Fitness Seller

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

Bezoekers in dit topic

Goede slaap en zo min mogelijk stress kan geen pilletje tegen op. Als je niks tekort hebt van iets alleen maar geldklopperij.
 
Vit k2 1 per dag
Multivit 1 per dag
Rode rijstgist 1 per dag
Vit d3 4000iu
Omega 3 5x
Psyllium husk 15gr
 
Het was hier 10 jaar geleden erg populair om een enorme hoeveelheid b12 te nemen, is D tegenwoordig het nieuwe B12?
 
Heeft dat effect dan? Ik dacht dat je het lokaal op de plek subcutaan moet injecteren.
Bij ratten was het oraal, intraperitoneaal en dermaal (creme) efectief om pezen en bindweefsel te herstellen. Voor mensen is dat volgens mij de vraag. Geldt ook voor injectie, maar dat is natuurlijk wel demeest directe methode van toedienen.
 
Het was hier 10 jaar geleden erg populair om een enorme hoeveelheid b12 te nemen, is D tegenwoordig het nieuwe B12?
Yep. Op DBB word je pas serieus genomen als je minimaal 3000 IU per dag slikt. ;)
 
Sinds kort ferrofumaraat 200 mg (gezien bloedwaarden, HB was wel hoog)
Welke link heeft dat met hoge hemoglobine waarden? Dacht dat meer ijzer net voor hogere waarden kon zorgen, althans bij personen met een tekort.

OT:

-rode gistrijst/monacoline k + coq10.

-500mg berberine op trainingsdagen, 1000mg op rustdagen ( wanneer ik op 4iu gh zit).

-ashwaghanda in de ochtend en post workout.

-vitamine D3
 
Welke link heeft dat met hoge hemoglobine waarden? Dacht dat meer ijzer net voor hogere waarden kon zorgen, althans bij personen met een tekort.

OT:

-rode gistrijst/monacoline k + coq10.

-500mg berberine op trainingsdagen, 1000mg op rustdagen ( wanneer ik op 4iu gh zit).

-ashwaghanda in de ochtend en post workout.

-vitamine D3
In het verleden kreeg ik ferrofumaraat voorgeschreven toen mijn HB te laag was. Mensen met bloedarmoede hebben ook vaak laag HB.
Nu was mijn HB hoog (volgens mij 10,5), maar m'n ferritinegehalte wel wat aan te lage kant (29, te laag is pas bij 20 volgens mij). Ik vond het zelf wel opmerkelijk dat HB hoog en ferritine laag was, maar weet niet exact hoe en of er een link is.
 
Het was hier 10 jaar geleden erg populair om een enorme hoeveelheid b12 te nemen, is D tegenwoordig het nieuwe B12?
Goede slaap en zo min mogelijk stress kan geen pilletje tegen op. Als je niks tekort hebt van iets alleen maar geldklopperij.

Ben het grotendeels met je eens (+ gezond voedingspatroon), maar vitamine D is denk ik zo ongeveer het enige dat iemand die niet kuurt, niet intensief of heel veel sport, gezond eet en goed slaap wel baat bij heeft. Vitamine D hebben zeer veel mensen (iig in NL) een tekort aan, zeker mensen met een kantoorbaan (of andere baan waarbij ze weinig daglicht zien) en mensen met een donkere huidskleur (in Nederland dan). Indien je veel sport denk ik dat Zink en Magnesium of ZMA ook wel meerwaarde hebben. Indien je kuurt zou ik in ieder geval omega 3 suppleren, of je moet veel vette vis eten. Het ligt er natuurlijk ook aan op welke doses je kuurt en of je orals gebruikt.
 
Ben het grotendeels met je eens (+ gezond voedingspatroon), maar vitamine D is denk ik zo ongeveer het enige dat iemand die niet kuurt, niet intensief of heel veel sport, gezond eet en goed slaap wel baat bij heeft. Vitamine D hebben zeer veel mensen (iig in NL) een tekort aan, zeker mensen met een kantoorbaan (of andere baan waarbij ze weinig daglicht zien) en mensen met een donkere huidskleur (in Nederland dan). Indien je veel sport denk ik dat Zink en Magnesium of ZMA ook wel meerwaarde hebben. Indien je kuurt zou ik in ieder geval omega 3 suppleren, of je moet veel vette vis eten. Het ligt er natuurlijk ook aan op welke doses je kuurt en of je orals gebruikt.

