkbaar vollere spieren. Kortom twee erg complete producten van Gaspari Nutrition bomvol werkzame ingrediënten. Samen € 99 bij TNHC, goed voor zo'n 5 weken.

ben ook erg tevreden over die 2 als stack.

Ik ben er nu mee bezig en ben intussen 2,5 kilo aangekomen in 3 wekentijd (ook vocht uiteraard) ,ben er dus ook zeer tevereden over!

@Gazearek
Op de verpakking staat dat je SizeOn op niet-trainingsdagen moet innemen (nuchtere maag) voor het slapen gaan. Waarom nam je het dan 's ochtends (in combinatie met whey?) ?

@Gazearek
Op de verpakking staat dat je SizeOn op niet-trainingsdagen moet innemen (nuchtere maag) voor het slapen gaan. Waarom nam je het dan 's ochtends (in combinatie met whey?) ?

Goede vraag, en ik heb er eigenlijk geen goed antwoord op...
Volgens mij werd mij dat aangeraden omdat ik altijd 's avonds laat train,
Vaak net voor het slapen gaan...
Ik zal het binnenkort nog eens navragen bij TNHC...

de rede dat je het savonds in neemt is dat je in je slaap een gh piek heb en in combinatie met de size on maak je er max gebruik van

Even een vraagje... volgens de gebruiksaanwijzging moet je die Superpump ook op niet-trainingsdagen pakken maar wat is daar het idee achter ?

Even een vraagje... volgens de gebruiksaanwijzging moet je die Superpump ook op niet-trainingsdagen pakken maar wat is daar het idee achter ?

Waarschijnlijk het idee van de positieve werking van de ingrediënten, maar mij werd aangeraden het alleen voor de training te nemen...

Het idee erachter is volgens mij om de pot zo snel mogelijk leeg te krijgen zodat je een nwe gaat kopen.

Ik zie het nut er niet van in om een pre-workoutsupplement te nemen op niet trainingsdagen. Daarom neem ik het dus alleen op trainingsdagen in.

op GO-xtreme.nl kun je ook kleine potten hiervan bestellen voor 20 euro om het te 'proberen' (rond 10a14 servings). Ik heb nu Fierce als pre-workout..iemand hier ervaring mee?

Het idee erachter is volgens mij om de pot zo snel mogelijk leeg te krijgen zodat je een nwe gaat kopen.

Ik zie het nut er niet van in om een pre-workoutsupplement te nemen op niet trainingsdagen. Daarom neem ik het dus alleen op trainingsdagen in.

Dat dacht ik dus ook al... lijkt me ook dat je lichaam dan sneller went aan de ingredienten en het effect eerder zal afnemen.

Damn... wat een heftig spul.

Gisteren voor de eerste keer 3 scheppen gepakt, was rond half 6, daarna gaan trainen.

Enorme pomp in de armen bij de biceptraining, training ging bijna vanzelf.

Alleen wat minder van m'n nachtrust... tot 3 uur wakker gelegen vanacht... :eek:

(Heb overigens de volledige stack Sumperpump 250, Size On, Plasmajet en Novadex)

Damn... wat een heftig spul.

Gisteren voor de eerste keer 3 scheppen gepakt, was rond half 6, daarna gaan trainen.

Enorme pomp in de armen bij de biceptraining, training ging bijna vanzelf.

Alleen wat minder van m'n nachtrust... tot 3 uur wakker gelegen vanacht... :eek:

(Heb overigens de volledige stack Sumperpump 250, Size On, Plasmajet en Novadex)

3 scheppen? :eek: Ben je wel goed wijs? En dat voor de eerste keer...
Ik ben begonnen met 1,5 schep en dat werkte prima...
Later een keer 2,5 schep geprobeerd, maar dat was echt te veel van het goede...
Daarna bij 2 scheppen gebleven en dat was perfect!
(Het is trouwens SuperPump250 en Novedex XT, dus geen Sumperpump 250 en Novadex)

+1

3 scheppen? :eek: Ben je wel goed wijs? En dat voor de eerste keer...
Ik ben begonnen met 1,5 schep en dat werkte prima...
Later een keer 2,5 schep geprobeerd, maar dat was echt te veel van het goede...
Daarna bij 2 scheppen gebleven en dat was perfect!
(Het is trouwens SuperPump250 en Novedex XT, dus geen Sumperpump 250 en Novadex)

Nee dit was de 3e training, eerste training 1 schep, tweede training 2 scheppen en daarna dus 3...

had hem ook bij de M&F bij gekregen en vanmiddag geprobeerd. was er een beetje sceptisch over toen ik het las. 3,5% arm omtrek in 1 training. zit zelf op 44,5 cm dus dat zou betekenen dat ik er ongeveer 1,5 cm bij zou moeten krijgen. ik heb de superpump opgelost in water. smaakte trouwens heel goed. ben naar de sportschool gegaan en heb borst-biceps getraind.
ik merkte dat alles veel makkelijker ging en dat er naarmate m'n training vorderde m'n armen op knallen stonden wat met de biceps training nog meer werd. na mijn training door de fitness instructeur m'n arm opgemeten en wat verbaasde me 46 cm omtrek. dus toch 1,5 cm erbij. ik ben echt verbaasd maar zeer tevreden met dit spul. ik gebruik al 2 maanden red devil. mag ik dit combineren met superpump 250???

had hem ook bij de M&F bij gekregen en vanmiddag geprobeerd. was er een beetje sceptisch over toen ik het las. 3,5% arm omtrek in 1 training. zit zelf op 44,5 cm dus dat zou betekenen dat ik er ongeveer 1,5 cm bij zou moeten krijgen. ik heb de superpump opgelost in water. smaakte trouwens heel goed. ben naar de sportschool gegaan en heb borst-biceps getraind.
ik merkte dat alles veel makkelijker ging en dat er naarmate m'n training vorderde m'n armen op knallen stonden wat met de biceps training nog meer werd. na mijn training door de fitness instructeur m'n arm opgemeten en wat verbaasde me 46 cm omtrek. dus toch 1,5 cm erbij. ik ben echt verbaasd maar zeer tevreden met dit spul. ik gebruik al 2 maanden red devil. mag ik dit combineren met superpump 250???

je gebruikt "red devil" wat is dat en van welk merk is het

kerel, je begrijpt toch wel als je koud naar de gym gaat met 44,5cm armen dat 46 na de training niks bijzonders is als je biceps gedaan hebt. je overdrijft wel een beetje met alles veel makkelijker.....

red devil is van goldfield.
en met dat alles makkelijker gaat bedoel ik dat ik zonder spotter met elk setje 2 a 3 herhalingen extra kan doen wat ik normaal niet aan kan. weet zelf ook dat 1,5 cm niet veel is maar heb nog nooit 46 cm omtrek gehad en verbaasd me gewoon dat dit na 1 training hiermee wel bereikt werd. kan toeval zijn..... maar toch. train al de nodige jaren. en bij de 1 slaat sommig supplement goed aan en bij de andere niet....ik was er gisteren gewoon tevreden mee,,,,,,wat dit spul op langer termijn zou doen weet ik niet.. mzzl

Terug
Naar boven