XXL Nutrition

Review Supplement review: Green Bulge - Controlled Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement? Creatine met transportsysteem en aminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.Te gebruiken voor welk doel? Kracht en massa winstHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 6 capsules een uur voor de training op niet-trainingsdagen 4 capsules verdeeld over de dagWaar heb je het supplement gekocht? BodyStore.nl - Green BulgeWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 30 euro voor 1 maandverpakkingZou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja zeker.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg te spreken over dit supplement. Het doet gewoon wat het beloofd. Grote krachttoename, je spieren ogen voller. Je voelt je fit en energiek en je hebt alleen maar zin om keihard te trainen. Ik moet wel zeggen dat ik me er een beetje "anders" door voelde, kan niet echt uitleggen waarom. Maar de trainingen voelden geweldig!

Ik reageerde er erg goed op en ik heb nog een potje staan dus ga het nog 4 weken doen. Zeker een aanrader!!!

samenstelling 9/10
prijs 9/10

greenbulge.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb weer 2 potjes besteld, ze zullen morgen wel binnen komen. Kijken of het me wat extra kracht/uithouding kan geven tijdens de cut :cool:

ik krijg meer honger door deze pillen en ik zit al op 4500kcal per dag ???

Ik krijg er ook meer honger van. Het kan iets te maken hebben met de stof 4-hydroxyisoleucine, waarvan bewezen is dat het ervoor kan zorgen dat het lichaam meer insuline aanmaakt.
insuline => hongergevoel

me maag draait gewoon rond! hiermee moet om het uur eigenlijk wel iets naar binnen werken ???

Ik krijg er ook meer honger van. Het kan iets te maken hebben met de stof 4-hydroxyisoleucine, waarvan bewezen is dat het ervoor kan zorgen dat het lichaam meer insuline aanmaakt.
insuline => hongergevoel

niet zo zeer meer aanmaak maar meer insulinegevoeligheid. dan reageert je lichaam "beter" op een mindere hoeveelheid insuline.

kan ook een optie zijn eens goed bekijken allemaal :D

ik ben er nu 3 dagen mee bezig en ik begin het nu wel klein beetje te merken! ben benieuwd hoe het volgende week gaat!

als hij mij goed bevalt dan bestel ik nog een potje en plak ik er nog 4 weken achteraan :D

Heb afgelopen week ook een potje besteld. Ben er nu paar dagen mee bezig en ik moet zeggen dat ik qua kracht wel een licht verschil voel, maar vooral ook uithoudingsvermogen. Zou overigens ook door het placebo effect kunnen maar dat weet ik niet. Van een pomp of vollere spieren merk ik helaas niets.

nou ik had vandaag dat me armen bijna aan het barsten waren! me huid leek wel te scheuren! geweldig :D

2 verpakkingen besteld, ben benieuwd :D

Gister biceps dag, en mijn bollekes knalde dr-af, niet normaal! Heeft iemand van jullie ook dat ie soms steken voelt in zijn spieren, bij mij met name mijn armen....

Vandaag binnengekregen, zal over een maand ook eens een review posten :D Supersnelle levering bij in beginpost aangegeven website. Gister besteld vandaag al binnen.

paar vraagjes aan de schrijver van deze review.

Heb je ook lichte bijwerkingen ondervonden als vocht vasthouden?
Heb je last van vocht vasthouden bij gebruik van andere creatinesoorten?
Kun je dat aparte gevoel inmiddels omschrijven? Ben wel heel nieuwsgierig nu.

Zelf heb hier zelf nogal last van, vandaar mijn vraag:)

Ben nog op zoek naar een goede crea zonder bijwerkingen. Wil van de zomer niet met een plofkop en vocht op mijn buik lopen, maar kan crea goed gebruiken in de race naar de 100kg BP.
Tot nu toe lees ik veel positieve ervaringen met GB.

Alvast bedankt!

paar vraagjes aan de schrijver van deze review.

Heb je ook lichte bijwerkingen ondervonden als vocht vasthouden?
Nee geen bijwerkingen van gehad.
Heb je last van vocht vasthouden bij gebruik van andere creatinesoorten?
Met Creatine Monohydraat hou ik wel een beetje vocht vast.
Kun je dat aparte gevoel inmiddels omschrijven? Ben wel heel nieuwsgierig nu.
Ik kreeg er een beetje een "zwaar" gevoel van in m'n lichaam en een beetje hongerig. Maar het duurde maar heel even.

Zelf heb hier zelf nogal last van, vandaar mijn vraag:)

Ben nog op zoek naar een goede crea zonder bijwerkingen. Wil van de zomer niet met een plofkop en vocht op mijn buik lopen, maar kan crea goed gebruiken in de race naar de 100kg BP.
Tot nu toe lees ik veel positieve ervaringen met GB.

Alvast bedankt!

Ik heb de antwoorden op je vragen er dikgedrukt bij gezet.

Maar GB is zeker een aanrader! Maar dat had ik al gezegd :cool:

Ok dan! Staat genoteerd op mijn boodschappelijstje:cool:

heb het samen met white blood gebruikt en ben er zeer tevreden over kwam ongeveer 1kg per week bij en geen vocht ben ook vooruit gegaan met kracht van 60 -> 70 met bench :)

Laatst bewerkt:
Ik ben nu alweer een paar weken bezig met green bulge en ben er weer helemaal tevreden mee!! Ik ben aan het cutten maar ik train nog steeds super op dit spul. Ik neem ook een fatburner en dat blijkt het effect van green bulge niet in de weg te staan. Ik heb ook een superpomp tijdens m'n trainingen. Het cutten gaat ook prima, ben al aardig wat kilo's kwijt!

Terug
Naar boven