MuscleMeat

Sustanon/deca kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ william, thanks voor je response!
Ik denk idd dat ik de tussendoortjes met muesli etc vervang door noodles of pannekoeken! Eiwitten kreeg ik naar mijn mening ook genoeg binnen dus idd wat hoger in de koolhydraten! Heb bij me vorige kuur ook geprobeerd zo rond de 3800 cal binnnen te krijgen per dag!
Bij de test cyp heb ik ook een frontload gedaan en ik begon qua kracht al begin week 3 goed vooruit te gaan dus denk dat ik toch deze keer weer voor een frontload kies.
Maar omdat iedereen zijn eigen mening heeft over kickstart of frontload ga ik toch nog ff door neuzen op het forum ;)
 
What happend to 10 weken ?

1-10 sust
1-8 deca

prima kuurtje man
 
Heb idd vernomen van verschillende mensen dat ik die sust idd beter 2 weekies langer kan doortrekken. En wilde die deca op 8 weken doen dus dan houdt ik hem idd op 10 sust en 8 deca! Kan iemand mij uitleggen waarom ik beter voor nolvadex kan kiezen inplaats van clomid?
 
Toch wel dbol?
Ik zat te twijfelen zie dat veel mensen een kickstart dbol kiezen boven een frontload.. Waarschijnlijk win je meer kg's met een kickstart dianabol maar is een frontload niet iets "gezonder"? nakuur kan ik nog switchen met nolvadex dus dat ga ik nog doen.

graag je reactie
waarom zou je die clomid willen ruilen voor nolva? één persoon heeft in je topic gezegd dat hij nolva prefereert maar wees er maar zeker van dat er evenveel kuurders zijn die clomid het beste vinden. geef mij maar clomid. clomid is eigenlijk een betere opstarter dan nolva.
 
Natuurlijk ga ik niet van 1 persoon uit! Heb het op de gym ook ff rondgevraagd maar waren de meningen ook meer naar nolvadex! Kan je me wel even uitleggen waar precies de punten liggen die het verschil maken tussen deze 2?
 
Ik zou ook veel eerder voor Clomid gaan dan Nolvadex, ook kan je Clomid gebruiken om de Nolvadex aan te vullen. Zijn vaak personen die in de nakuur Nolvadex combineren met Clomid,
 
Ik verkies nolva boven clomid, niet alleen omdat deze beter werkt tegen gyno, maar ook omdat clomid shbg kan verhogen, en je dus minder vrije test hebt tov nolva.
 
Van Clomid schijn je wel aardig depressief te worden, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Persoonlijk zou ik gewoon voor Nolvadex gaan.
 
Ik zou ook veel eerder voor Clomid gaan dan Nolvadex, ook kan je Clomid gebruiken om de Nolvadex aan te vullen. Zijn vaak personen die in de nakuur Nolvadex combineren met Clomid,

Van Clomid schijn je wel aardig depressief te worden, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Persoonlijk zou ik gewoon voor Nolvadex gaan.

:scratch: :P
 
Een mogelijke bijwerking van Chlomid is druk op de oogbol waardoor je slecht kan gaan zien of evt permanente beschadiging overhoudt. Dit wordt niet door iedereen als prettig ervaren.
 
Ik heb nog is uitgezocht wat het verschil tussen beide was op wiki.
En krijg uiteindelijk toch een lichte voorkeur voor de tamoxifen/nolvadex.
Heb het idee dat nolvadex een wat krachtigere oestrogeen remmer is?
En chlomid dus kans op acne ook aanzienlijk laat toenemen en laat ik daar net wat gevoelig voor zijn.
 

wat een onzin.

Nolva, clomid, arofixen, allemaal goede producten bij de juiste kuur/situatie. standaard voor velen is nolva voor anderen clomid. Kijk wat voor jou lekker werkt. De meesten doen nolva/tamox omdat dit het goedkoopste is en overal te krijgen en blijven daarbij zegt niet dat de rest minder is.
 
US forums zweren weer bij Clomid, NOVLA SUX krijg je dan om je oren =)
Dan ook nog is van die absurde doseringen, 200/150/100/50/50 zoiets.
 
Zoo weer ff posten!
Ik heb vorige week me spullen binnen gehad, en heb gistermiddag me 1e prik gehad!
Stats zijn op dit moment 74,6 kg 6,4%!
Koelkast en voorraadkast zijn goed gevuld :D!
Me doel is 85 kg en minimaal 6 kg netto over houden!
Heb der zin in!!
 
Enjoy the ride!
 
Thanks gozer! Heb zin om ff goed te gaan knallen aankomende weken!
 
Laatst bewerkt:
Zo we zijn ondertussen 5 dagen en 2 injects verder.
Zoals ik al verwacht heb ik nog niet echt resultaat in de gym behalve af en toe lekkere energie rushes!
Me libidio is wel al omhoog geschoten loop al heel de week me vriendin lastig te vallen ;)!
En merk dat ik af en toe wat saggo uit de bocht kan komen.
Verwacht halverwege volgende week de eerste resultaten van voornamelijk de prop te gaan merken. I'll keep you up to date
 
Klinkt goed!
 
Nou zit ondertussen op de helft vd 2e week en merkte vandaag in de gym al een redelijke kracht toename! Pakte 10kg meer met bankdrukken en zelfs dat ging me nog redelijk simpel af! Me honger gevoel is ook flink gestegen dus zit me goed vol te bunkeren! Ik heb btw pregnyl bijbesteld, wnnr me zaakie goed begint te krimpen begin ik met spuiten. Verder een kg gegained nog niet echt heel veel maar zal volgende week wel wat harder gaan als de andere esters zich loslaten!
 
Back
Naar boven