XXL Nutrition

Supplementen bij de Action

Bezoekers in dit topic

Het enige goede aan de Action is de cheap sporttape, handig voor bij het laden van atlasstones :D
En het meeste materiaal dat je gewoon snel nodig hebt en badkamerproducten zijn ook in orde. Ik zou voor de rest nooit voeding kopen in de ACTION, tenzij M&M's :D
 
Het enige wat ik daar voor voeding koop zijn vitamine b pillen, die doen het goed en zijn erg goedkoop :D
 
enigste voeding die ik er haal zijn de wishkas stokjes voor me kat
 
Iemand al ervaring met de creatine?
 
Ja instant gains..(wat verwacht je precies te horen?)
 
Creatine kost geen drol, gewoon bij xxl ofzo halen
 
Een ding kun je vanuit gaan. Beter dan Body & Fitshop.
 
Over de kwaliteit van deze producten? Mensen die dit product al getest hebben kunnen mij hier wat over vertellen?
Dat is wat ik wil weten ;)


Ja instant gains..(wat verwacht je precies te horen?)
 
Over de kwaliteit van deze producten? Mensen die dit product al getest hebben kunnen mij hier wat over vertellen?
Dat is wat ik wil weten ;)

Het zal waarschijnlijk wel werken, vraag is alleen of het kwalitatief goed spul is (waarbij zuiverheid van groot belang is, er bestaat veel rommel op de markt). Je kunt niets zeggen over de kwaliteit/zuiverheid van creatine als je het gebruikt met, net zoals met bijna alle supps vandaar mn comment. Ook als iemand zegt dat ie veel kracht toename heeft heb je daar geen reet aan, want dat ligt vooral aan andere (veel belangrijkere) factoren (manier van trainen, voeding, rust, stress etc.). Enige wat relevant is aan supps imo is de kwaliteit/zuiverheid en de vraag of er in zit wat het etiket zegt.
 
Bedankt voor je informatie ;)!


Het zal waarschijnlijk wel werken, vraag is alleen of het kwalitatief goed spul is (waarbij zuiverheid van groot belang is, er bestaat veel rommel op de markt). Je kunt niets zeggen over de kwaliteit/zuiverheid van creatine als je het gebruikt met, net zoals met bijna alle supps vandaar mn comment. Ook als iemand zegt dat ie veel kracht toename heeft heb je daar geen reet aan, want dat ligt vooral aan andere (veel belangrijkere) factoren (manier van trainen, voeding, rust, stress etc.). Enige wat relevant is aan supps imo is de kwaliteit/zuiverheid en de vraag of er in zit wat het etiket zegt.
 
Ik wil deze toch even omhoog schoppen. Ik ben namelijk toch geneigd het hier te kopen. Whey is whey en creatine is creatine. Ik denk dat je toch vaak betaald voor de fancy verpakking. Er zit een achterlijke marketingmachine achter al die supplementen natuurlijk.
 
Ik wil deze toch even omhoog schoppen. Ik ben namelijk toch geneigd het hier te kopen. Whey is whey en creatine is creatine. Ik denk dat je toch vaak betaald voor de fancy verpakking. Er zit een achterlijke marketingmachine achter al die supplementen natuurlijk.

Lijkt me een beetje makelijk om te zeggen dat whey whey is. Je hebt uiteraard ook te maken met de zuiverheid van de whey.
Is het daar dan zo goedkoop dat het stukken voordeliger is als bij bv Xxl nutrition? Kijk naar body& fitshop. Zat ook het halve forum sups te kopen omdat ze voor een kwartje op de eerste rij wouden zitten. Ik ben geen fanboy van Xxl maar bestel daar omdat de kwaliteit gewoon goed is. (al zou ik de prijzen niet weten heb het geluk daar niet op te hoeven letten)
 
Lijkt me een beetje makelijk om te zeggen dat whey whey is. Je hebt uiteraard ook te maken met de zuiverheid van de whey.
Is het daar dan zo goedkoop dat het stukken voordeliger is als bij bv Xxl nutrition? Kijk naar body& fitshop. Zat ook het halve forum sups te kopen omdat ze voor een kwartje op de eerste rij wouden zitten. Ik ben geen fanboy van Xxl maar bestel daar omdat de kwaliteit gewoon goed is. (al zou ik de prijzen niet weten heb het geluk daar niet op te hoeven letten)

Ik bedoel uiteraard pure whey, dus in zijn zuiverste vorm. Is de B&F momenteel nog steeds zo slecht of is het de nasleep van hetgeen er gebeurd is?
 
