Fitness Seller

'Syndroom van Moslim'

Cyan

Huge Freak
Waardering
9
Syndroom van moslim.

We weten allemaal dat er verschillende stromingen zijn binnen de Islam en niet 1 moslim is gelijk aan elkaar. Naast hun geloof, bepaalt vooral het individu hoe het geloof geuit wordt.

Maar wij op DBB geloven natuurlijk niet in die zever, haha! Waarom moeilijk maken als het makkelijk ook kan? Nee, alle moslims zijn gelijk aan elkaar en met hen valt gewoonweg niet samen te leven. Ze zijn gewoon ziek!
En daarom wil ik hierbij de aandacht vestigen op “deze verschrikkelijke ziekte". Het zogenaamde ‘syndroom van moslim’. Het beïnvloedt de mens op een zeer kwalijke manier en heeft daarbij eveneens zeer kwalijke gevolgen zoals ‘insane stupidity’ en/of zelfs dood tot gevolg! Deze personen dienen met zorg behandelt te worden en ik wil iedereen ook aansporen om hun verantwoording te nemen en deze personen met het uiterst voorzorg te benaderen. Natuurlijk moet je eerst de symptomen weten wie aan deze verschrikkelijke ziekte lijdt. Ik post een aantal voornaamsten en vaak voorkomenden op:
  1. Personen geloven in een absoluut hogere macht dat alles, maar dan werkelijk alles, in dit leven bepaalt. Je zult hem/haar vaak woorden gebruiken zoals ‘God is alwijs/alwetend/Almachtig’. Zijn(swa) woord is dan ook het enige waarheid en het is ook eeuwig. Alle informatie die het tegendeel beweert is resoluut fout, ook al is het keer op keer bewezen en in de praktijk duidelijk aangetoond. Ja, zelfs dan is nog steeds fout, want het staat haaks op de woorden wat men ‘Allah’ noemt. Een discussie met hen is daarom ook zinloos, want wat je ook zegt, je bent gewoon FOUT!
  2. Ze hebben een ziekelijke afkeer tegenover homo’s. Dit komt natuurlijk door hun geloof, want Allah keurt homo’s niet goed en daarom zij dus ook niet. Dat is hun enige echte ware argument. Sommigen gebruiken andere argumenten zoals ‘het is tegen de natuur’ of ‘het is een ziekte’, maar dat zijn gewoon schijnargumenten. Want vraag hen maar eens: hoe zou je met homo’s omgaan moest God hun status als ‘heilig’ beschouwen? Nou ik zeg het je, ze waren dan de eersten op rij om hun zaden in te slikken!
  3. Ze haten de Joden tot op het bot. Dit komt omdat de Joden zo miniem in talrijk zijn en toch de moslims met hun monsteraantal de kop in duwen. Dit is een zeer zware vernedering voor hen. Want zij zijn toch de volgelingen van de almachtige god, zij hebben toch de waarheid is pacht!? Hoe komt het dan dat de ‘untermenschen’ Joden toch zoveel stabieler zijn dan hen? Omdat niemand echt het juiste antwoord weet of in ieder geval de waarheid verdeelt is, maakt het hen nog bozer omdat ze geen verklaring daarvoor hebben. Dat ze gewoon mensen zijn net zoals alle andere en dat ze gewoon niet veel geluk hadden komt natuurlijk niet in hen op….ik denk dat je onderhand wel weet waarom.
  4. Er is ook hun 2de aartsvijand: Amerika. Zij zijn biggots, kuffars, ongelovigen, ze hebben geen eergevoel, geen trots, geen terughoudendheid…echt ‘scum of all’. Sommige moslims haten amerikanen zelfs nog harder dan Joden! Hiervoor hebben ze ook verschillende redenen, o.a. dat Amerika de Joden financieel steunt, dat Amerika veel invloed heeft in het Midden-Oosten door hun agressieve buitenlandse politiek, dat Amerika werkelijk het kwaad is wat mohamed precies bedoelde,...and the list goes on. Een kuffar midden in een moslimgebied kan natuurlijk niet. De laatste woorden van Profeet mohammed waren: "Laat geen 2 verschillende geloofsystemen bestaan in arabië!" Amerikanen en Joden zijn bondgenoten en zij doen er alles om moslims te onderdrukken en ze hen geen kans te geven om te herrijzen. En dan komen we bij het volgend punt.
  5. Complot-theorieren! Inderdaad, moslims zijn zeer gevoelig voor complot-theorien. Zeker als er Joden en/of amerikanen erin voorkomen en hun positie in het complot ‘het schuldige’ is. Moslims geloven namelijk dat 9/11 een inside-job is, dat Joden de wereld controleren, en ga zo maar door. Surf maar gerust door het gemiddelde moslim forum en mijn kop eraf als je niet minstens 10 verschillende complot topics ziet waarin de joden/amerikanen ‘toevallig’ het verderfelijke zijn. Of je moet zelfs niet zo ver gaan; kijk maar eens naar het youtbe-account van onze ‘moslimvriend’ TranscoreX. ¾ ervan is bevuild met complotfilmpjes.
  6. Moslims zijn ook ‘buitengewoon’ agressief. Dit komt omdat ze, naast hun zwakke positie dat hun ego pijn doet, aangewakkert worden door hun godsdienst. Vergeet niet, mohamed was niet enkel een boodschapper van God die teksten verspreidde, hij was ook een moordlustige soldaat. Zijn ultieme doel was van de wereld iedereen een moslim maken, of anders genoemd binnen de islam: ‘de wereld verlichten’. Iedereen die niet met mohamed meedeed werd bedreigd in Koranteksten, dat ze anders naar Hel zouden gaan. Maar eigenlijk was dat niet zozeer het reden waarom mohamed volgelingen had. Zijn eerste volgelingen waren gewoon armoedzaaiers die er financieel baat bij hadden. Mohammed was een losgeslagen veroveraar en anderen wouden daar gewoon hun graantje inpikken. Het was namelijk toegestaan binnen de islam om de buit van de vijand op te nemen. Wat grappig is dat sommigen niet meevochten met Mohamed omdat de buit van een bepaald verovering niet hoog genoeg was dus kwam mohamed met een koranvers waarbij hij zegt dat God dat soort figuren zullen straffen.:roflol:Nu heb je een idee waarom moslims agressief zijn, want ¾ van koran gaat over bedreigingen jegens ongelovigen/andersgelovigen en het strijden(jihad!)
Dit zijn zo de vaak voorkomende symptomen, maar er zijn er meer hoor. Je herkent misschien zelfs een paar of beter gezegd, alles! Je weet misschien zelfs (quasi zeker) dat je zelf ook wat symptomen kan verzinnen wat bij ‘hen’ vaak voorkomt. Hen opmerken is dus zeker geen moeite. Hell, ze steken het zelfs niet onder stoelen of banken dat ze homo’s afkeren, joden haten, zichzelf opblazen en dit met trots....

