MuscleMeat

Sust/Deca/Oxy/IGF-1/GHRP-6

Bezoekers in dit topic

Net als een paracetamol zegt ie.. Over Oxy.. Ik krijg steeds meer vraagtekens bij dit topic vol met sterke verhalen en zonder foto's..
 
Net als een paracetamol zegt ie.. Over Oxy.. Ik krijg steeds meer vraagtekens bij dit topic vol met sterke verhalen en zonder foto's..

+1 dit
 
Net als een paracentemol alsje daar elke dag 1 van neemt zal je lichaam toch ook aan wennen?

Ik nam vaker dianabol en het beste waar ik daaruit haalde was als een piramide elke week 10mg verhogen.
Niet zo gek dat je er meer uithaalt als je verhoogd toch?

Waarschijnlijk nog meer als je meteen zou starten met je einddosis
 
Hoe beoordeel je dit dan ?

Het is zeker geen beginnerskuur maar zie gekkere kuurtjes voorbij komen
Niet. Zoals ik al zei weet ik van de helft van de middelen niet wat ze doen. Maar gezien zijn significante gewichtstoename in korte tijd, lijkt het mij mij dat het al 'lekker' gaat. Dus waarom dan nóg meer nemen en dus nog meer je lichaam belasten..?

Maar nogmaals, is puur een mening en nergens op gebaseerd.
 
Niet. Zoals ik al zei weet ik van de helft van de middelen niet wat ze doen. Maar gezien zijn significante gewichtstoename in korte tijd, lijkt het mij mij dat het al 'lekker' gaat. Dus waarom dan nóg meer nemen en dus nog meer je lichaam belasten..?

Maar nogmaals, is puur een mening en nergens op gebaseerd.

Is iig al een betere onderbouwing dan zeggen dat het wel hoger kan "omdat er wel gekkere kuurtjes voorbij komen"
 
Is iig al een betere onderbouwing dan zeggen dat het wel hoger kan "omdat er wel gekkere kuurtjes voorbij komen"

Dat er gekkere kuren gedaan worden vind ik ook geen referentie.
 
Net als een paracetamol zegt ie.. Over Oxy.. Ik krijg steeds meer vraagtekens bij dit topic vol met sterke verhalen en zonder foto's..
Zal morgen een foto maken. Heb het gewoon dagelijks druk. Nou ik nam vaker dbol en wekenlang op dezelfde dosis blijven had voormij geen nut. Ik haalde het meeste eruit toen ik het als een piramide ging opbouwen. En omdat ik weet dat ze kort maar krachtig zijn leek het mij gewoon verstandig
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zal morgen een foto maken. Heb het gewoon dagelijks druk. Nou ik nam vaker dbol en wekenlang op dezelfde dosis blijven had voormij geen nut. Ik haalde het meeste eruit toen ik het als een piramide ging opbouwen. En omdat ik weet dat ze kort maar krachtig zijn leek het mij gewoon verstandig

Nou ben heel benieuwd maat
 
Hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je blijft zitten :p Als je om 7u gaat zitten, kan je tegen 19u wel 5kg weg hebben :D

Ervaringsdeskundige jij :roflol:

Enniewee, 5 kilo is belachelijk natuurlijk en ik wil wel eens progressiepics zien of uberhaupt pics.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dag 17

Heb een foto bijgevoegd.
Eerste foto was eind van de cut 90kg
En de 2e foto is nu 100kg
Screenshot_20180527-085153.png
 
Wel verschil idd maar zie ik daar lichte gyno?
En enig idee wat je vp ongeveer is atm?
 
VP is idd wel aan de hoge kant en wat Bsteel zegt, dat is dus een kloontje :p
 
Dus het logje is een hoax?
 
Blijkbaar. Sowieso valt me nu de leeftijd van TS op, nog geen 21..?
 
Update.
Deadlifte vorige keer 7x220kg.
Vandaag: 4x230kg 2x240kg

Omw 6 plates! (260)

Ik hou nu meer van anadrol dan van dianabol.

Van anadrol gain ik sneller in kracht dan dianabol.

Ik add cjc-1295 bij dan zit ik op
200mcg ghrp-6 p/d
100mcg cjc-1295 p/d
50mcg Igf-1 lr3 p/d

Me waist is inderdaad wst gegroeid en zie der voller uit. Vind t nie zo erg omdat ik elke dag zwaar kan trainen zonder pijn of dergelijks.
 
Dag 23
Anadrol verhoogt naar 100mg.
Cjc-1295 werkt en mijn waist is wat in centimeters verminderd en merk nogsteeds elke week progressie.

Voel me net een koning die alles kan.

Vandaag gedeadlift 4x235kg 2x240 1x250kg

Vorige keer 4x230 2x240
 
Back
Naar boven