AndroidHealthClinic

Supplementen die echt werken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

pumping82

Novice
Lid geworden
23 dec 2022
Berichten
24
Waardering
4
Lengte
1m98
Massa
92kg
Vetpercentage
19%
Welke supplementen zijn het best om te nemen ..buiten je eten om ..zijn er eigenlijk wel legale supplementen die je ook sneller laten groeien ..je ziet wel eens wat voorbij komen maar of het waar is
 
Welke supplementen zijn het best om te nemen ..buiten je eten om ..zijn er eigenlijk wel legale supplementen die je ook sneller laten groeien ..je ziet wel eens wat voorbij komen maar of het waar is
Lees de stickyś eens door, die zijn er niet voor niets !
 
Meer eten!
Wacht had je deze vraag niet al gesteld met betrekking tot je kuur ambitie?
Maar goed, nee legale sups werken niet voor hardere groei.
 
Aardige mensen hier man allemaal opgefokt 😂😂😂😂
 

Aardige mensen hier man allemaal opgefokt 😂😂😂😂

Dat is het gevolg van de vele topics die hier geopend worden van mensen die op zoek zijn naar een quick fix. Hetzij met anabolen, hetzij met supplementen. De realiteit is dat er geen quick fix is. Het is een kwestie van heel veel discipline, doorzettingsvermogen en geduld. En de basis (voeding, training en rust). Het wordt wel eens vermoeiend om dat te blijven herhalen. Maar goed, zo lang er beginners zijn die geen flauw benul hebben, kunnen we dat beter blijven herhalen dan ze van het forum te verjagen zonder ze op de goede weg te helpen.
 



Dat is het gevolg van de vele topics die hier geopend worden van mensen die op zoek zijn naar een quick fix. Hetzij met anabolen, hetzij met supplementen. De realiteit is dat er geen quick fix is. Het is een kwestie van heel veel discipline, doorzettingsvermogen en geduld. En de basis (voeding, training en rust). Het wordt wel eens vermoeiend om dat te blijven herhalen. Maar goed, zo lang er beginners zijn die geen flauw benul hebben, kunnen we dat beter blijven herhalen dan ze van het forum te verjagen zonder ze op de goede weg te helpen.
Tja ... mooie kerstgedachte.
En dan hangen ze hier 4 weken rond en krijgen dan perfect advies voor een 1ste kuur .... en bridgen ze elke gap en na een jaar hebben ze jou ingehaald.
Krijg jij daar een goed gevoel van ?

Misschien moeten we test en tren en orals als kick starter in hoge dosis aanraden. Dan zijn de meesten wel genezen in een paar weken, denk ik.
Ze plukken de werkelijke benefits van bodybuilding toch niet.
 
Hebbie niks te doen ga lekker trainen ipv iedereen lastig te vallen
Zal het ook hier vragen

Hoe ziet je voedings - en trainingsschema er uit ?
 
Zal het ook hier vragen

Hoe ziet je voedings - en trainingsschema er uit ?
Train 5 dagen in de week en 2800 calorieën. 215 eiwitten. 118 vetten. 254 koolhydraten
 
Train 5 dagen in de week en 2800 calorieën. 215 eiwitten. 118 vetten. 254 koolhydraten
Veel te weinig eten op bijna 2m, dat eet iemand van 1.70m op gear.
wat je doet aan trainen zal ook wel klote zijn. Lees ook mijn opmerking in je andere topic.
 
Veel te weinig eten op bijna 2m, dat eet iemand van 1.70m op gear.
wat je doet aan trainen zal ook wel klote zijn. Lees ook mijn opmerking in je andere topic.
Ik train via een schema van de trainer en hoezo is het te weinig eten ik vreet me eigen helemaal scheel ..ik slik ook schildklierhormoon omdat mijn schildklier niet meet werkt dus zal nooit dikker worden..
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Ik train via een schema van de trainer en hoezo is het te weinig eten ik vreet me eigen helemaal scheel ..ik slik ook schildklierhormoon omdat mijn schildklier niet meet werkt dus zal nooit dikker worden..
Ga lekker ergens anders trollen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven