Fitness Seller

Sustanon 400 + Deca 200 kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wietzest

Novice
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hoi, even kort voorstellen. Ik ben Wietze. 19 jaar, 1.76 lang en 86kg 15%. Over 2 weken begin ik met mijn sust&deca kuur van 10 weken. Ik zal binnenkort nog even foto's plaatsen van mijn bulkschema en trainingsschema, evenals foto's van mijn huidige shape. Het doel van deze bulk kuur is 10 kilo erbij (waarvan aardig wat vocht zal zijn). Zodra ik begonnen ben met mijn cycle zal ik wekelijks gewicht, vet en vocht opmeten. En ook wat ik merk qua side effects.

Ja, 19 jaar is jong om te kuren. Op haat zal niet gereageerd worden.

Mochten jullie tips hebben, hoor ik het graag

Groeten
 
Je bent te jong.
 
Doe het niet!! _insert_haat_
 
Dus je bent van plan een shit load aan gear in injecteren de komende 10 jaar ofzo? Of blijft het bij eentje? Want ja, eentje is geentje.
 
Je bent te jong.
Voor sommige coaches is tegenwoordig niks te jong. Train nu ongeveer 4 jaar waarvan 1.5 dedicated. Zet mijn pijlen op de JBC van 2019. En gezien iedereen bij de junioren kuurt, maak je weinig kans om natty een redelijke plaatsing te maken
 
Dus je bent van plan een shit load aan gear in injecteren de komende 10 jaar ofzo? Of blijft het bij eentje? Want ja, eentje is geentje.
Nee, nu een cycle en daarna kijken we wel verder. Gaat mij om het perfectioniseren van mijn physique + een beetje extra mass. Ja, er zal ongetwijfeld een tweede cycle aankomen maar daar gaat vast een jaar tussen zitten
 
Ja, 19 jaar is jong om te kuren. Op haat zal niet gereageerd worden.
Niet alleen te jong maar hier ook niet toegelaten.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven