AndroidHealthClinic

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

Dat is niet helemaal waar. Er is best veel onderzoek gedaan naar coq10 gebruik voor hart issues.

Ik had alleen ALAT/ASAT laten meten en die waren 2x zo hoog als de bovengrens. Kan alleen test ook schade veroorzaken aan je lever dan? Of bedoel je orals in zijn algemeenheid? En voor zaken zoals Armidex heeft TUDCA wel nut?

Edit: pics, maar wel van tijdje gelden(1 jaar). Niet al te best dus.

1610886753422.png
Ik denk dat ik ook maar dat coq10 aan ga schaffen.

Ik gebruik die shampoo nu ook al een half jaar ofzo. Ongeveer 3 keer per week.

- Multivit
- Vitamine D3 (6000iu)
- Zinc
- Omega 3-6-9
- Kalium tabs
- Calcium & Magnesium (misschien drop ik dit vanwege m'n hoge dosis D3)
- Creatine
- Glutamine

Ik heb ook ZMA liggen maar het lukt me niet om op een lege maag te nemen voor het slapen. M'n laatste maaltijd is meestal een half uur prebed, soms een uur.

Iemand een idee of dit uberhaupt iets uitmaakt?

Ik heb ook ZMA liggen maar het lukt me niet om op een lege maag te nemen voor het slapen. M'n laatste maaltijd is meestal een half uur prebed, soms een uur.

Iemand een idee of dit uberhaupt iets uitmaakt?
Neem het een 1 uur tot half uur voordat je je pre bed neemt. Dan kan het nog prima zijn werk doen.

Beste mede-onzekereovercompenserende speldenkussen junkies,

Deel hier even alle supplementen die je gebruikt om hopelijk langer te kunnen blijven leven door het gebruik van steroids. En ook de supplementen die je gebruikt om minder snel lelijk te worden(e.g. de chemopatiënt Wesley look etc), want deze vraag krijg ik ook best wel vaak gesteld.

Ik gebruik momenteel de onderstaande shit.

Hart/bloeddruk
Coq10: 200mg per dag
Losartankalium: 50mg per dag

Lever
TUDA: 200-500mg per dag
NAC: 1200mg per dag

Haar/prostaat
Saw palmetto: 1000mg per dag
Ketoconazole shampoo: 1-2x per week(5 min laten intrekken)

Lipiden
Rode gist rijst met monacoline k: 1 pill per dag.
Gw501516: 5-10mg per dag(meestal alleen tijdens blast)
Curcumin: 1000mg per dag
Omega 3-6-9: 4 pillen per dag

Vitaminen
Alles in : 1 pill per dag

Gewrichten
Glucosamine chondroitine msm: 3 pillen per dag.
BPC-157: 250mcg elke dag op de plek waar het pijn doet.

Oestrogeenremmers
Armidex(want aromasin maakt je kaal): 0.25-0.5mg om de dag

1610810901240.png
Hoe gekker, hoe liever. Alsof dat dit je leven zal verlengen of je anabolengebruik minder ongezond zal maken.

• Topic Starter Topic Starter
@th0maz waar koop jij die shampoo van je?
Zoek even op nizoral shampoo. Het liefst met 2% ketoconazole.

Als je geen last hebt van haaruitval zou ik het niet preventief gebruiken.

Alsof dat dit je leven zal verlengen of je anabolengebruik minder ongezond zal maken.
Wellicht moet je eerst beter inlezen voordat je hier met poep gaat strooien. Bijna alle bijwerkingen van steroids kun je voorkomen.

Zoek even op nizoral shampoo. Het liefst met 2% ketoconazole.

Als je geen last hebt van haaruitval zou ik het niet preventief gebruiken.

Wellicht moet je eerst beter inlezen voordat je hier met poep gaat strooien. Bijna alle bijwerkingen van steroids kun je voorkomen.
Thanks dan zal ik het niet gebruiken!

@th0maz doe jij die shampoo bij droog haar insmeren en dan afspoelen? En pak je dan alleen de plekken waar het meeste haaruitval voorkomt of meteen al het haar?

• Topic Starter Topic Starter
@th0maz doe jij die shampoo bij droog haar insmeren en dan afspoelen? En pak je dan alleen de plekken waar het meeste haaruitval voorkomt of meteen al het haar?
Tijdens het douchen maak je eerst je haar nat. Vervolgens stimuleer je je hoofdhuid voor een betere doorbloeding(dit zorgt ervoor dat de shampoo beter wordt opgenomen). Dan doe je een beetje shampoo op je hand en smeer je deze vervolgens net als normale shampoo over je gehele hoofdhuid. Laat dit voor minimaal 5 min intrekken voordat je het weer uitspoelt.

Volg die stappen goed, anders benut je dus niet de volledige resultaten.

Daarbij zou ik ook adviseren om een goede conditioner te kopen, gezien het feit die shit je haar zo droog als stro maakt.

Tijdens het douchen maak je eerst je haar nat. Vervolgens stimuleer je je hoofdhuid voor een betere doorbloeding(dit zorgt ervoor dat de shampoo beter wordt opgenomen). Dan doe je een beetje shampoo op je hand en smeer je deze vervolgens net als normale shampoo over je gehele hoofdhuid. Laat dit voor minimaal 5 min intrekken voordat je het weer uitspoelt.

Volg die stappen goed, anders benut je dus niet de volledige resultaten.

Daarbij zou ik ook adviseren om een goede conditioner te kopen, gezien het feit die shit je haar zo droog als stro maakt.

Dat laatste is zeker waar. Ik heb krulhaar en van die shampoo krijg ik verschrikkelijk droog kroeshaar, het lijkt net konthaar. Je moet echt een goede conditioner gebruiken om normaal levendig haar te hebben.

Ik strooi niet met poep. Ik ben enkel niet zo naief en goedgelovig. Het zijn maar supplementen die bijlange niet opgewassen zijn om bijwerkingen van steroiden te voorkomen. Sommigen zullen wel hun nut hebben maar je neemt er veel te veel.

Skydirk ga eens lekker op die duim van je zitten

Terug
Naar boven