- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet nog dat ik destijds een bijbaantje had in een winkel. Stond er een mevrouw in de winkel die zonder te blozen beweerde dat ze door de wind mee werd gegrepen en zo over een flatgebouw van twaalf verdiepingen werd geslingerd en een stuk verderop weer neerkwam.
Waarschijnlijk heeft een van onder uit stuwende wind achter het flatgebouw haar val dan gebroken ofzo![]()
Denk dat ze een klap van de molen heeft gehad, met windkracht 12 komt zo'n molenwiek hard aan natuurlijk.Ik weet nog dat ik destijds een bijbaantje had in een winkel. Stond er een mevrouw in de winkel die zonder te blozen beweerde dat ze door de wind mee werd gegrepen en zo over een flatgebouw van twaalf verdiepingen werd geslingerd en een stuk verderop weer neerkwam.
Waarschijnlijk heeft een van onder uit stuwende wind achter het flatgebouw haar val dan gebroken ofzo![]()
Ik weet nog dat ik destijds een bijbaantje had in een winkel. Stond er een mevrouw in de winkel die zonder te blozen beweerde dat ze door de wind mee werd gegrepen en zo over een flatgebouw van twaalf verdiepingen werd geslingerd en een stuk verderop weer neerkwam.
Mooi verhaal..julie make nu wel van die grappen maar het kan zo het einde van je leven betekenen als er echt zon storm komt
ik ga alvast een tunnel graven onder de grond
Maar lijkt me wel leuk.

hahaha, prachtig hoe iedereen die twistershit gelooft.
Heb je geen reden voor nodig.Heb ik eindelijk een reden om bloemenmeisje en Mikki te palen.