Fitness Seller

Sustanon/deca kuurtje

Bezoekers in dit topic

Arthur1988

Cool Novice
Lid geworden
26 mrt 2011
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Goeie morgen,

Deze week ga ik beginnen aan me kuurtje met Sustanon ( 500 ) en Deca ( 400 ) p/week.
Ik stel deze blog op voor de mensen die me hier nog verdere tips of kritiek over willen melden.
Ik heb 3,5 maand geleden een kuur gedaan met test cypionaat ( wilde maar 1x per week prikken en boldenon )
Dat heb ik 10 weken gedaan en heb +- 6 kg netto aan overgehouden.

Ik train nu 2,5 jaar en 5 x per week wss zullen de meeste zeggen dat ik te vroeg met kuren ben begonnen maar zo als zo velen wilde ik er toch mee experimenteren.

Stats :
Ik begon 2,5 jaar geleden met trainen en woog toen maar net 60 kg terwijl ik 1.82 ben. Vond mezelf natuurlijk veelste licht.
2,5 jaar verder met een kuurtje en zijn mijn volgende stats :
nog steeds 1,82 ;)
6,4 % ( laatste meting 3 weken geleden )
74,5 kg ( vanochtend spiernaakt op de weegschaal )

Zoals ik op veel blogs lees vragen mensen naar je voedingsschema bij deze mijn voedingsschema ( graag tips of aanpassingen )

08:15 ( bij opstaan ) 1 schep whey + glaasje jus d'orange

09:00 (ontbijt) 40 gr brinta, 3 eieren + banaan of 4 scheppen weightgainer

10:30 ( tussendoortje ) 2 muesli repen en een kiwi

12:00 ( lunch ) - 130 gr ongekookte rijst, stukje kip 175/200 gr en 75 gr sperziebonen / 150 gr ongekookte pasta panga/tilapia filet 175/200 gr 75 gr brocolli ( heb even 2 voorbeeld lunches neergezet omdat ik per dag wel wat varieer )

14:15 ( tussendoor) 4 donkerbruine boterhammen waarvan 2 met pindakaas en 2 met kipfilet 1 schep whey

15:45 ( tussendoor ) handjevol macadamia/ cashew en appeltje

17:00 ( voor het trainen ) 3 scheppen weightgainer en banaan

19:00 ( direcht na het trainen ) schep whey + post workout huismerk b&f

19:30/19:45 ( avond eten ) Stukje kip/roodvlees of vis 200gr, gepofte aardappel met kruidenboter ( droog is zo goor )/ pasta of rijst 130 gr ongekookt of een paar pannekoeken met appelstroop, 150 groene groentes ( brocolli, sperziebonen, salademix ) ( probeer altijd zoveel mogelijk te combineren )

22:00 ( mueslireep en stukje fruit )

23:30 ( 250 gr magere kwark met theelepeltje bosvruchten jam )

Aan mijn gewicht en bf te zien is dat niet heel veel dus moet ook flink door blijven eten wil ik een beetje op massa blijven dus als je vind dat ik het 1 en ander moet aanpassen let me know! Sta helemaal open voor kritiek

Verder heb ik de volgende supplementen in me kast staan + aantal besteld voor de kuur :

bcaa
vitamine c1000
omega 3
glutamine
whey perfection
mammoth 2500
creatine ethyl ester
magnificent ( postwork out )
no xplode
lijnzaad olie

Wat me kuur betreft :

Spuit 2x per week
op maandags en donderdags
250 sust en 200 deca per x
begin met een frontload
8 weken lang
2 weken na me laatste injectie begin ik aan me nakuur met clomid : 1e week 30mg per dag en 2 + 3e week 20 mg per dag

Heb hier en daar gelezen dat er ook nog wel is extra nolvadex bij wordt gebruikt is dit verstandig om ook te doen en waarom wordt dit extra gedaan?

Zodra ik mijn spullen binnen heb zal ik denk ik 1 a 2x per week posten!
Graag reacties, tips of opbouwende kritiek ;)!


Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Als het alleen opbouwend mag zijn....
nakuur pref nolvadex ipv chlomid
Deca kuur vind ik 8 weken kort, zou 10 pakken of totdat je niet meer aankomt
Geen creatine nemen tijdens kuur zeker niet tijdens deca kuur ivm bloat
test 2 weken doortrekken na laatste deca inject
veel meer eten, musli repen en al die schepjes whey zet weinig zoden. Macademia noten zijn mega vet. beter Amandelen oid.

toch maar even de kritische noot. eerste kuur test met bold? en dan na 3.5maand meteen weer? Je bent pas 23man take it easy. Wacht gewoon een klein jaar en probeer natural te gainen.
 
