AndroidHealthClinic

Sustanon it's gonna be!

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ok nou ik heb maar besloten om toch voor de sust. te gaan. Ik hoop dat het een verstandige keuze word...

Mijn schemaatje ziet er zo uit:

week 1/4 Dianabol 35mg per dag
week 1/10 Sustanon 500mg per week injecteren op maandag en vrijdag
week 12/15 Nolvadex 40/20/20/20

wat denken we ervan?

Je zou bij deze kuur maybe wat proviron kunnen toevoegen vanwege het vocht

proviron is een goed idee en misschien wat extra nolvadex voor het geval dat je last krijgt van je tepels....al maakt proviron die kans wel kleiner en hcg....dit wordt nog niet echt veel gebruikt hier merk ik.

4cc

met 500mg test in de week zul je niet gouw last krijgen van gyno. of je bent er wel heel gevoelig voor

lijkt verder wel goed mischien nog wat deca of eq erbij

nee klopt van 500 mg test niet maar hij heeft ook 35 mg dianabol erbij de eerste 4 weken. Kan maar beter wel wat extra hebben voor het geval dat je er misschien ooit last van krijgt....beter nu wat extra nolvadex dan je leven lang met knobbels onder je tepel(s) rond lopen tenzij je je laat opereren natuurlijk ;)

4cc

Navy zei:
zou ook nog HCG gebruiken (zoals eerder gezegd) en ook nog wat clomid.

je kan ook nog de laatste 4wkn van je kuur 35mg stromba nemen (of winstrol depot, 2 orals is erg schadelijk al doe ik het zelf wel) of gewoon 10 wkn 400mg boldenone zetten.

greetz

Waarom meteen boldenone erbij? het is nog een eerste kuur hoor makker en ook zie ik het nut van hcg er niet bij 500 mg test. als er nou 400 deca bij zou zitten zou ik oke zeggen maar om nu hcg te nemen. ik kuur 250 test en 200 deca en me pikkie heeft nergens last van en me ballen al helemaal niet :thumbs:

Als dit je eerste kuur is is 500 sustan 2x per week ruim voldoende lijkt me.
Drop de dbol en als je em toch wil behouden heb ik zowat overal gelezen dat meer als 30 mg/dag niet de extra sides waard is dus mss toch eens in acht nemen :)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry jongens....het word toch test. ent. i.p.v. de sustanon.

Ik heb toch nog ergens mijn test kunnen vionden

me kuur blijft hetzelfde alleen nu dus test..

Terug
Naar boven