Fitness Seller

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Bij deze zal ik dit log alleen maar voorzien van serieuze updates mbt sides,gains etc.

Hoe gaat ie nu dan kerel, geen zin alles te lezen, maar bemerk je al wat kracht/massa gains van de MT?
Ik volg vanaf nu!

Good luck maatje, enjoy the ride..

ja is best aardig maar mijn voeding spreekt wat dat betreft ook boekdelen. Te veel zout.

Wel oke, morgen zal ik even opnieuw wegen en mijn fatgripz uitproberen in de vorm van wat licht armwerk + benen + foto

vind dat je nog aardig volhoud met de opmerkingen die ik maak...
either way zijn pics nog niet gemaakt, had laatst gevraagd aan wat ecto buddies maar die liepen snel weg.

no comment

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 23:30 ----------

bahaha

ik beperk mijn zoutinname tot het minimum maar heb er toch noglast van soms ,echt klote .

Hoe gaat ie nu dan kerel, geen zin alles te lezen, maar bemerk je al wat kracht/massa gains van de MT?
Ik volg vanaf nu!

Good luck maatje, enjoy the ride..

hey goos,
welkom ;) tot nu toe was er ook niet zoveel interessants te lezen in dit log..
Kracht is al wat omhoog, alleen me schouder gaat niet helemaal lekker dus kan nog niet volle 100% trainen. Stukje massa er al bij, sta een stuk harder/voller.

Je kan ze ook hier vandaan halen grapplergear.eu is een nl bedrijf:)

Good luck trouwens! Ben ook benieuwd naar je foto's!
hoi, ff snel een front relaxed foto gemaakt na armen/benen training.
armen lijken op deze foto echt klein terwijl dit juist me beste spiergroep(en) is/zijn.
27y8jno.jpg

ik beperk mijn zoutinname tot het minimum maar heb er toch noglast van soms ,echt klote .
ja k*t man en dan denken mensen meestal dat je chubby bent ofzo :p

OT: Die fatgripz zijn echt de bom. Maakt de arm oefeningen , vooral biceps echt enorm zwaar. Maar heb ook best kleine handen. Je voelt de oefening veel beter in je armen met lager gewicht. Kon nu met moeite db curls 17 kg 10 reps doen en triceps voelde ik ook stuk beter. Jammer dat ik dit niet eerder had dan waren me onderarmen waarschijnlijk ook wat groter geweest.

Oja nitwit ik heb nog wat speciale fotos voor jou moet je maar pmen.
xx

Looking good bro

dat dere aderen, is dat door MT?

hey goos,
welkom ;) tot nu toe was er ook niet zoveel interessants te lezen in dit log..
Kracht is al wat omhoog, alleen me schouder gaat niet helemaal lekker dus kan nog niet volle 100% trainen. Stukje massa er al bij, sta een stuk harder/voller.

hoi, ff snel een front relaxed foto gemaakt na armen/benen training.
armen lijken op deze foto echt klein terwijl dit juist me beste spiergroep(en) is/zijn.
27y8jno.jpg

ja k*t man en dan denken mensen meestal dat je chubby bent ofzo :p

OT: Die fatgripz zijn echt de bom. Maakt de arm oefeningen , vooral biceps echt enorm zwaar. Maar heb ook best kleine handen. Je voelt de oefening veel beter in je armen met lager gewicht. Kon nu met moeite db curls 17 kg 10 reps doen en triceps voelde ik ook stuk beter. Jammer dat ik dit niet eerder had dan waren me onderarmen waarschijnlijk ook wat groter geweest.

Oja nitwit ik heb nog wat speciale fotos voor jou moet je maar pmen.
xx

Hmmz, niet slecht!:D

Mooie schouders! Je bent sowieso beachproof (nohomo)

thanks, maar is nog genoeg werk ;)

dat dere aderen, is dat door MT?
Deels, qua aderen wat je op de foto ziet niet echt. Ze zijn wel duidelijker geworden, als ik een wat strakkere truie aan heb die je de aders op me bicep gewoon lopen door me trui heen.

maar als ik goed flex loopt er sinds ik ON ben een ader vanaf me onderarm helemaal door naar me borst, ook traps zijn best wel vasculair nu. Sowieso als je ON bent = meer aders.

Mooie schouders! Je bent sowieso beachproof (nohomo)
Thanks hehe :) , terwijl schouders toch een van me slechtste spiergroepen is.

Dankje sharon

Ziet er netjes uit hoor bro! Echt goeie ronde spieren.
Je zegt zelf dat je kleine handen hebt maar ik vind je vingers echt srs dik lijken op die pica.

heb ze ook, stel je voor als ik 8 % bf was..

Ik heb ze ook wel als ik het warm heb maar zeker niet zoals onze bro hier.
Vind het altijd wel bruut staan hoor.

Blijf het trouwens echt k*t vinden dat je niet op de meet komt Su.

Ziet er netjes uit hoor bro! Echt goeie ronde spieren.
Je zegt zelf dat je kleine handen hebt maar ik vind je vingers echt srs dik lijken op die pica.

Ik heb ze ook wel als ik het warm heb maar zeker niet zoals onze bro hier.
Vind het altijd wel bruut staan hoor.

Blijf het trouwens echt k*t vinden dat je niet op de meet komt Su.
komt omdat me vingers best dicht op de spiegel zit omdat ik mijn gezicht buiten de foto wou laten :roflol: Meestal hebben de meisjes bijna even grote handen als ik :D

er komen sowieso nog meer meets maaang , soon

Vind dat je er goed uitziet man , gaat lekker zo te zien :)

komt omdat me vingers best dicht op de spiegel zit omdat ik mijn gezicht buiten de foto wou laten :roflol: Meestal hebben de meisjes bijna even grote handen als ik :D

er komen sowieso nog meer meets maaang , soon

Ja ik zie wel dat het vertekend door de foto maar je vingers lijken srs dik.
Wel schattig hoor van die kleine handjes. :D

Terug
Naar boven