MuscleMeat

Supplement voor sprinter

Sprintbom

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
66kg
Hey sportliefhebber,

Ik doe sinds kort aan competitie wielrennen en train nu ongeveer tussen de 12-18 uur per week. Graag zou ik nu een supplement willen nemen, zodat ik mijn sprint en intervaltraining goed kan afmaken en wat ik eventueel voor een wedstrijd kan innemen.

Ik heb geen dopingcontroles :p

Ook gebruik ik al een wheyshake na mijn trainingen en wedstrijden.

het enigste supplement waarvan het bewezen is dat het in dat geval een beetje zou kunnen helpen is beta-alanine. Heb ik in een artikel van een universiteitsprofessor aan de KUL, die zich met wielrenners bezig houdt, gelezen. En het is geen doping.

Als je geen controle hebt, kan je een pre-workout met 1.3 DMAA nemen, combineer dat dan met wat extra citrulline. Ik heb daar leuke ervaringen mee ;)
(Eventueel ozontherapie :D )
Beta-alanine zal zeker ook helpen!

• Topic Starter Topic Starter
Als je geen controle hebt, kan je een pre-workout met 1.3 DMAA nemen, combineer dat dan met wat extra citrulline. Ik heb daar leuke ervaringen mee ;)
(Eventueel ozontherapie :D )
Beta-alanine zal zeker ook helpen!

Welke zou jij dan adviseren?

Creatine zul je ook baat bij hebben :)

Welke zou jij dan adviseren?

Jack3D

Neveneffect is wel dat je dit niet 's avonds moet nemen, aangezien ik dan altijd nog tot 2 uur wakker lig (ligt natuurlijk wel aan de dosering). Met basketbalwedstrijden kon ik me ontzettend goed focussen en blijven gaan, dus met wielrennen heb je hier zeker wat aan! Er zit wel 1,3 DMAA in, maar als je toch niet gecontroleerd wordt is dit geen probleem.

Oke,

Jack3D, Noxipro, Assault, dat zijn dus de toppers die ik eventueel kan gaan gebruiken?

Creatine zat ik ook aan te denken, maar ik zoek juist iets wat ik voor de training/wedstrijd kan innemen. En creatine zit toch ook in bovengenoemde supplementen?

Mijn doel is om een hardere acceleratie te krijgen en dat ik meerdere herhalingen kan maken.

Klassiekers is niet echt mijn ding, ik ben toch meer van de criteriums.
Kort en explosief.

Welke criteriums ga je doen? Misschien kom ik je nog tegen

Ik gebruik 6g hard! en 2.5g citrulline als ik stevig moet fietsen. Dat werkt bangelijk, weinig verzuring bij intervals en massa's energie. Er is echter zoveel keuze in PWOs dat je een beetje moet testen, maximize intense heb je ook, jack3d, noxipro, stim force van labrada, white flood ...

Heb net een pot Jack3D besteld!

Ik ben ook wel geiniteresseerd in Jack3d. Heeft iemand hier nog een review van betreffende het duursport gedeelte en de effecten van jack3d?

Terug
Naar boven