MuscleMeat

Sust/Deca/Oxy/IGF-1/GHRP-6

Bezoekers in dit topic

9kg op 10dagen aangekomen? :eek:
Totaal 20 dagen. Sust en deca sloeg wat later in. Ik zei dag 10 omdat alles nu ingeslagen is. 9kg in 20 dagen :rolleyes:
 
Totaal 20 dagen. Sust en deca sloeg wat later in. Ik zei dag 10 omdat alles nu ingeslagen is. 9kg in 20 dagen :rolleyes:
Uiteraard na een cut glycogeen en maag inhoud vocht enzovoort is een groot deel

Alsnog netjes maar niet dat iedere halve tamme meteen het zelfde kuurtje gaat doen:thumb:
 
Lekker voor je gezondheid ook om zo snel zoveel gewicht te gainen.

Desalniettemin goeie gains:o.
 
Lekker voor je gezondheid ook om zo snel zoveel gewicht te gainen.

Desalniettemin goeie gains:o.
Dat vroeg ik me dus ook af. Ben helemaal noob, maar gaaf dit niet té snel..?
 
Lekker voor je gezondheid ook om zo snel zoveel gewicht te gainen.

Desalniettemin goeie gains:o.
Fotos komen nog. T zijn niet allemaal gains nee ben wel wat bloated geworden door oxy. Elke training progressie iedergeval;)
 
9kg in 20 dagen :roflol: Goed voor je organen al dat vocht..
 
Dag 12 gister ochtend 400 gram havermout gegeten met 4 eieren voor de training. Ruim 2000 calorieën. Oxy en igf-1 voor de training genomen en in me chest gespoten. Natuurlijk weer progressie. Vorige chestday bankdrukte ik 5x140 zonder spot en gisteren 6x140 zonder spot en 2x150. En ik deed 8 setjes met de bench :p. Mijn chest raakte maar niet vermoeid. Vervolgens nog incline, flys, chestpress, decline 4 a 5 sets per oefening. Triceps en schouders erbij gepakt.

Savonds nog barbecue met familie gehouden dus at ik ook zo 5 kilo vlees en rijst tot ik niet meer kon.

Vanochtend wakker geworden met een flinke spierpijn in me borst.

Voor zover nogsteeds 6 a 7 maaltijden per dag.
 
5 kilo vlees? :dunno:
 
Was gewoon een schatting veel vlees iedergeval. Kebab, kip, rund, :cool:

Grove schatting dan? :p gemiddeld heeft vlees zo'n 20gr eiwitten per 100gr.. 5kg is 1.000gram eiwitten... :p
 
Volgens mij is het fysiek gezien gewoon onmogelijk om 5 kg vlees in 1 sitting op te eten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Volgens mij is het fysiek gezien gewoon onmogelijk om 5 kg vlees in 1 sitting op te eten.

Denk dat het bij 2kg voor de meeste grote eters toch echt wel ophoudt idd.
 
Volgens mij is het fysiek gezien gewoon onmogelijk om 5 kg vlees in 1 sitting op te eten.

Hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je blijft zitten :p Als je om 7u gaat zitten, kan je tegen 19u wel 5kg weg hebben :D
 
Volgens mij is het fysiek gezien gewoon onmogelijk om 5 kg vlees in 1 sitting op te eten.

Denk dat het bij 2kg voor de meeste grote eters toch echt wel ophoudt idd.

Hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je blijft zitten :p Als je om 7u gaat zitten, kan je tegen 19u wel 5kg weg hebben :D

Misschien overdrijfde ik maar was zoals ik me herinner 5 stukken kipvleugels 4 lange kebab repen op een stok, 6 gehaktballen rijst groente brood etc. 6 glazen cola.

3x naar de wc gegaan. En thuis nog kwark
 
Dag 14.

Vandaag een beetje geschrokken van deadliften.

Vorige keer deadlifte ik max 2x220. (Dag 8)
EN VANDAAG deed ik 7x220 met een max 1x240!

Gewicht 99KG.

Denk dat ik oxy verhoog van 50mg naar 100mg na week 3. Meningen?
 
Ik heb 0 idee wat oxy precies doet (evenals de helft van wat je gebruikt) en ben waarschijnlijk de laatste persoon die een mening mag verkondigen.

Maar, knal je niet al genoeg je lichaam in?
 
Tijd voor een fotootje dan maar.
 
Ik heb 0 idee wat oxy precies doet (evenals de helft van wat je gebruikt) en ben waarschijnlijk de laatste persoon die een mening mag verkondigen.

Maar, knal je niet al genoeg je lichaam in?
Hoe beoordeel je dit dan ?

Het is zeker geen beginnerskuur maar zie gekkere kuurtjes voorbij komen
 
Ik heb 0 idee wat oxy precies doet (evenals de helft van wat je gebruikt) en ben waarschijnlijk de laatste persoon die een mening mag verkondigen.

Maar, knal je niet al genoeg je lichaam in?
Net als een paracentemol alsje daar elke dag 1 van neemt zal je lichaam toch ook aan wennen?

Ik nam vaker dianabol en het beste waar ik daaruit haalde was als een piramide elke week 10mg verhogen.
 
Back
Naar boven