MuscleMeat

supplementen met cutten

PabloDiablo

Novice
Waardering
0
waarde dbb,

mijn vetpercentage moet zo snel mogelijk onder de 10 procent en daarom ga ik lager met mijn voeding zitten dan mijn energiebehoefte. om mijn spiermassa niet af te breken gebruik ik wel mijn eiwitshakes(zonder koolhydraten) en hydrocut hardcore. het enige probleem is dat ik naar mate de dag verstrijkt ik licht in mijn hoofd ga voelen en met trainen in kracht moet inleveren. wat raden jullie mij aan? alvast bedankt voor de posts!

Over het algemeen levert iedereen kracht in tijdens een cut, dus dat moet je voor lief nemen. Ik ben nu zelf ook aan het cutten en merk dat het leven op minder koolhydraten bij mij ook zorgt voor wat minder energie en concentratie

hydroxycut hardcore is een goed supplement hoorde ik, maar dat gebruik je al zie ik. Anders vreet je heel de dag door "groene" groentes bij de meeste hoef je de koolhydraten niet mee te rekenen omdat ze negatieve calorieën geven.

Voor je training kh nemen, gewoon een grote maaltijd met complexe kh

ik zit zo'n 400-600 cal onder mijn onderhoud. Ik eet nog best veel carbs. En ik heb mijn deadlift verbeterd:o

ga hoger in carbs zitten, en minder slechte vetten. Voor een vol gevoel en meer engergy!

Je kan ook je koolhydraten vervangen door MCT's (kokos olie), correct me if i'm wrong, maar deze vetten worden niet zo gemakkelijk opgeslagen in het lichaam als VET, maar worden gebruikt als energiebron.

• Topic Starter Topic Starter
verdomd chille aan en opmerkingen!
ik dacht altijd dat koolhydraten voor een snellere vervetting zorgen, maar dat is dus niet het geval als ik dat zo lees?!
verder cutten jullie ook in jullie eiwit inname?
verder nog tips tricks om mijn lichaam verder te tweaken met een lager vetpercentage?

ps

omdat ik geen karmapower heb kan ik jullie niet pleasen met karma

• Topic Starter Topic Starter
verdomd chille aan en opmerkingen!
ik dacht altijd dat koolhydraten voor een snellere vervetting zorgen, maar dat is dus niet het geval als ik dat zo lees?!
verder cutten jullie ook in jullie eiwit inname?
verder nog tips tricks om mijn lichaam verder te tweaken met een lager vetpercentage?

ps door 0 karmapower kan ik jullie niet die karma geven waar sommige om staan te springen en het verdienen!

eiwit inname moet hoger dan carbs he

nog goede supps zijn CLA ofzo

haiiiiiiii

-minderen in koolhydraten (20 tot 30% minder).. niet schrappen of té drastisch minderen, je hebt deze koolhydraten nodig om te presteren.. geen maaltijd overslaan he! gewoon wat verstandiger met je koolhydraten omspringen.
-eiwitinname hoog houden, eventueel zelfs iets opschroeven, als je maar genoeg krijgt..
-1 vette hap in de week.. ook vet heb je nodig.

-cardio ná de kt, het liefst hiit.. zo behoudt je je spieren, en toch val je af.

qua supplementen om het proces te versnellen... don't know.. ga binnenkort zelf Lipo-6 proberen. (samen met black2white, er wordt een log bijgehouden)

dat was het wel denk ik..

succes.

l-carnitine wil ook nog wel eens helpen, en vlak voor het slapengaan iets als Muscle Milk poeder (zitten veel MCT's in) drinken met magere melk of mengen in je kwark is ideaal voor de vetverbranding.

Glutamine + BCAA voor en na de training;)

Terug
Naar boven