Dat is nu net mijn probleem: ik eet niet zo héél veel en het is ook niet zo dat ik nog extra zou kunnen eten. Ik ga nu eerst eens kijken welke producten ik dan best eet in de toekomst (havermout, melk, meer vlees, ...) waar dus veel proteïnen in zitten.
- indien hier nog wat tips over zijn mag je die altijd geven! -
Daarbovenop ga ik proberen dagelijks toch een kwartiertje lichte training te doen (zoals ik voordien al eens gedaan heb) sit-ups, pompen en met mijn halters.. (ik wil ook niet overdrijven?) en dan zien we later wel of ik naar zo'n schema (als rippetoe of bill star) overstap.
Ik mag dus 132 gram eiwit innemen per dag. Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat juist ga moeten uittellen en berekenen maar ik heb zo het gevoel dat dat wel op de verpakking staat?
Verder wil ik ook nog graag weten hoeveel kcal (caloriën?) ik mag innemen en in welke producten er veel zitten?
Heel erg bedankt voor alle reacties, jullie hebben me al een serieus stuk op pad geholpen en me al heel wat wijzer gemaakt. En dan kan ik nog altijd supplementen innemen. Misschien moet een moderator dit topic dan ook maar verplaatsen aangezien het nu niet meer over supplementen gaat hé!
Hartelijk dank!