Fitness Seller

Superstorm op komst eind november?

KNMI: De zeer zware storm van 1990

Heb die dag het wereldrecord verspringen volgens mij verbeterd. Enorme sprongen kon je toen maken met wind mee.

ja toen was ik nog wat jonger weet het nog goed! was aan het Nin-Jutsu'en terwijl de windhozen hier over deventer kwamen... deur van het pand vloog eruit midden in de dojo en alle dakpannen zag je in de rondte vliegen!

pas afgelopen zomer is het plantsoen hier weer op orde gekomen na die storm, alle bomen waren naar de kl*te!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet die storm van 1990 ook nog wel voor de geest te halen. De dakpannen vlogen me letterlijk om de oren. :eek:

Ik kan dus door internetproblemen ongeveer alléén DBB op, heeft iemand op National and Local Weather Forecast, Radar, Map and Report al gekeken naar de tiendaagse verwachting voor amsterdam? :D

"T.g.v. de grote onstabiliteit van de atmosfeer zijn tornado’s niet uitgesloten."

Wtf :o

Nou jongens dat word hard hard trainen de komende tijd, dan waai je iniedergeval niet weg (nahja kleinere kans :D) ik ga nog maar even verder met de bulk! :p

all pray all pray the world is going down i repeat the world is going down

stop met bben nu het nog kan en eet je suf aan de mac en shoarmas

ach ik woonin Belgie dus ben veilig:D
want volgens de Hollanders lopen wij toch tien jaar achter...

Nederland, het nieuwe Atlantis

Ik woon 7km van de kust. Ik word nu al bang:orly: :nowai:

Zou opzich wel mooi zijn trouwens, dan neem ik lekker een paar daagjes vrij. Ik ga niet met mijn scooter de weg op, veel te gevaarlijk!:D

Men spreekt toch van enorm onstuimig en stormachtig weer he, ben eens benieuwd. Ernstige stormen veracht ik niet echt maar toch sterke winden. En ja anderzijds we hebben al een heel raar jaar achter de rug wie weet een shockerende afsluiter:angstig:

Tornado's oh my f@kin god, kan nou al niet wachten :banana:

Mooi! Kan ik eindelijk me nieuwe vlieger uitproberen!

ja ja die goede weersberichten, tot eind November kan nog van alles gebeuren wat het weer betrefft

Tijd om weer eens te gaan kitesurfen! ;)

Als de gym maar openblijft.

Ik wil niet pesten hoor, maar zou musclebear dan toch gelijk hebben. :eek:

werkt niet....

Er wordt mij een tornado, die door heel nederland gaat, geschonken op mijn verjaardag.

'Ah, echt waar, moedertje Natuur? Dat had je nou echt niet hoeven doen! :D'

Heb die dag het wereldrecord verspringen volgens mij verbeterd. Enorme sprongen kon je toen maken met wind mee.

Ik weet nog dat ik destijds een bijbaantje had in een winkel. Stond er een mevrouw in de winkel die zonder te blozen beweerde dat ze door de wind mee werd gegrepen en zo over een flatgebouw van twaalf verdiepingen werd geslingerd en een stuk verderop weer neerkwam.

Waarschijnlijk heeft een van onder uit stuwende wind achter het flatgebouw haar val dan gebroken ofzo ???

Terug
Naar boven