XXL Nutrition

Mr B's cut- en training log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Noooo! Weegschaal zegt 89 kg vandaag. Vorige week was dat 87. En daarvoor 85,8.

Vorige week heb ik losgelaten, want ik had een week vakantie. En deze week weer volop getraind, maar ook mijn eten bijgehouden. En het is ONMOGELIJK dat ik van die calorieën 2 kg aan zou komen. Dan zou ik namelijk 15400 kcal teveel gegeten moeten hebben... Of afgelopen 10 dagen 1500 meer per dag. Nee man. Ik zat gewoon tussen de 2500 en de 2800. Daarvan val ik af. Misschien heb ik wel dikke gains gemaakt? Ook voor het eerst 125 kg opgetild namelijk. Groetjes:)
 
Klopt. 3.5 kg in 2 wk, dat moet voor een groot deel vocht zijn en inhoud van maag en darmen.
Maar kracht gains zijn altijd lekker :)
 
Noooo! Weegschaal zegt 89 kg vandaag. Vorige week was dat 87. En daarvoor 85,8.

Vorige week heb ik losgelaten, want ik had een week vakantie. En deze week weer volop getraind, maar ook mijn eten bijgehouden. En het is ONMOGELIJK dat ik van die calorieën 2 kg aan zou komen. Dan zou ik namelijk 15400 kcal teveel gegeten moeten hebben... Of afgelopen 10 dagen 1500 meer per dag. Nee man. Ik zat gewoon tussen de 2500 en de 2800. Daarvan val ik af. Misschien heb ik wel dikke gains gemaakt? Ook voor het eerst 125 kg opgetild namelijk. Groetjes:)
Je kan zeker wat aangekomen zijn, maar grotendeels zal je inderdaad meer vocht vasthouden en mogelijk dat je over een aantal dagen misschien ineens een drop ziet van 0,5 tot 1kg.
In iedergeval geen zorgen.

Wat wel is, je zit tussen de 2500 & 2800, als je op 2500 goed gaat is over een week gezien die 2800 wel bijna een volledige dag voer (7*300=2100)
Is het trouwens mogelijk voor je om eens 3 of 4 weken strikt hetzelfde naar binnen te werken en dan 2500kcal aan te houden?
 
AAAA! 89 KG! Nog steeds. Na 1 lang weekend niet bijhouden. Ik vond het moeilijk om genoeg te eten. En ik heb elke dag iets van 2 uur capoeira gespeeld. Ik had na t weekend wel het gevoel er ietsie gespierder uit te zien. Ik heb ook op toilet

Je kan zeker wat aangekomen zijn, maar grotendeels zal je inderdaad meer vocht vasthouden en mogelijk dat je over een aantal dagen misschien ineens een drop ziet van 0,5 tot 1kg.
In iedergeval geen zorgen.

Wat wel is, je zit tussen de 2500 & 2800, als je op 2500 goed gaat is over een week gezien die 2800 wel bijna een volledige dag voer (7*300=2100)
Is het trouwens mogelijk voor je om eens 3 of 4 weken strikt hetzelfde naar binnen te werken en dan 2500kcal aan te houden?
Ja dat is mogelijk. Ik heb een jaar lang elke gram olie, exact rijst, al mn eten en
macro's bijgehouden. Ik heb discipline. Maar ik heb nu ff vakantie. En ik heb een onwijs leuk meisje ontmoet. Dus we gaan soms ook lekker eten en ik geef mezelf t weekend of op mn kleine reisjes vrij van te strikte regels. Ik doe het niet voor mn lol afvallen, maar voor mn algehele welzijn. En damn man, ik heb me na een tijd weer open gesteld voor vrouwen. Die waarderen het lijf wat ik heb gebouwd nogal. En ik ben naar mijn gevoel nog lang niet bij mn fysieke doel, heb een onwijs slechte huid, maar voel me wel de koning te rijk met mn gezonde geupgrade lichaam. Die 2500/2800 val ik
van af. Ik train iets van 2 uur p dag namelijk.
 
Laatst bewerkt:
AAAA! 89 KG! Nog steeds. Na 1 lang weekend niet bijhouden. Ik vond het moeilijk om genoeg te eten. En ik heb elke dag iets van 2 uur capoeira gespeeld. Ik had na t weekend wel het gevoel er ietsie gespierder uit te zien. Ik heb ook op toilet


Ja dat is mogelijk. Ik heb een jaar lang elke gram olie, exact rijst, al mn eten en
macro's bijgehouden. Ik heb discipline. Maar ik heb nu ff vakantie. En ik heb een onwijs leuk meisje ontmoet. Dus we gaan soms ook lekker eten en ik geef mezelf t weekend of op mn kleine reisjes vrij van te strikte regels. Ik doe het niet voor mn lol afvallen, maar voor mn algehele welzijn. En damn man, ik heb me na een tijd weer open gesteld voor vrouwen. Die waarderen het lijf wat ik heb gebouwd nogal. En ik ben naar mijn gevoel nog lang niet bij mn fysieke doel, heb een onwijs slechte huid, maar voel me wel de koning te rijk met mn gezonde geupgrade lichaam. Die 2500/2800 val ik
van af. Ik train iets van 2 uur p dag namelijk.
Uuhh, ik had hier een spoiler in gezet met daarin dat ik verstopt zit en daarom misschien later effeopnieuw moet wegen. Vanwege dat ik dan flink wat gewicht verlies op toilet. Maar dan wat grafischer geschreven. Maar dus een spoiler zodat je dat niet Hoefde te lezen. Alleen er zit een bug in de mobiele site denk ik.
 
