AndroidHealthClinic

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

Bezoekers in dit topic

-
 
Laatst bewerkt:
Korte samenvatting? Door 30 min naar Wesley te luisteren verlies ik 10 jaar van mijn lifespan.
Finasteride/duasteride + minoxidil + micro needling + ketanozole shampoo + dht compounds verminderen + oestrogeen hoog houden + nooit Ai of zo min mogelijk + als dit niet genoeg helpt nog ru-4457
 
Finasteride/duasteride + minoxidil + micro needling + ketanozole shampoo + dht compounds verminderen + oestrogeen hoog houden + nooit Ai of zo min mogelijk + als dit niet genoeg helpt nog ru-4457
Snap ik dat ie een half uur nodig heeft.
 
Bedoel je hiermee de waardes: hematocriet, hdl en ldl, asat en alat, kreatinine en ureum? Zou je daar nog iets aan toevoegen? Zoals gamma gt of trichlyceriden of iets anders?

Urinetest zoiets als dit?

Of deze beter?
Ik heb het idee dat ze bij beide hetzelfde testen, maar voor de zoekmachinevindbaarheid simpelweg twee verschillende pagina's hebben aangemaakt. Beide voldoen in elk geval.
 
Laatst bewerkt:
HDL is echt fucking moeilijk te fixen, zelf op een TRT dose. Ik weet zeker dat geen roider hier een HDL heeft die in de groene rage valt. Enige wat je hier eventueel voor kunt nemen is Niacine en GW1516. Maar goed, zo ver ik weet is er ook geen directe correlatie tussen hart- en vaatziekten en een te lage HDL. Een te hoge LDL meestal wel.
HDL verhogen met middelen zou ik ook niet doen, zoals je zelf al een beetje aangeeft, om de simpele reden dat het verhogen van HDL an sich niet het risico op hart- en vaatziekten of sterfte doet verlagen. Daarbij heeft het als nadeel dat een kunstmatige verhoging een risicoschatting onbetrouwbaar maakt (het gaat je risico op hart- en vaatziekten onderschatten) en je een onterecht gevoel van 'gezondheid' geeft. Evenzo kun je je afvragen in hoeverre de daling van HDL-cholesterol door AAS an sich het risico op hart- en vaatziekten beïnvloedt.

Als je behandeling voor je LDL-cholesterol nodig hebt pak je idealiter, als je daar aan kunt komen, wel een échte statine. Rodegistrijstextract is een goede tweede, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar de geadverteerde inhoud van de monacoline K is (en hoe consistent die is met de batches). Al kun je ook met enige regelmaat je LDL-cholesterol controleren om het effect ervan te bepalen.
 
Ik denk dat je met wat health supps al een heel eind komt. Vorig jaar eind september op 4 weken voor mijn wedstrijd bloed laten prikken en toen zat ik op 0,57 nmol/l HDL en 4,51 nmol/l LDL. Had toen nog 4 weken te gaan met meer tren en winstrol wat nog toegevoegd zou worden. Ook direct begonnen met wat health supps:

- 1 cap rode rijst gist lucovitaal
- 6 caps c-v stack supplement needs
- 500 mg citrus bergamot
- 1200 mg knoflookextract

Na mijn wedstrijd gaan cruisen op 250 mg test e pw en eind december weer bloedwaarden getrokken en toen kwam ik uit op goede waarden. HDL zat op 1,2 nmol/l en LDL op 1,6 nmol/l. Referentiewaarden zijn bij HDL hoger dan 0,91 nmol/l en LDL lager dan 3,37 nmol/l.

Was interessanter geweest om bij een zelfde middelengebruik nogmaals te meten om effect van die supps vast te stellen, niet na weken cruisen en dan de verbetering toeschrijven aan de supps.

De verbetering ligt in ieder geval zeker deels bij het meten in de cruise, de supps zullen vast een toegevoegde waarde hebben gehad. Maar zie ook bij mijzelf dat zowel LDL als HDL vrij snel weer herstellen na terug gaan op cruise doseringen.
 
maar ik vraag me af hoe betrouwbaar de geadverteerde inhoud van de monacoline K
Is er een manier om dit te achterhalen? Zonder dat je zelf de supps naar een lab opstuurt.

Was interessanter geweest om bij een zelfde middelengebruik nogmaals te meten om effect van die supps vast te stellen, niet na weken cruisen en dan de verbetering toeschrijven aan de supps.

De verbetering ligt in ieder geval zeker deels bij het meten in de cruise, de supps zullen vast een toegevoegde waarde hebben gehad. Maar zie ook bij mijzelf dat zowel LDL als HDL vrij snel weer herstellen na terug gaan op cruise doseringen.
Dit inderdaad. Vaak is dit ook te danken aan de cruise en het aanpassen van je voeding. Uiteraard hebben de supplementen een toegevoegde waarde, maar ik vraag me altijd af in hoeverre dat uitmaakt, gezien het feit een lage dose test volgens mij bijna geen invloed heeft op je LDL.