Over D klopt dat ook wel. De rest kan vast ook geen kwaad, al zou ik altijd wat uitkijken met overdreven hoge innames die nergens voor nodig zijn.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Over D klopt dat ook wel. De rest kan vast ook geen kwaad, al zou ik altijd wat uitkijken met overdreven hoge innames die nergens voor nodig zijn.
Daarom suppleer ik enkel vrij verkrijgbare vitamine en mineralen en vetzuren op de aanbevolen hoeveelheid. Allerlei medicatie zou ik niet zo snel doen.
 
Kurkuma, visolie, vitamine D, creatine, magnesium. Verder niks bijzonders qua chemische zooi
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik bedoel indien je al AAS gebruikt daarnaast nog eens medicijnen gebruiken tegen sides, tenzij je echt klachten hebt.
 
Krijg je echt haaruitval van aromasin?

Gelukkig gebruik ik arimidex, maar ik was laatst wel aan het twijfelen welke van de 2 te nemen.
 
En wat gebruik je dan tegen de bijwerkingen? En de bijwerkingen van de bijwerkingen?
En waarom losartan, heb je hoge bloeddruk dan?

Ik neem een multivit met coq10 en antioxidanten. Heb ook we eens een tijdje glucosamine en groenlipmossel genomen on de hoop dat het werkt bij geïrriteerde of ontstoken pezen. Deed niets.

Creatine is het enige waarvan in echt effect voel en dat neem ik als de gym weer open is.

Verder vooral gezond eten met voldoende variatie en veel verse kruiden en specerijen enz.
Ik heb nog geen bijwerkingen ervaringen van die supplementen. Maar zo ernstig kan het ook zijn, want ze zijn bijna allemaal legaal.

Ik neem het voornamelijk ook voor linkerventrikelhypertrofie. Iets wat vaak voorkomt bij AAS. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1517/14656566.4.1.115

Coq10 is wel verstandig voor jou, gezien je al op leeftijd bent. Alleen weet wel dat wanneer je ouder bent je lichaam meer moeite heeft om het te converteren naar ubiquinol.

th0maz zo te zien haal je een aantal dingen bij de Kruidvat?

Moet ik volgende week ook eens langs
Klopt. Ligt eraan wat er in de aanbieding is.

Overigens heb ik er wel over getwijfeld om boc157 pillen te laten komen. Dit om tennis ellebogen nu eens te laten herstellen.
Heb daarmee mijn elleboog issues voor 95% verholpen. Kon eerst nauwelijks iets trainen en nu voel ik het alleen heel sporadisch tijdens bepaalde oefeningen.

Welke link heeft dat met hoge hemoglobine waarden? Dacht dat meer ijzer net voor hogere waarden kon zorgen, althans bij personen met een tekort.

OT:

-rode gistrijst/monacoline k + coq10.

-500mg berberine op trainingsdagen, 1000mg op rustdagen ( wanneer ik op 4iu gh zit).

-ashwaghanda in de ochtend en post workout.

-vitamine D3
Wat merk jij van ashwaghanda? Ik heb het wel eens geprobeerd voor die parra tren gedachten, maar werd er alleen heel suf van helaas.


Oja en natuurlijk niet te vergeten Melanotan 2, de non natty vitamine d3. :cool:
Hoe vaak gebruik je MT2? En hoeveel? Die moedervlekken maakte mij altijd parra. Elke dag in die spiegel kijken of ik nieuwe zag.

Krijg je echt haaruitval van aromasin?

Gelukkig gebruik ik arimidex, maar ik was laatst wel aan het twijfelen welke van de 2 te nemen.
Zeker weten. Zoek maar op. Ik gebruik die onzin nooit meer. Persoonlijk heb ik ook meer baat bij Armidex. Aromasin is te zwak voor mij, maar aromisin is wel minder kut voor je lipiden en is ook lastiger om je oestoergeen mee te crashen.
 
Wat merk jij van ashwaghanda? Ik heb het wel eens geprobeerd voor die parra tren gedachten, maar werd er alleen heel suf van helaas.
Ik merk er een rustig gevoel van, iets waar ik wel van geniet in de ochtend en zeker post workout/ pre bed. Wel nog niet de KSM versie gebruikt.

Af en toe gebruik ik ook rhodiola rosea, heb het idee dat dat best gunstig is voor m’n productiviteit zonder een opgepept gevoel (en die bijwerkingen).
 
Ook mensen hier die Mucuna pruriens gebruiken? Ben benieuwd naar ervaringen.
 
th0maz zo te zien haal je een aantal dingen bij de Kruidvat?

Moet ik volgende week ook eens langs
Kruidvat heeft zoals th0maz zegt vaak aanbiedingen, scheelt soms de helft van prijs. Bulk Powders is ook voordelig. Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan B&F, maar het aanbod is wel groot en je vindt er bijna alles wat legaal is.
 
Back
Naar boven