Ik bedoel uiteraard pure whey, dus in zijn zuiverste vorm. Is de B&F momenteel nog steeds zo slecht of is het de nasleep van hetgeen er gebeurd is?

Ik weet niet hoe het spul nu is wat er daar verkocht is. Denk dat het voor veel mensen meer een principe kwestie is om daar niet meer te bestellen. Qua A merken zijn ze wel weer goedkoper dan veel andere webshops maar thuis merk blijft een slechte naam hebben. Athans hier op het forum.

Als ik jou was zou ik gewoon wat labtests bekijken en daar je lering uit trekken.

Dan weet je in ieder geval zeker wat je in huis haalt.

Ik gebruikte altijd pro antium van de ronny coleman serie maar omdat deze blijkbaar van smaak is veranderd ben ik over gestapt naar een ander merk. Zodoende ben ik bij xxl uitgekomen
 
Ik wil deze toch even omhoog schoppen. Ik ben namelijk toch geneigd het hier te kopen. Whey is whey en creatine is creatine. Ik denk dat je toch vaak betaald voor de fancy verpakking. Er zit een achterlijke marketingmachine achter al die supplementen natuurlijk.

Bulkpowders geeft elke maand enkele dagen 30% korting en af en toe zelfs 33%. Je betaald dan 40 euro voor 5 kilo whey, oftewel goedkoper en getest door supplementenlabtests. Kilo creatine mono erbij voor 13,50 en je kan er weer een tijd tegenaan.
 
Crea kun je inderdaad niet veel aan veranderen dus daar kun je eigenlijk gewoon de goedkoopste van halen. Whey is idd niet zomaar whey al heb ik laatst een artikel gelezen over de whey van de action waarin ze zeide dat ze het zo goedkoop aan konden komen aangezien ze het zo groot inkopen.
 
Bulkpowders geeft elke maand enkele dagen 30% korting en af en toe zelfs 33%. Je betaald dan 40 euro voor 5 kilo whey, oftewel goedkoper en getest door supplementenlabtests. Kilo creatine mono erbij voor 13,50 en je kan er weer een tijd tegenaan.
Waar ik benieuw naar ben is Myprotein vergeleken met bulkpowders... jaren bij bulkpowders gekocht na het b&f probleem maar daar hebben ze mij ook teleurgesteld na het zien van oneerlijke praktijken (namelijk misleiding v/d klant)

Qua prijs zijn dien 2 evenredig +/- dus ik wil wel eens weten hoe het met kwaliteit zit.
 
Blijven momentopnames, maar toen er druk getest werd kon je hier de resultaten vinden: Whey Eiwitshake Ranking

Verder zal niemand het ooit weten, tenzij je het zelf laat testen, maar het is in ieder geval een indicatie. Nu is supplement wel synoniem voor misleiding. Als het gros van de supplementen daadwerkelijk zou doen wat ze beloven was heel DBB al IFBB pro :D
 
Blijven momentopnames, maar toen er druk getest werd kon je hier de resultaten vinden: Whey Eiwitshake Ranking

Verder zal niemand het ooit weten, tenzij je het zelf laat testen, maar het is in ieder geval een indicatie. Nu is supplement wel synoniem voor misleiding. Als het gros van de supplementen daadwerkelijk zou doen wat ze beloven was heel DBB al IFBB pro :D
Het is vaak de combinatie van stoffen die bepaald werk zullen leveren. Uiteraard is die combinatie vaak niet gekend en daaarom blijven resultaten voor 90% van de mensen bij die supplementen uit. Supplementen werken imo wel. Maar dan nog is het erg afhankelijk van hoe jij jezelf erin smijt en wat voor motiverende omgeving je zit.

Bedankt voor de link, ik neem een kijkje.
 
Uit nieuwschierigheid toch eens de pre workout genomen na opgezocht te hebben...10min geleden anderhalve schep binnengekapt met slokje zero monster en mn oren beginnen al te tintellen :D wordt wel aangeraden 2 schepjes te nemen in sommige revieuws omdat de dossering van hun de helft is van wat je met een andere 1 schepje neemt.
 
Back
Naar boven