vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit man stop eens met mij bang te maken , einde van de wereld in 2012 en nu dit
Nog 5 miljard jaar en dan is het waterstof in de kern van de zon op en verbrand iedereen hier levend (zoiets was het geloof ik).Achja, we moeten toch van iets doodgaan hé? en je moet er maar eens bij nadenken: OOIT zal de aarde wel vergaan...
Nog 5 miljard jaar en dan is het waterstof in de kern van de zon op en verbrand iedereen hier levend (zoiets was het geloof ik).
Over 5 miljard jaar raakt de brandstof van de zon op en dan zwelt hij op tot een rode superreus. De zon zal dan groeien tot ongeveer onze planeet. Al het leven op de aarde zal eindigen en uiteindelijk zal de zon ontploffen als Supernova.Nog 5 miljard jaar en dan is het waterstof in de kern van de zon op en verbrand iedereen hier levend (zoiets was het geloof ik).
Over 5 miljard jaar raakt de brandstof van de zon op en dan zwelt hij op tot een rode superreus. De zon zal dan groeien tot ongeveer onze planeet. Al het leven op de aarde zal eindigen en uiteindelijk zal de zon ontploffen als Supernova.
Hier onstaat dan:
- Een neutronen ster
- Een zwart gat
- Een neutronen ster en een zwart gat(neutronen zal worden opgeslokt).
Bij deze explosie onstaan door de hoge temperatuur en druk allemaal nieuwe stoffen(d.m.v. kernfusie) die uiteindelijk de ruimte in worden geslingerd. Door de hoge temperatuur en druk onstaan dus ook veel zware stoffen(bijv. Uranium) die je later terug zult vinden in de planeten.
Na verloop van tijd onstaat er een nevel(zoals de krabnevel) waar ontzettend veel stof samenhangt.
Dit stof zal dan vervolgens weer dienen als materiaal voor nieuwe sterren en de cyclus herhaalt zich.

Geloof dat de zon al ietsje groter is dan onze planeet![]()
No shit Sherlock.Geloof dat de zon al ietsje groter is dan onze planeet![]()

Door ene michael smink die net zijn rijbewijs gehaald heeft ?
komt wel precies uit