Fitness Seller

Review Supplement review: Green Bulge - Controlled Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement? Creatine met transportsysteem en aminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.Te gebruiken voor welk doel? Kracht en massa winstHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 6 capsules een uur voor de training op niet-trainingsdagen 4 capsules verdeeld over de dagWaar heb je het supplement gekocht? BodyStore.nl - Green BulgeWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 30 euro voor 1 maandverpakkingZou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja zeker.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg te spreken over dit supplement. Het doet gewoon wat het beloofd. Grote krachttoename, je spieren ogen voller. Je voelt je fit en energiek en je hebt alleen maar zin om keihard te trainen. Ik moet wel zeggen dat ik me er een beetje "anders" door voelde, kan niet echt uitleggen waarom. Maar de trainingen voelden geweldig!

Ik reageerde er erg goed op en ik heb nog een potje staan dus ga het nog 4 weken doen. Zeker een aanrader!!!

samenstelling 9/10
prijs 9/10

greenbulge.jpg

ben er net klaar mee, en heb er ook geweldige krachtgains mee gemaakt, nou maar hopen dat ze ook blijven:D

Een grote vooruitgang?

Vb.: benchen in plaats van bv 100 --> 120 door de Green Bulge?

Of ietsje minder?

Interresant voor wedstrijd enz...

Een grote vooruitgang?

Vb.: benchen in plaats van bv 100 --> 120 door de Green Bulge?

Of ietsje minder?

Interresant voor wedstrijd enz...

nee was het maar zo een feest :D. ik ben wel van 60 naar 80 gegaan. ik zat al heel lang vast op die 60. dus ben er zeker blij mee.

• Topic Starter Topic Starter
nee was het maar zo een feest :D. ik ben wel van 60 naar 80 gegaan. ik zat al heel lang vast op die 60. dus ben er zeker blij mee.

Prima gains toch? M'n broer is nu ook met Green Bulge bezig en ervaard ook geweldige kracht gains!

Het is alleen wel jammer dat ze hem bijna nergens hebben op dit moment...

Laatst bewerkt:

Mja ken dat die 60!!!!
Ok een lange tijd op vast gehangen daarna Tribex 9 van First Class genomen en ging vlotjes er over, spijtig genoeg niet meer te verkrijgen :(
Mer ja als je dat hebt klaar gekregen met Green Bulge moet het toch wel goed zijn...

Prima gains toch? M'n broer is nu ook met Green Bulge bezig en ervaard ook geweldige kracht gains!

Het is alleen wel jammer dat ze hem bijna nergens hebben op dit moment...

klopt, maar dat is ook een manier om te zien dat ie werkt, ik ga hem dit keer uit amerika bestellen. ik ga hem dit keer combineren met white blood of white flood. schijnt nog beter te zijn.

hee raish laat even weten of die white blood wat doet met je, bij mij deed het niks

hee raish laat even weten of die white blood wat doet met je, bij mij deed het niks

ooh dat is raar, ik reageer ook heel slecht op NO producten maar hiebij las ik dat ie voor iedereen zou moeten werken??? , maar is goed ik schrijf er wel een reviewtje over.

Green Bulge is een van mijn favoriete creatines :thumbup:, zeker i.c.m. White Blood :D

is het proberen wel waard als ik het allemaal zo lees !~!!

Ik ga volgende maand ook Green Bulge met White blood proberen ben zeer benieuwd, had hiervoor Kre-alkalyn beviel ook goed! Vooral kracht ging toen vooruit, hoop dat ik nu ook iets meer massa zal krijgen!

Wil ook Ephedra nemen, zal ik dit kunnen combineren of moet ik dit hierna nemen? Wat denken jullie!

Laatst bewerkt:
ze hebben hem nu overal weer. blijkbaar een grote zending binne gekomen ofzo ???

ooh dat is raar, ik reageer ook heel slecht op NO producten maar hiebij las ik dat ie voor iedereen zou moeten werken??? , maar is goed ik schrijf er wel een reviewtje over.

haha dat staat overal bij dat t voor iedereen zou werken...revenge 3 zou ook zo'n geweldig product moeten zijn..ben er bijna 2 weken mee bezig maar heb er nog niks maar dan ook niks van gemerkt :( volgens mij werkt niet 1 supp bij mij!

nee crea dus zeker niet. verder zijn er geen producten de moeite waard om te gebruiken, lees testo verhogers. hmb en dat soort onzin

Is dit nou creatine of een NO product of beide?

ik heb hem vandaag ook maar eens besteld bij body & fitshop! Ik reageerde vroeger redelijk op de oude creatine mono van mdy, dus ik hoop dat ik hierop ga knallen :D

Gebruik Green Bulge ook al een paar weken, geen krachttoename...wel zijn mn spieren voller en een lekkere pomp tijdens de training...zeker de moeite waard dus

vandaag voor het eerst genomen dus ik ben benieuwd :D

Terug
Naar boven