AndroidHealthClinic

Supplementen die helpen bij het afvallen

Bezoekers in dit topic

Clen of T3 will do..
 
Die ECA's zijn ook niet heel gemakkelijk meer te vinden volgens mij.

Even Googlen en je vindt er genoeg. Efedrine is tegenwoordig wel verboden in Nederland.
 
Die ECA's zijn ook niet heel gemakkelijk meer te vinden volgens mij.

Ik weet wel een site, verkopen ze ook pro-hormonen enzo

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Even Googlen en je vindt er genoeg. Efedrine is tegenwoordig wel verboden in Nederland.

In heel eu man :cool:
 
Maak een voedingsschema en ga daar gewoon een 500kcal onderzitten, maak het niet moeilijker en duurder dan het is!

Vergeet niet je voedingsschema aan te passen naarmate je kilo's verliest.

Succes!
 
Misschien is DNP iets voor jou? x
 
probeer 6/7 keer per dag te eten.

Het aantal keer dat je eet per dag maakt niet uit.
Eet zo vaak als je wilt maar hou je aan je voedingschema (onderhoud - 300~500 calorieën)
 
Het aantal keer dat je eet per dag maakt niet uit.
Eet zo vaak als je wilt maar hou je aan je voedingschema (onderhoud - 300~500 calorieën)

Ik doel puur op meer kleine maaltijden eten voor het hongergevoel.
Natuurlijk maakt het wel uit of je 6/7 maaltijden eet en de hele dag gespreid voorzien bent van voedingstoffen ipv 3 grote maaltijden/hoeveelheden, waarvan de helft niet eens goed wordt opgenomen.

Geheel persoonlijk (lichaam) wat bij je werkt.
Puur voor het kcal behoefte maakt het idd niet veel uit als je maar aan het einde van de dag hetzelfde aantal kcals binnen krijgt, maar dat is weer wat anders.
 
Ik doel puur op meer kleine maaltijden eten voor het hongergevoel.
Natuurlijk maakt het wel uit of je 6/7 maaltijden eet en de hele dag gespreid voorzien bent van voedingstoffen ipv 3 grote maaltijden/hoeveelheden, waarvan de helft niet eens goed wordt opgenomen.

Geheel persoonlijk (lichaam) wat bij je werkt.
Puur voor het kcal behoefte maakt het idd niet veel uit als je maar aan het einde van de dag hetzelfde aantal kcals binnen krijgt, maar dat is weer wat anders.
Onderzoek heeft uitgewezen dat het niet uit maakt hoeveel maaltijden je eet omdat het TEF hetzelfde blijft. Een grote maaltijd duurt langer om te verbranden maar hierbij gaan geen voedingstoffen verloren.

En kleine maaltijden kunnen het honger gevoel juist stimuleren. Hangt er daarbij wel weer vanaf wat je in je hoofd stopt.
 
Onderzoek heeft uitgewezen dat het niet uit maakt hoeveel maaltijden je eet omdat het TEF hetzelfde blijft. Een grote maaltijd duurt langer om te verbranden maar hierbij gaan geen voedingstoffen verloren.

En kleine maaltijden kunnen het honger gevoel juist stimuleren. Hangt er daarbij wel weer vanaf wat je in je hoofd stopt.

Ja kan best die onderzoeken, die spreken elkaar elk jaar weer tegen.
Weten voor jezelf wat werkt en waar je je goed bij voelt, is net even belangrijker.

Op bepaalde tijdstippen heb je gewoon echt voedingstoffen nodig, waardoor je al snel aan minimaal 4 maaltijden komt. (Ochtend, pre & post workout, voor het slapen) en als je werkt en veel verbruikt zou je toch echt in die tussentijden nog goed moeten vreten en of bij dat onderzoek rekening is gehouden met snelle/langzame eiwitten/koolhydraten lijkt me sterk.

Maargoed dit word meer een persoonlijk wel-niettus verhaaltje.
Voor de TS met zijn stats en net begonnen met trainen mag die dit nog allemaal gaan uitvinden wat voor hem werkt en waar hij zich goed bij voelt.
 
Zoveel reacties had ik niet verwacht! Super heren/dames. Hier kan ik zeker wat mee. Het is idd placebo effect ja. Ik drink al een week geen supplementen meer en ben er dus ook vanaf gestapt. Drink nog alleen mijn shakes omdat ik daar nog 500gram van over heb. Twijfel om dat wel te bestellen want dat helpt vaak wel als maaltijdvervanger of na het trainen.

Verder ben ik begonnen met een voedingsschema en hou ik bij wat ik per dag eet en probeer ik er onder te zitten. Gebruik ook de de app myfitnesspall om zo onder mijn calorieën te zitten wat ik eet. Kwa supplementen laat ik het nu voor wat het is. Ik wil wel eiwitshake bestellen maar als jullie dat ook afraden laat ik dat ook varen.

Super bedankt voor jullie hulp heren. Ik zit inmiddels op 115 kilo dus i'm going strong. Gewoon blijven bewegen.
 
Zoveel reacties had ik niet verwacht! Super heren/dames. Hier kan ik zeker wat mee. Het is idd placebo effect ja. Ik drink al een week geen supplementen meer en ben er dus ook vanaf gestapt. Drink nog alleen mijn shakes omdat ik daar nog 500gram van over heb. Twijfel om dat wel te bestellen want dat helpt vaak wel als maaltijdvervanger of na het trainen.

Verder ben ik begonnen met een voedingsschema en hou ik bij wat ik per dag eet en probeer ik er onder te zitten. Gebruik ook de de app myfitnesspall om zo onder mijn calorieën te zitten wat ik eet. Kwa supplementen laat ik het nu voor wat het is. Ik wil wel eiwitshake bestellen maar als jullie dat ook afraden laat ik dat ook varen.

Super bedankt voor jullie hulp heren. Ik zit inmiddels op 115 kilo dus i'm going strong. Gewoon blijven bewegen.

Nicenice goed bezig :p Keep on, never quit
 
Zoveel reacties had ik niet verwacht! Super heren/dames. Hier kan ik zeker wat mee. Het is idd placebo effect ja. Ik drink al een week geen supplementen meer en ben er dus ook vanaf gestapt. Drink nog alleen mijn shakes omdat ik daar nog 500gram van over heb. Twijfel om dat wel te bestellen want dat helpt vaak wel als maaltijdvervanger of na het trainen.

Verder ben ik begonnen met een voedingsschema en hou ik bij wat ik per dag eet en probeer ik er onder te zitten. Gebruik ook de de app myfitnesspall om zo onder mijn calorieën te zitten wat ik eet. Kwa supplementen laat ik het nu voor wat het is. Ik wil wel eiwitshake bestellen maar als jullie dat ook afraden laat ik dat ook varen.

Super bedankt voor jullie hulp heren. Ik zit inmiddels op 115 kilo dus i'm going strong. Gewoon blijven bewegen.


Eiwitshake kan geen kwaad, als je een Isolaat pakt. Xxl heeft een goede Whey Isolaat.
 
Back
Naar boven