AndroidHealthClinic

Superstorm op komst eind november?

jammer...

hoe zit het voor belgië?:D

Ik weet nog dat ik destijds een bijbaantje had in een winkel. Stond er een mevrouw in de winkel die zonder te blozen beweerde dat ze door de wind mee werd gegrepen en zo over een flatgebouw van twaalf verdiepingen werd geslingerd en een stuk verderop weer neerkwam.

Waarschijnlijk heeft een van onder uit stuwende wind achter het flatgebouw haar val dan gebroken ofzo ???

:roflol: Denk dat ze een klap van de molen heeft gehad, met windkracht 12 komt zo'n molenwiek hard aan natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weet nog dat ik destijds een bijbaantje had in een winkel. Stond er een mevrouw in de winkel die zonder te blozen beweerde dat ze door de wind mee werd gegrepen en zo over een flatgebouw van twaalf verdiepingen werd geslingerd en een stuk verderop weer neerkwam.

Waarschijnlijk heeft een van onder uit stuwende wind achter het flatgebouw haar val dan gebroken ofzo ???

Right...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wiens haar zou het meest dansen?

onder de grond waait het niet dus ik ga voor optie 2 :D

*neemt zijn kite mee naar het strand eind november*:)

Je kan in mijn kelder komen schuilen

:roflol: Mooi verhaal..

Ik poep 'em wel een beetje.

Heb ik eindelijk een reden om bloemenmeisje en Mikki te palen.

julie make nu wel van die grappen maar het kan zo het einde van je leven betekenen als er echt zon storm komt

ik ga alvast een tunnel graven onder de grond

Monsterreacties weer,lijkt me geen leuk nieuws als ze op het nieuws over tornado's beginnen en 200km per uur stormen.Komen ze een beetje laat mee.:D Maar lijkt me wel leuk.

80% kans dat de mogelijke storm over Nederlands trekt. 0,8% kans dat de storm zich uberhaupt voordoet :D

Tornados... yeah right een T5 over de coolsingel :roflol:

Zal me niet verbazen als het bizar lelijk weer gaat worden nu het plotseling zo zacht is, maar deze indianenverhalen brengen me wel aan het lachen.

Heb ons huis net dichtgetimmerd

30neoap.jpg

Marketing van de angst.......

ZOu zijn vrouw een verzekeringsbedrijf hebben???

Tornado's ? zei ik daar tornado's :D stelletje grappenmakers, in nederland ofniet :roflol:

TOF! Ik ga alvast mijn waterbedje opblazen en flink wat lsd inslaan:D

Cool, het is al veel te lang geleden (15 jaar?) dat het hier nog eens goed hard gewaaid heeft.

Terug
Naar boven