TMI in die spoiler :roflol:
Mooi dat het met je lijf en zelfvertrouwen zo lekker gaat. En als het ritme en discipline er wel in zit hoef je echt niet meer ieder grammetje bij te houden.
een fijne tijd met je meissie :heart:
 
TMI in die spoiler :roflol:
Mooi dat het met je lijf en zelfvertrouwen zo lekker gaat. En als het ritme en discipline er wel in zit hoef je echt niet meer ieder grammetje bij te houden.
een fijne tijd met je meissie :heart:
Thanks! Ja we hebben echt een paar magische weken. Heel erg tof.
 
Geniet er van!
 
MIJN PUSH WORKOUT

-Warming up, full body. Met lichte push ups en lichte incline dumbbell bench press.

-Flat bench press 5x5
1 minuut rust tussen sets

- Barbell overhead shoulder press 3 sets
1 minuut rust tussen sets
Doe voor elke set 4 x een handstand

Hanging abs tot falen

De rest 30 seconden rust tussen sets:
- Dumbbel incline bench press
1 normale set, 2 seth sets (dropset van Seth Feroce met helft van t gewicht, maar dubbel de herhalingen. Bijvoorbeeld 3 sets 8 x 22 kg, waarvan de laatste 2 plus 16 x 11 kg)
-Dumbbel decline bench press
1 set, 2 seth sets

Hanging abs tot falen

-Side delt raises en rear delt fly's
3 supersets
Huge ass dropsets met 3 gewichten. Van zware partials naar lichtere full range of motion. Bloed moet erin totdat je schouders een exacte kubus geworden zijn.

Hanging abs tot falen

-Face pulls

Als ik tijd over heb dan voeg ik voor facepulls cable fly's toe voor zoveel mogelijk bloed in de spier.

Als ik er een full body push workout van wil maken dan begin of eindig ik met een superset van hip thrusts en squats.

Ik heb nooit tijd over, want ik focus vaak op een zeer langzame exentrieke beweging.

Vergeet niet te stretchen.
 
MOKERS KRIEBELS!! PR'S!

Deadlift 140 kg x2
Squat 90 kg x 6

Ik durf vanwege mijn blessures nog steeds niet echt te maxen. Maar hier ben ik trots op!

Benchpress.. ben ik mee achteruit gegaan sinds deze cut. Maar die komt langzaam op niveau door een 5x5 aanpak en veeel minder gewicht te gebruiken. In de winter deed ik 80 kg voor reps. Nu 5x5 met 68 kg.
 
goed gedaan! En je bench komt vanzelf wel weer. Ik was na de lockdown ook fors teruggevallen met de bench. Toen 10 weken 5x5 gedaan en nu zit ik op 82,5 x 5 x 5. Kon vorig jaar december 8 x 90. Gewoon blijven doen dan neemt het vanzelf weer toe!
 
goed gedaan! En je bench komt vanzelf wel weer. Ik was na de lockdown ook fors teruggevallen met de bench. Toen 10 weken 5x5 gedaan en nu zit ik op 82,5 x 5 x 5. Kon vorig jaar december 8 x 90. Gewoon blijven doen dan neemt het vanzelf weer toe!
Thanks! Dit is motiverend :). Ik ga dit dan ff volhouden.
 
Hallo, hallo, we zijn weer terug van vakantie! Ik zweef nu tussen de 87 en 88 kg. Omdat ik dit uiteindelijk voor mijn gezondheid doe zal ik verder gaan met meer kcal. Ik zal me meer richten op lean gaining dan afvallen. Ik merk ook dat mijn lichaam aardig gewend was geraakt aan het calorieën tekort. Maar ik ben een eind gekomen! Ik zal wat nieuwe foto's delen als ik me goed voel, want ik ga gewoon door, maar dan richt ik me op het opbouwen van spiermassa en minder op vetverlies. Ik denk dat ik mn vetpercentage aardig op peil ga kunnen houden na de ervaringen van deze cut.

Onwijs bedankt aan iedereen die me tips heeft gegeven. Jullie hebben me goed kunnen helpen en ik heb een falicant beter leven dan voordat ik met deze vorm van eten en trainen begon. Omdat ik dalijk niet meer in een cut zit zal ik onder het juiste subforum verder loggen. Wanneer ik daarmee begin deel ik ook even een linkje hier. I'm out,

Mr B
 
Hoe is het me de verkering?
 
Waar ken ik dat kope? Nee grapje doe ik niet. Ik wist niet eens waarom iedereen het had over natty of niet voordat ik op dit forum kwam. Vind t wel mega interessant tegenwoordig, maar heb t niet nodig denk ik.
 
Back
Naar boven