- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 15%
Wie?hahaha als Foemple Halsema hezelfde had gezegd had je t wel een goed filmpje gevonden![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie?hahaha als Foemple Halsema hezelfde had gezegd had je t wel een goed filmpje gevonden![]()

Bij vitamine d3 praat je over mcg of iuTeveel? Dus meer dan100mgper dag?
Neem aan dat dit dan in bloedonderzoek wordt gezien en neem aan dat de arts dit niet heeft aanbevolen.
Ga je vreemd op me?Wanneer gaan we mac drive @fitbrunette . Iedereen lult hier maar onzin, maar je geeft aan meer leuke dingen te willen doen met vrienden, nou zijn we nog geen vrienden maar dat is zo geregeld.
Ik zeg lets gooo ✌️
Ik probeer @fitbrunette te helpen 🫶
Bij vitamine d3 praat je over mcg of iu
100mcg = 4000iu en dat is niet teveel
zonder een calcidiolspiegel te weten is dat onzin !
Was te laag zegt ze en is aangevuld, dus nu niet ineens te hoog. Een calcidiolspiegel boven 75 nmol/l is goed, een calcidiolspiegel boven 100 nmol/l (100-150 nmol/l) is nog beter. maar een huisarts zou dat niet aanraden, dus zal het niet te hoog zijn. 99% van de huisartsen houd het bij 30-50nmol/L als streefwaarde !
Das knap van jou, maar ik zei het algemeen dus niet gequoot aan jou !
Das knap van jou, maar ik zei het algemeen dus niet gequoot aan jou !
ja meid, zou solliciteren voor moderator als ik jou was.Wel heel toevallig net na wat ik zei.
Volgende keer wellicht gewoon de juiste persoon quoten?
@Tazdevl
No, just NO!!!ja meid, zou solliciteren voor moderator als ik jou was.
Als het maar niet hier is 🤣
Snel overprikkeld dan, slechte focus… vreetbuien. Adhd mediciatie heeft wel echt rust in mn hoofd.Ik zou zeggen stop met je adhd medicatie om te kijken wat dat doet. Hoor van vrienden met adhd en collegas met adhd dat ze zich vaak veel beter voelden mentaal zonder medicatie.
Als laatste een controlevraag: ben je niet apfelstrudel met een trollaccount?

Mooie beschrijving! Ben het met je eens grotendeels. Therapie (cgt en emdr) volg ik al bij een top therapeut, trauma verwerking jeugd, vader narcistisch (inmiddels no contact en verwerkt), moeder is emotioneel afwezig / onvolwassen (het inzicht kwam afgelopen weken, dus daarmee aan de slag). Veel tekorten in behoeftes in contact.. ik sluit mij dan ook emotioneel snel af.
Kan zijn dat dit gewoon lang duurt. Denk je dat ook?