- Waardering
- 6.426
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoef je ook niet meer naar de kapper te gaan oftewel meer geld voor anaboloes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoef je ook niet meer naar de kapper te gaan oftewel meer geld voor anaboloes.
iemand tips tegen haar uitval/ dunner wordend haar?![]()
Alleen wel naar de psycholoog, omdat ze zichzelf anders waarschijnlijk van kant maken. Niet iedereen wilt eruit zien als een naakte molrat. De meesten doen zich wel stoer voor, maar ik kan je garanderen dat 99% van de mannen zich zorgen maakt over die shit.Hoef je ook niet meer naar de kapper te gaan oftewel meer geld voor anaboloes.
Bwa . Als ik zie dat mn pa met 26 al een volledige biljartbal was, mn broertje 31 is, en al een monnikenkapsel begint aan te meten.Alleen wel naar de psycholoog, omdat ze zichzelf anders waarschijnlijk van kant maken. Niet iedereen wilt eruit zien als een naakte molrat. De meesten doen zich wel stoer voor, maar ik kan je garanderen dat 99% van de mannen zich zorgen maakt over die shit.
Ja en dan een matje op dr voorkant, loop je voorbij, achterkant compleet kaal🤣In 99% van de gevallen kunnen ze beter toegeven en de kop gewoon kaalscheren ipv droevig vasthouden aan die laatste paar haartjes.
Geen porum man van dat haar waar je dwars doorheen kijkt.
In 99% van de gevallen kunnen ze beter toegeven en de kop gewoon kaalscheren ipv droevig vasthouden aan die laatste paar haartjes.
Geen porum man van dat haar waar je dwars doorheen kijkt.
In de meeste gevallen is er wel iets aan te doen. Het belangrijkste is dat je asap handelt als je ziet als je aan het balden bent. Deste langer je wacht, deste kleiner de kans is dat je het wellicht kan fixen. En als die middelen niet werken kun je altijd nog kijken voor een haartransplantatie. Het probleem is dat de meeste mannen naïef zijn en pas willen handelen als het te laat is. Voorkomen is beter dan genezen.Bwa . Als ik zie dat mn pa met 26 al een volledige biljartbal was, mn broertje 31 is, en al een monnikenkapsel begint aan te meten.
En ik nu 34 ben en het nu pas lichtjes dunner begint te worden, maak ik me niet meer druk, ben mn genen al ruimschoots overkomen.
Maar heb ook nooit gel oid gebruikt.
Begin wel steeds meer grijze haren in clubjes te spotten incl mn baard, dus dan gaat alsnog gewoon de tondeuze erover.
Had verwacht dat op de steroids ik ook mn noodlot te wachten stond. Maar verlies nog steeds niks...
Is er toevallig iets te doen tegen (echt beginnend) grijzend haar? Behalve verven...In de meeste gevallen is er wel iets aan te doen. Het belangrijkste is dat je asap handelt als je ziet als je aan het balden bent. Deste langer je wacht, deste kleiner de kans is dat je het wellicht kan fixen. En als die middelen niet werken kun je altijd nog kijken voor een haartransplantatie. Het probleem is dat de meeste mannen naïef zijn en pas willen handelen als het te laat is. Voorkomen is beter dan genezen.
En daarbij: 99% van de mannen ziet er niet uit als jason statham. Dat jij @Shadow Project gezegend bent met een schedel waar het wel bij staat, wilt dat niet per definitie zeggen dat het bij de rest ook staat.
Als het door stress geïnduceerd is, stress reduceren. Anders heb je gewoon pech en is het een feit dat je grijs wordt.Is er toevallig iets te doen tegen (echt beginnend) grijzend haar? Behalve verven...
Vermoed niet door stress. Paar jaar geleden trof ik de eerste aan. Nu zitten er her en der een aantal bij elkaar, valt voor anderen nieteens op. Dus is al langer bezig, en worden er langzaam meer.Als het door stress geïnduceerd is, stress reduceren. Anders heb je gewoon pech en is het een feit dat je grijs wordt.
Geen kinderen nemen, geen zeikwijf hebben, geen kut baan hebben, genoeg geld op je bankrekening/beschikbaar inkomen hebben, niet kaal worden, niet je gains verliezen etc.Is er toevallig iets te doen tegen (echt beginnend) grijzend haar? Behalve verven...
Denk dat de beste permanente oplossing is tegen grijs haar hoor.
Ja dat gaat veel sneller.
DoomedGeen kinderen nemen, geen zeikwijf hebben, geen kut baan hebben, genoeg geld op je bankrekening/beschikbaar inkomen hebben, niet kaal worden, niet je gains verliezen etc.
Als je een haar transplantatie nodig hebt zul je ook finasteride moeten nemen, beetje lullig als alleen je haartransplantatie overblijft en de rest kaal is :')Ik zou zelf gewoon beter een haartransplantatie fixen wanneer de tijd daar rijp voor is ipv allerlei peptides en nasty medicijnen zoals finasteride nemen om het tegen proberen te houden / af te remmen.
Je zou echt schrikken van hoeveel mensen er met haartransplantaties rondlopen tegenwoordig.
Als je een haar transplantatie nodig hebt zul je ook finasteride moeten nemen, beetje lullig als alleen je haartransplantatie overblijft en de rest kaal is :')
Doe het, join de echte mannen club.

en door middel van het te laten groeien bovenop kan je het wel goed camoufleren.Als jij een foto van je volledige hoofd post, dan zal ik proberen om met photoshop te kijken of het bij je staat.Momenteel nog niet echt reden toe
Ik heb onderhand al 2 jaar geleden best wel me haar verneukt door 400-600mg masteron te knallen zonder ook maar enige voorzorgsmaatregelen zoals Ketoconazol shampoo of wat dan ook.
Mijn haarlijn is nog gewoon okay, alleen heb ik rond de kruin wel wat dunner haar gekregen. Het scheelt dat ik met een lengte van 185 in Rusland weinig mensen tegenkom die langer zijn, dus niemand ziet heten door middel van het te laten groeien bovenop kan je het wel goed camoufleren.
Maar mocht het ooit nodig zijn waarschijnlijk gewoon met de tondeuse eroverheen inderdaad.