Idealiter zou je eerst zonder supps moeten blasten en dan je bloedwaarden controleren. En vervolgens de supplementen toevoegen en dan weer testen.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Is er een manier om dit te achterhalen? Zonder dat je zelf de supps naar een lab opstuurt.
Ik denk het niet. Of nou ja, je zou de fabrikant van zo'n supplement kunnen aanschrijven met de vraag of ze bereid zijn om bewijs aan te dragen dat hun supplementen inderdaad bevatten wat op het labeltje staat. Geen idee of ze daarin mee gaan, en als ze dat doen, dan moet je ze alleen nog wel op hun blauwe ogen geloven. Op zich is het ook prima zolang je een goed LDL-cholesterol weet te behouden bij je bloedtests.

Dit inderdaad. Vaak is dit ook te danken aan de cruise en het aanpassen van je voeding. Uiteraard hebben de supplementen een toegevoegde waarde, maar ik vraag me altijd af in hoeverre dat uitmaakt, gezien het feit een lage dose test volgens mij bijna geen invloed heeft op je LDL.

Idealiter zou je eerst zonder supps moeten blasten en dan je bloedwaarden controleren. En vervolgens de supplementen toevoegen en dan weer testen.
Testosteron an sich lijkt inderdaad geen effect op het LDL-cholesterol te hebben, of in elk geval niet tot 600 mg testosteronenanthaat wekelijks. In de praktijk speelt dan wel nog dat er in je vial met het label testosteron iets anders kan zitten wat het wel zou kunnen verhogen. Maar eigenlijk lijken alleen de orale AAS hier een noemenswaardig effect op te hebben (en die doen dit dan ook gelijk vrij fors en ik meen ook langdurig).
 
Gewoon een statine nemen op 10mg per dag. Werkt precies hetzelfde als monacoline k. Statines zoals simvastatine zijn altijd goed gedoseerd omdat het medicijnen zijn. Bij supplementen is het altijd maar afwachten.
(Zocor)simvastatine is alleen op recept verkrijgbaar, en lucovitaal rode rijst gist kun je gewoon zo kopen. Of het (goed)werkt, en wanneer kun je je afvragen bij Lucovitaal.
 
Las het een en ander over Roaccutane. Toevallig heb ik zelf een tijdje geleden tretinoïne creme gekocht maar zit te twijfelen om toch Roa te doen om er zo voor eens en altijd vanaf te zijn.

Vind die creme onhandig omdat het op mn triceps en rug zit en het dus alleen kan gebruiken zonder dat het tegen mn kleding komt. Smeer die creme nu op de plek en dan een pleister eroverheen😂. Zit nog te bedenken hoe ik dit het beste kan oplossen..

Zit er nog verschil in effectiviteit (of andere zaken) tussen Roaccutane en tretinoïne creme/zalf? En zijn er hier mensen die dit hebben gebruikt of er bekend mee zijn?

1653999246321.png

Heb dit maar dan een ander merk.
 
Heb 2 kuren roa gedaan. Het doet wat het beloofd. Heb ook na de 2e kuur nooit meer acne gehad. Ook niet tijdens a.s. gebruik.
 
Heb 2 kuren roa gedaan. Het doet wat het beloofd. Heb ook na de 2e kuur nooit meer acne gehad. Ook niet tijdens a.s. gebruik.
2 kuren van hoeveel en hoe lang ?
 
1e keer was in mn tienerjaren. Rond mn 30e kwam het terug misschien door a.s. gebruik.
Toen was het 80 mg pd wat ik moest nemen.
In mn jonge jaren minder denk ik.
Beiden hebben wel een maand 8 geduurd. Je zit er even aan vast, dat moet je wel weten vooraf.
 
Gekke vraag misschien. Maar hoe kan het dat na zo een Roa kuur je acne zo goed als permanent wegblijft? Je zou toch denken zodra je stopt met Roa en je gewoon weer hetzelfde protocol blijft hanteren als voorheen dat je acne weer terug zou moeten keren in dezelfde hoeveelheid.
 
Het verminderd je talgproductie.
Dat zorgt voor een minder vette huid.
Niet bij iedereen blijft het weg.
Maar vrijwel iedereen is tevreden over het resultaat uiteindelijk.
Nadeel is een droge huid wat je krijgt ervan. Schrale lippen ook heel vervelend.
 
Gekke vraag misschien. Maar hoe kan het dat na zo een Roa kuur je acne zo goed als permanent wegblijft? Je zou toch denken zodra je stopt met Roa en je gewoon weer hetzelfde protocol blijft hanteren als voorheen dat je acne weer terug zou moeten keren in dezelfde hoeveelheid.
Het heeft wat permanente effecten. Je ziet bij ex-roa-gebruikers dat hun talgklieren blijvend verkleind zijn, en de talgklierproductie ook blijvend verminderd is.
 
Terwijl een vette huid juist helpt tegen rimpels volgens mij? Of heb ik mezelf maar wijs gemaakt dat er ook een voordeel aan m'n glimmende kop kleeft.
 
Back
Naar boven