Als het alleen opbouwend mag zijn....
nakuur pref nolvadex ipv chlomid
Deca kuur vind ik 8 weken kort, zou 10 pakken of totdat je niet meer aankomt
Geen creatine nemen tijdens kuur zeker niet tijdens deca kuur ivm bloat
test 2 weken doortrekken na laatste deca inject
veel meer eten, musli repen en al die schepjes whey zet weinig zoden. Macademia noten zijn mega vet. beter Amandelen oid.

toch maar even de kritische noot. eerste kuur test met bold? en dan na 3.5maand meteen weer? Je bent pas 23man take it easy. Wacht gewoon een klein jaar en probeer natural te gainen.

waar zou dat toch aan liggen :rolleyes:
 
Ja ik was sowieso niet van plan om die creatine en no xplode te gebruiken!
Okee dus beter die sust op 12 weken houden en deca 10?
Ik weet dat het wat snel is maar had op de sportschool wat rond gevraagd aan de wat grotere jongens en zeiden dat je opzich je 1e 2kuurtjes wel in een jaar kon doen maar daarna beter is om het 1x per jaar te houden?
Wat is volgens jouw verstandig om inplaats van die muesli te eten?
Vervangen door pannekoeken etc?
 
tja de mannen van de sportschool :) helpen ze je ook aan je gear?

met jou stats, eten eten eten alles wat je tegenkomt. beetje opletten met suikers, vetten en gerafineerd spul en dan komt wel goed. Voor goed advies bepaal je cal intake en doe een post in de voeding sectie.

Leg je kuur paar maanden in de kast probeer eerst paar kilos bij te eten en ga je dan los. Je bent mooi droog dus wees niet bang om beetje in bf omhoog te gaan.
 
Nee me gear regel ik via een goede kennis!
Die post in de voedings sectie zal ik doen maar kuur nog mee wachten zal ik helaas eigenwijs in zijn.
Ik waardeer je tips maar ik ga in april op vakantie en wil het liefst daarvoor mijn kuur doen al zou ik er mee wachten kom ik me vakantie uit of is mijn nakuur net afgelopen.
Ik heb liever dat ik na mijn nakuur mijn normale trainingen en voeding thuis kan doen.
Ik heb wel een all in hotel met gym maar omdat ik na me kuur gelijk goed hard wil door knallen doe ik dat liever thuis.
Maar tussendoortjes beter vervangen door kleine porties rijst/pasta etc???
 
Sta je echt op 6% ? Zou ook eerst een fatsoenlijke bulk doen en dan kijken wat je gegaind hebt. je kuurtje loopt niet weg.
 
Ik zou nog 20kg wachten, maar dat is natuurlijk tegen dovenmans oren gezegd :D

week:
1-5 Dbol op 40mg p/d
1-10 DK op 200mg ew
1-12 Test E op 250mg e5d.

Nakuur: 4 weken Nolva op 20mg p/d.

Decanoate ester hoef je echt niet 2x p/w te zetten.
 
Toch wel dbol?
Ik zat te twijfelen zie dat veel mensen een kickstart dbol kiezen boven een frontload.. Waarschijnlijk win je meer kg's met een kickstart dianabol maar is een frontload niet iets "gezonder"? nakuur kan ik nog switchen met nolvadex dus dat ga ik nog doen.

graag je reactie
 
Bij een frontload moet je teveel ml's nemen, en ik ben er geen voorstander van. je knalt ineens veel te veel naar binnen de 1e weken.
 
Muesli reep met kiwi is geen maaltijd man
 
Muesli repen blijven repen omdat er zo veel suiker in zit. Anders waren et stukjes muesli. ;)
 
Mmmm zal nog is door de andere aas blogs gaan bladeren om de mening van de andere te bekijken! in ieder geval bedankt voor je reactie!
 
Iemand suggestie waarvoor ik de muesli repen kan vervangen wat als tussendoortje kan worden genuttigd? Pakjes noodles? Let me know..
 
Laatst bewerkt:
eieren/vis/kip
 
vidn je voeding zo slecht niet gozer, genoeg eiwitten voor je stats iig. Carbs en vetten mogen wat hogen. Van die noten die je noemt heb ik persoonlijk nooit gehoord, maar als het in dezelfde trant is als pinda's en cashews is het prima. 's avonds gewoon een hele bak magere kwark ipv 250gr en bij de rijst maaltijden 200gr en je doet het prima.

Langer wachten met kuren is gezonder maar daar moet 90% op dit forum niet teveel praatjes over hebben. Je bent toendertijd begonnen met bold en test, en nu met test en deca op een hogere dosis. Dus dat gaat prima aanslaan.

Frontload is (naar mijn mening) de betere keuze mits je de oploadfase niet af kunt wachten. een 17AA erin knallen als dianabol vind ik niet verstandig. Optimaal (kwa lichaamsbelasting) is nog steeds gewoon afwachten tot de normale dosering gaat werken natuurlijk maargoed..

Succes gozer
 
Laatst bewerkt:
vidn je voeding zo slecht niet gozer, genoeg eiwitten voor je stats iig. Carbs en vetten mogen wat hogen. Van die noten die je noemt heb ik persoonlijk nooit gehoord, maar als het in dezelfde trant is als pinda's en cashews is het prima. 's avonds gewoon een hele bak magere kwark ipv 250gr en bij de rijst maaltijden 200gr en je doet het prima.

Langer wachten met kuren is gezonder maar daar moet 90% op dit forum niet teveel praatjes over hebben. Je bent toendertijd begonnen met bold en test, en nu met test en deca op een hogere dosis. Dus dat gaat prima aanslaan.

Frontload is (naar mijn mening) de betere keuze mits je de oploadfase niet af kunt wachten. een 19AA erin knallen als dianabol vind ik niet verstandig. Optimaal (kwa lichaamsbelasting) is nog steeds gewoon afwachten tot de normale dosering gaat werken natuurlijk maargoed..

Succes gozer

je bedoelt 17aa
 
Soieso geen frontload of kickstart als je sust 12weken neemt....Sust knalt en merk je al in de 2de week.for sure.
 
Back
Naar boven