XXL Nutrition

Supplementen voor vrouwen

DBC01 zei:
HMB is de grootste onzin gebleken in de supplementenwereld.
Dat is al vele malen wetenschappelijk onderzocht en ik dacht dat we wáár inmiddels wel over eens waren.

Verder niks dan lof van mij over Aimee, je doorzettingsvermogen, je prestaties en alles, daar niet van, maar HMB is bullshit uit de supps-industrie. Net als Tribulus doen ze geloven dat je er spiermassa mee aanzet maar het enige waarvoor bijv. Tribulus geschikt lijkt is je libido aansterken na een kuur want spiermassa aanzetten met Tribu is onzin.

Mwa ik neem aan dat het wel gewoon de cortisol spiegels dempt zoals geclaimd word? Daar is het uiteindelijk voor en in dat opzicht is het ook veel te duur.

Maar psst psst ouwe, probeer eens primobolan, of anavar, of deca durabolin. Goed spul voor vrouwkes joh :D

Iig, BCAA's zijn wel een optie voor het bouwen en sparen van massa bij de dames. :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Mwa ik neem aan dat het wel gewoon de cortisol spiegels dempt zoals geclaimd word? Daar is het uiteindelijk voor en in dat opzicht is het ook veel te duur.

Maar psst psst ouwe, probeer eens primobolan, of anavar, of deca durabolin. Goed spul voor vrouwkes joh :D

Iig, BCAA's zijn wel een optie voor het bouwen en sparen van massa bij de dames. :)

Ja ik zal d'r meteen aan de Primo zetten :D

Nah BCAA"s zijn te doen voor Hert. En proteine dan hè! :)
Ik koop ze iig niet meer in die caps, er zitten er al genoeg in m'n proteine.

Zijn er meiden die ervaring hebben met Clenbuterol?
Ik heb gehoord dat je er een beetje "shaky" van kan worden.

Vriendin van mij gebruikt het. Ze had laatst vrij zware en kreeg flinke koppijn en idd trillerig!

Weet je ook hoeveel mg ze gebruikte en voor hoelang? Werkte het uberhaupt?
Mij is verteld dat je in spierkracht erop vooruit gaat en het vochtafdrijvend werkt.

MadCow zei:
Weet je ook hoeveel mg ze gebruikte en voor hoelang? Werkte het uberhaupt?
Mij is verteld dat je in spierkracht erop vooruit gaat en het vochtafdrijvend werkt.
Clenbuterol wordt toch hoofdzakelijk gebruikt om vet te verbranden. Voor dat doel kan je wel beter ephedrine gebruiken omdat het vetverbrandende effect van clenbuterol na 2 a 3 weken weg is en ephedrine is 'safer'.
Als je het dan toch wilt gebruiken, dosis opbouwen vanaf 0,02 mg. En dus met een maximum van 3 weken, dan minstens 3 weken af, dan eventueel weer drie weken. Maar zoals ik al zei, ik zou voor ephedrine gaan.

Dat je van clenbuterol sterker wordt en dat het vochtafdrijvend werkt heb ik nog nooit van gehoord.

Ik gebruik ook niet veel bijzonders... Neem Isopure of Whey, Multivitamine, Vit C, Magnesium en erg eiwitreik voedsel eten. dat is het wel eigenlijk voor mij momenteel.

Ik weet niet welke dosering ze gebruikte. Mij is verteld dat je met de Clen wel spieren kan bouwen en je word droger. Ze doet trouwens 2 dagen op en 2 dagen af en niet in weken.

Ik gebruik momenteel ook clenbuterol en het is een kuurtje van 12 weken,
het droog worden gaat in het begin nog niet maar na 2 weken zie je het ECHT wel werken, daarbij slik ik een stacker met ephedra. Je spieren worden absoluut meer zichtbaar en zeker dat je meer kracht krijgt!!!!!! De clen bouw je op en later weer af.
Maar goed je moet het zelf weten, bij mij helpt het in iedergeval wel.
Maar ik moet helaas stoppen binnenkort vanwege een operatie en daarvoor moet ik bloed afnemen....en mag 6 weken niet sporten.....HELL for me!!!!

Ik zou graag die anavar willen proberen als het inderdaad werkt wat betreft vetverlies!!!! Aangezien ik straks echt niks meer mag voor 6 weken en het daarna toch echt weer wil beginnen..... Ik heb iets gelezen over anavar en GS...(?) kan dat??
Heb alleen geen idee waar ik dat kan krijgen..... ???

• Topic Starter Topic Starter
Vragen naar bronnen is niet toegestaan Musclefreak.... :p

Bovendien word je inbox dan ondergespammed met fakers en mensen die zich voordoen als...snappie?

musclefreak zei:
Ik gebruik momenteel ook clenbuterol en het is een kuurtje van 12 weken
Clen werkt maar voor 2 maximaal 3 weken. Daarna zijn de receptoren afgestompt en zal je zeker een zelfde periode niet meer moeten gebruiken voor het weer effect heeft.

en over creatine....wat van die creatine - serums voor vrouwen???? geen bijwerkingen wat betreft gewichtstoename etc..........

Terug
Naar boven