MuscleMeat

sups en avondeten

beelzebab

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Wanneer kan ik het beste de ups zoals no explode , xpand vendetta innemen?

Ik eet om 18:00 altijd warm en om 19:00 zit ik in de sportschool. Ik heb deze maaltijd gewoon nodig, ik werk in de bouw dus verbrand een hoop, al ik niet goed eet voordat ik ga trainen fl**ker ik van me stok :).

Mijn probleem is dus dat je dit soort sups op een lege maag moet nemen, maar dat lukt dus niet helemaal voor mij. Als ik later ga eten dus tegen me training aan, dan krijg ik last van me maag. Hoe moet ik dit oplossen?

Moet ik de sups nemen voordat ik ga eten, dus rond 17:45 of heeft het dan gene effect meer op mn training?

die spullen zijn een beetje zonde van jou geld.
Ik zou gewoon doorblijven eten en die sups bewaren voor de cut

no xplode is zeker geen zonde werkt goed bij mij. maare je buik is pas leeg na 1.5 uur 2 uur. Wat je kan doen is wat later gaan trainen of als je perse om 7 wil trainen proberen rond 5 iets te eten. Hoe leeger de buik hoe beter die no xplode werkt.

vind het altijd apart om te zien dat sommige mensen elkaar flink tegenspreken..

zit zelf ook op het punt whey en weightganer te kopen.. maar er zijn er altijd een paar die zeggen welke je moet hebben, maar ook mensen die zeggen dat je het niet moet doen..

• Topic Starter Topic Starter
En als ik die sups nou om 6 uur in neem en om 18:15 / 18:30 ga eten?

als je no xplode hebt ingenomen mag je 1 uur nix eten en geen shakes drinken

vind het altijd apart om te zien dat sommige mensen elkaar flink tegenspreken..

zit zelf ook op het punt whey en weightganer te kopen.. maar er zijn er altijd een paar die zeggen welke je moet hebben, maar ook mensen die zeggen dat je het niet moet doen..

whey em weightgainer kan je moeilijk vergelijken mer no explode her zijn nl verschillende producten . Whey en weightgainer is namelijk gewoon een aanvulling op je voeding wat je dus helpt om meer cal te pakken of meer eiwitten.
NO-explode vendetta etc vind ik een beetje over gehypte producten, ik zeg niet dat ze niet werken maar de werking ervan wordt veels te erg overdreven .
En dan helemaal voor die prijs die ze er voor moeten hebben vind ik dat je geld niet waard

zie supplementen als aanvulling, niet als maaltijdvervanger, vast voedsel is altijd het beste!

zelf gebruik ik ook enkel een whey-supplement (met wat dextro & creatine )na mn workout, op niet-trainingsdagen nix van supplementen.

elk doet hierin wat ie wil, in hoeverre je budget dit toelaat ...

Terug
Naar boven