suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk stiekem vinden jullie mij gewoon een idioot.
suwardi waar kan je die fatty grippa's bestelluh dan voor een goed prijsje?

ja is best aardig maar mijn voeding spreekt wat dat betreft ook boekdelen. Te veel zout.
Wel oke, morgen zal ik even opnieuw wegen en mijn fatgripz uitproberen in de vorm van wat licht armwerk + benen + foto
vind dat je nog aardig volhoud met de opmerkingen die ik maak...
either way zijn pics nog niet gemaakt, had laatst gevraagd aan wat ecto buddies maar die liepen snel weg.
no comment
---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 23:30 ----------
bahaha
Hoe gaat ie nu dan kerel, geen zin alles te lezen, maar bemerk je al wat kracht/massa gains van de MT?
Ik volg vanaf nu!
Good luck maatje, enjoy the ride..
tot nu toe was er ook niet zoveel interessants te lezen in dit log..hoi, ff snel een front relaxed foto gemaakt na armen/benen training.Je kan ze ook hier vandaan halen grapplergear.eu is een nl bedrijf
Good luck trouwens! Ben ook benieuwd naar je foto's!
ja k*t man en dan denken mensen meestal dat je chubby bent ofzoik beperk mijn zoutinname tot het minimum maar heb er toch noglast van soms ,echt klote .
heb ze ook, stel je voor als ik 8 % bf was..

hey goos,
welkomtot nu toe was er ook niet zoveel interessants te lezen in dit log..
Kracht is al wat omhoog, alleen me schouder gaat niet helemaal lekker dus kan nog niet volle 100% trainen. Stukje massa er al bij, sta een stuk harder/voller.
hoi, ff snel een front relaxed foto gemaakt na armen/benen training.
armen lijken op deze foto echt klein terwijl dit juist me beste spiergroep(en) is/zijn.
![]()
ja k*t man en dan denken mensen meestal dat je chubby bent ofzo![]()
OT: Die fatgripz zijn echt de bom. Maakt de arm oefeningen , vooral biceps echt enorm zwaar. Maar heb ook best kleine handen. Je voelt de oefening veel beter in je armen met lager gewicht. Kon nu met moeite db curls 17 kg 10 reps doen en triceps voelde ik ook stuk beter. Jammer dat ik dit niet eerder had dan waren me onderarmen waarschijnlijk ook wat groter geweest.
Oja nitwit ik heb nog wat speciale fotos voor jou moet je maar pmen.
xx

wees blij als ze groter en groter worden is het echt niet aan te zien, mijn moeder heeft zelfde probleem, dikke aders op der benen, niet om aan te zien
wees blij als ze groter en groter worden is het echt niet aan te zien, mijn moeder heeft zelfde probleem, dikke aders op der benen, niet om aan te zien

thanks, maar is nog genoeg werk

Deels, qua aderen wat je op de foto ziet niet echt. Ze zijn wel duidelijker geworden, als ik een wat strakkere truie aan heb die je de aders op me bicep gewoon lopen door me trui heen.
Thanks heheMooie schouders! Je bent sowieso beachproof (nohomo)
, terwijl schouders toch een van me slechtste spiergroepen is. Dankje sharon
komt omdat me vingers best dicht op de spiegel zit omdat ik mijn gezicht buiten de foto wou latenZiet er netjes uit hoor bro! Echt goeie ronde spieren.
Je zegt zelf dat je kleine handen hebt maar ik vind je vingers echt srs dik lijken op die pica.
Ik heb ze ook wel als ik het warm heb maar zeker niet zoals onze bro hier.
Vind het altijd wel bruut staan hoor.
Blijf het trouwens echt k*t vinden dat je niet op de meet komt Su.
Meestal hebben de meisjes bijna even grote handen als ik 
komt omdat me vingers best dicht op de spiegel zit omdat ik mijn gezicht buiten de foto wou latenMeestal hebben de meisjes bijna even grote handen als ik
er komen sowieso nog meer meets maaang , soon