XXL Nutrition

Sust of Test E

haris

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoi
Ik heb een vraag,
wil zelf binnen een kleine 2 maanden een sust only doen met daarbij wat winstrol-tabs,
maar nu wil ik weten of er een groot verschil is tussen sust of Test E
ik weet dat Sust 4 verschillende soorten test bevat.
Heb zelf een paar maanden geleden een 1ste kuur gehad
Deca en Test E, onder begeleiding van de fitnesseignaar
grote fout, had beter meer research moeten doen
Na paar maanden elke dag op het forum te zitten en wat advies van een expert heb ik besloten een sust of test E only voor 12 weken met de laatste 4weken daarvan stanazolol tabs ED 30/40 mg.

nakuur clomid en nolvadex

Test

Ik persoonlijk zou de test E nemen , dit is ook een lange ester en wanneer je op 12weken kuurt zou ik je dit aanraden

Kan allebei maar test e geeft bij 2 injecties per wk, iets stabielere bloedwaarden. Alle beetjes helpen. Ik neem aan dat je 500mg ew gaat nemen of heb je een andere dosis in gedachten?

• Topic Starter Topic Starter
klopt suat
500 mg EW zal het zijn

Hou het dan op test e, scheelt weer prikken.

ga er ook nog test prop bij doen voor de 1ste 4 weekjes

Hoi
Ik heb een vraag,
wil zelf binnen een kleine 2 maanden een sust only doen met daarbij wat winstrol-tabs,
maar nu wil ik weten of er een groot verschil is tussen sust of Test E
ik weet dat Sust 4 verschillende soorten test bevat.
Heb zelf een paar maanden geleden een 1ste kuur gehad
Deca en Test E, onder begeleiding van de fitnesseignaar
grote fout
, had beter meer research moeten doen
Na paar maanden elke dag op het forum te zitten en wat advies van een expert heb ik besloten een sust of test E only voor 12 weken met de laatste 4weken daarvan stanazolol tabs ED 30/40 mg.

nakuur clomid en nolvadex

Waarom zou dat een "grote" fout zijn geweest? Test only met als favoriete ester enanthaat is de beste optie als beginnerskuur, dat staat vast. Maar om te zeggen dat je met deca/test een grove fout hebt begaan...

die kuur duurde 6 weken (was genoeg volgens fitnesseigenaar)
veels te kort ivm die lange esthers die deca en Test E hebben.
ik heb er wel kilo's en kracht mee gepakt
maar ik ben er zeker van dat , als ik had gewacht en meer research had gedaan , die kuur nog beter ging meevallen. Maar toen ik begon met die kuur nam ik gwn alles klakkeloos over wat men fitnesseignaar zei.

haha 6weken, ik ben blij voor je dat dit forum gevonden hebt dan:)

die kuur duurde 6 weken (was genoeg volgens fitnesseigenaar)
veels te kort ivm die lange esthers die deca en Test E hebben.
ik heb er wel kilo's en kracht mee gepakt
maar ik ben er zeker van dat , als ik had gewacht en meer research had gedaan , die kuur nog beter ging meevallen. Maar toen ik begon met die kuur nam ik gwn alles klakkeloos over wat men fitnesseignaar zei.

Tja je schrijft in je beginpost dat de fout was dat je eerste kuur test en deca was, nu vertel je het hele plaatje door te zeggen dat hij je amper 6w aan de deca zet; groot verschil...

Terug
Naar boven