suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Of anavar. maat als je frontload zet is een kickstart niet nodig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dbol kan iddNvm ben er al achter.
Meer test in je lichaam in het begin= net iets meer afgifte, ookal is het procentueel gezien niet veel.
Hmm, zou zelf wel niet zo snel opteren voor die techniek, al zeker niet als eerste kuur, 1 gram test er in hoppa![]()
Tbol /=/ dbol.
Misschien domme vraag maar waarom zorg e niet eerst voor goede voeding en dan een kuur zodat je lekker kan knallen dan? Je kuurt nu al 2 weken met k*t voeding![]()

Zijn voeding staat hier nergens hoor dus hoe kom je erbij dat zijn voeding slecht is? Af en toe een keer mac is ook echt niet slrcht voor je![]()
Ik zeg wel daadwerkelijk dat me voeding k*t is maar op zich valt wel mee, alleen niet zo clean als ik zou willen + eigenlijk zou ik meer willen eten. Door persoonlijke omstandigheden zoals o.a. gezondheid van mijn moeder en school is het nogal moeilijk om elke dag te koken.Misschien domme vraag maar waarom zorg e niet eerst voor goede voeding en dan een kuur zodat je lekker kan knallen dan? Je kuurt nu al 2 weken met k*t voeding![]()
af en toe mac? ken jongens die daarmee groot zijn geworden![]()
gisteren nog 5 hamburgers plain gehadideaal post wo meal

ik wil eigenlijk zo wel ff die EK burger proberen![]()
ik had ook gehoord 8kipnuggets + 8 bitterballen + 2 bakjes saus = 4 euro.
ik wil eigenlijk zo wel ff die EK burger proberen![]()
ik had ook gehoord 8kipnuggets + 8 bitterballen + 2 bakjes saus = 4 euro.