AndroidHealthClinic

Sustanon/deca kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Week 3 is aangebroken! Gister getraind ging echt heerlijk! Volgas energie kracht was ook al dik vooruit gegaan kortom heeeeeeeerlijk!!
Vandaag wat last gehad van opvliegers maar hoort erbij!
Verder in totaal nu 2,5 kg gegaind! Vrijdag weer wegen!
Ff een vraagje over pregnyl : ik heb gelezen dat pregnyl goed voor puistjes kan zorgen en daar ben ik best wel gevoelig voor kan iemand mij het aantal iu voorstellen waarbij ik niet te veel spuit maar dat ik er wel voldoende baat bij heb??

2x250iu per week

Okeee thanks gozer!

Eerst en vooral eten! niet enkel een schepje whey maar ook Turbo Mass Gainer 50 gram met volle melk 2 a 3 keer per dag, veel pasta eten, brinta , havermout, kip, steak, vis, 6 a 7 keer per dag. Eigenlijk mag je gewoon alles vreten man in de winter hoef je niet op 6% te staan, probeer 20 kg bij te komen moet lukken man.

ik had ook jouw stats ben 1m80 ben van 68 naar 94kg gegaan op 2jaar, van 6% naar 17% dan mag je pas aan cutten denken.

persoonlijk ben ik een echte Deca / sustanon lover: ik zet deca wel op 4OOmg anders haalt het weinig uit, begin pas vanaf week 2 met sustanon die ga je na 2 dagen al voelen, zie post hier boven geen frontload nodig, persoonlijk zet ik Deca altijd hoger dan sust: dus 400mg deca per week en 250mg sust.
iedereen roept wel sust moet hoger bij mij is het vooral de deca die de gains maakt, sust is om het zaakje beneden op pijl te houden en meer uithouding en kracht.
Dianabol niet echt voorstander een dikke vocht kop en opgeblazen spieren die na de kuur even snel weer weg is en vrij schadelijk voor de lever.

verder doe je wat je niet laten kan man

Nou zijn ondertussen weer een goede 2 weken verder!
Trainen gaat echt fantastisch me drive en kracht is bijna niet te stoppen!
Lijkt wel of ik per training nog meer vooruit ga!
Wel heb ik wat meer last van emotie wisselingen, wat meer dan bij me vorige kuur!
Heb nu iets meer dan 5,5kg gegaind dus redelijk tevreden!
Ben van de week begonnen met hcg 250 iu en morgen zet ik weer dezelfde shot!
I'll keep you up to date

Terug
Naar boven