MuscleMeat

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

Gaat ie weer met zijn frontloaden :p

Var inderdaad, maar dan ben je niet 100% wat betreft haarlijn.

En frontloaden lijkt mij meer om stabiele waarden te bereiken? Vlakkere bloedwaarden zodat je minder last hebt van acne en gyno etc.
Snap nog steeds niet goed hoe dat frontloaden werkt mbt sneller inkicken van je kuur.

Of je nu 250mg test-e zet die eerste 2 weken, of 1000mg, het blijft toch een enanthaat ester die pas na enkele weken echt zijn werk doet? Lijkt mij dan interessanter dat je bijvoorbeeld de eerste week er test bijzet met een korte ester.

Nvm ben er al achter.
Meer test in je lichaam in het begin= net iets meer afgifte, ookal is het procentueel gezien niet veel.
Hmm, zou zelf wel niet zo snel opteren voor die techniek, al zeker niet als eerste kuur, 1 gram test er in hoppa :p

Ik volg

Misschien domme vraag maar waarom zorg e niet eerst voor goede voeding en dan een kuur zodat je lekker kan knallen dan? Je kuurt nu al 2 weken met k*t voeding ???

Misschien domme vraag maar waarom zorg e niet eerst voor goede voeding en dan een kuur zodat je lekker kan knallen dan? Je kuurt nu al 2 weken met k*t voeding ???

Zijn voeding staat hier nergens hoor dus hoe kom je erbij dat zijn voeding slecht is? Af en toe een keer mac is ook echt niet slrcht voor je :p

af en toe mac? ken jongens die daarmee groot zijn geworden :D

laat ik maar niet over iifym beginnen...

Zijn voeding staat hier nergens hoor dus hoe kom je erbij dat zijn voeding slecht is? Af en toe een keer mac is ook echt niet slrcht voor je :p

Lees je uberhaupt wel mee? TS geeft zelf aan k*t voeding te hebben gehad en ook bijvoorbeeld alle massa van een andere kuur te zijn verloren door k*t voeding.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg wel daadwerkelijk dat me voeding k*t is maar op zich valt wel mee, alleen niet zo clean als ik zou willen + eigenlijk zou ik meer willen eten. Door persoonlijke omstandigheden zoals o.a. gezondheid van mijn moeder en school is het nogal moeilijk om elke dag te koken.

ik krijg in feite wel genoeg binnen

gisteren nog 5 hamburgers plain gehad :D ideaal post wo meal

• Topic Starter Topic Starter
ik wil eigenlijk zo wel ff die EK burger proberen :p

ik had ook gehoord 8kipnuggets + 8 bitterballen + 2 bakjes saus = 4 euro.

ik wil eigenlijk zo wel ff die EK burger proberen :p

ik had ook gehoord 8kipnuggets + 8 bitterballen + 2 bakjes saus = 4 euro.

als je BK pakt moet je gewoon de whopper nemen (zonder saus), mn all time favoriet daar.
bitches achter de kassa vragen me ook nooit wat ik wl hebben, ze weten dat het een whopper zonder saus is

en anders krijgen ze een pimpslap
tokat+atmak.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven