Fitness Seller

Supps bestellen; Comments graag!

Antonios

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Beste Dbb'ers

Vandaag ga ik nieuwe supps bestellen en kwam met het volgende lijstje;

Opti-Men; Voor de vitamientjes, ZMA en enzymen voor vertering.
Super Omega 3-6-9: Algemene gezondheid.
Dextrose Professional; Voor na het sporten.
Neurocore: PWO
Whey Perfection: Eiwitten en goed aminozuur profiel.

Wat ik nog heb liggen: Caseine, Bulk oats, Agmatine, Crea mono en goedkope bulk whey.

Hoe ga ik het gebruiken (Al het ondergenoemde is extra bij de aangegeven maaltijd):

Ontbijt: Whey shake, schep bulk oats, opti-men 1 pil, Omega 1 pil.
Avondeten: opti-men 1 pil, Omega 1 pil.
Voor het sporten: Neurocore + agmatine, Crea mono (appart glas met "warm" water)
Na het sporten: Mix van bulk en BF whey, dextrose.
Voor het slapen: Caseine, opti-men 1 pil, Omega 1 pil

Alle reacties zijn welkom! Flamen mag maar graag wel vermelden wat ik dan fout doe.

Alvast bedankt!

Opti-men hoef je niet 3x per dag te nemen.
Neem alleen omega 3, niet 6 en 9. Doseer daarnaast de omega 3 op 6 caps per dag.
Creatine hoeft niet met warm water worden genomen.
Neem in plaats van dextrose gewoon een maaltijd met carbs.

Waarom Omega-6 en 9? Zit al genoeg in je voeding. Doe dan apart Omega-3.

• Topic Starter Topic Starter
Opti-men hoef je niet 3x per dag te nemen.
Neem alleen omega 3, niet 6 en 9. Doseer daarnaast de omega 3 op 6 caps per dag.
Creatine hoeft niet met warm water worden genomen.
Neem in plaats van dextrose gewoon een maaltijd met carbs.

Waarom Omega-6 en 9? Zit al genoeg in je voeding. Doe dan apart Omega-3.

Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga de omega naar alleen 3 veranderen.

Opti-men dan in 1 keer 3 pillen nemen? Op welk moment van de dag? Dextrose neem ik na het sporten omdat het de opname van andere voedingsstoffen zou versnellen. Als ik thuis kom eet ik na het sporten ook altijd brood met een blikje tonijn.

Edit: Daarbij lijkt het alsof de dextrose aangezien er ook taurine in zit mijn crash een beetje verhelpt zodat ik weer 20 minuten naar huis kan fietsen (erg fijn na een benen dag :P)

Dextrose is simpelweg druivensuiker. Snelle carbs voor na de training. Is niet de taurine hoor waar je energie van krijgt, is de dextrose. :p Het zijn dus koolhydraten, geen raar stofje ofzo! Je kan dextrose nemen of één of twee bananen. Werkt allebei.

• Topic Starter Topic Starter
Dextrose is simpelweg druivensuiker. Snelle carbs voor na de training. Is niet de taurine hoor waar je energie van krijgt, is de dextrose. :p Het zijn dus koolhydraten, geen raar stofje ofzo! Je kan dextrose nemen of één of twee bananen. Werkt allebei.

Bedankt voor je reactie!

Dus dan kan ik net zo goed de goedkope dextro nemen van BF? Ze geven 1 KG gratis in een zak.

Ja is helemaal prima. Dat samen met 30 gram whey in een shake is een goede post work out.

Terug
Naar boven