- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Wanneer kan ik het beste de ups zoals no explode , xpand vendetta innemen?
Ik eet om 18:00 altijd warm en om 19:00 zit ik in de sportschool. Ik heb deze maaltijd gewoon nodig, ik werk in de bouw dus verbrand een hoop, al ik niet goed eet voordat ik ga trainen fl**ker ik van me stok
.
Mijn probleem is dus dat je dit soort sups op een lege maag moet nemen, maar dat lukt dus niet helemaal voor mij. Als ik later ga eten dus tegen me training aan, dan krijg ik last van me maag. Hoe moet ik dit oplossen?
Moet ik de sups nemen voordat ik ga eten, dus rond 17:45 of heeft het dan gene effect meer op mn training?
Ik eet om 18:00 altijd warm en om 19:00 zit ik in de sportschool. Ik heb deze maaltijd gewoon nodig, ik werk in de bouw dus verbrand een hoop, al ik niet goed eet voordat ik ga trainen fl**ker ik van me stok
. Mijn probleem is dus dat je dit soort sups op een lege maag moet nemen, maar dat lukt dus niet helemaal voor mij. Als ik later ga eten dus tegen me training aan, dan krijg ik last van me maag. Hoe moet ik dit oplossen?
Moet ik de sups nemen voordat ik ga eten, dus rond 17:45 of heeft het dan gene effect meer op mn training?