Deze personen verkeren dus in ernstig gevaar het is ons al mens, als sociaal wezen, om hen niet de wang toe te keren zoals Jebus het deed met zijn vijanden…Neen! Wij helpen ze, want dat is ons taak als mens. We moeten proberen harmonieus met elkaar samen te leven en het er de beste van maken zodat het plezierig voor iedereen blijft! Daarom, kom ik tot conclusie: als je een moslim opmerkt op straat, school, café, park, bibliotheek, whatever….aub, en ik smeek je nu, schiet hen een kogel door de nek. 1 gemikt schot door de nek en we zijn verlost van hen. Het is 4,5 mljard versus 1,5 miljard. Als iedereen 1 moslim afmaakt, dan zijn we verlost van dit probleem.

Ik dank u voor het lezen, maar ik zou je eeuwig dankbaar zijn als je nu handelt.

Laatst bewerkt:
???

Zelf geschreven?

here comes trouble...

Niet alle moslims zijn verkeerd ,,, !!

Maja .....??

Ken je zelf eigenlijk wel mensen die moslim zijn ????

Ik denk t nie ,,, of wel ,,,,

Haha goed geschreven stuk zeg! :D Heb je dit zelf geschreven?

bij mij trainen ook een aantal (vermoedelijk) moslims en het zijn de eersten die aanbieden even te spotten als ik train.. zeer vriendelijk en behulpzaam..

kan aan mij liggen maar ik denk dat je geen steun zal vinden voor je stukje tekst op dit forum.. ik geef toe, er zijn een hoop die je van mij direct mag afvoeren, maar het meerendeel zal niet beter of slechter zijn dan ons allen hier op het forum..

dit verdient karma.. goed stuk zeg.

;)
bij mij trainen ook een aantal (vermoedelijk) moslims en het zijn de eersten die aanbieden even te spotten als ik train.. zeer vriendelijk en behulpzaam..

kan aan mij liggen maar ik denk dat je geen steun zal vinden voor je stukje tekst op dit forum.. ik geef toe, er zijn een hoop die je van mij direct mag afvoeren, maar het meerendeel zal niet beter of slechter zijn dan ons allen hier op het forum..

+++++++++++++++++++++++ (Y)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, zelf geschreven. Snel, snel in kwartier ofzo. Wat vinden jullie ervan?

Waarom zoveel tijd besteden aan zoiets nutteloos?

• Topic Starter Topic Starter
Kid's say the darnest things!

Anyhoo, wat vinden jullie nou inhoudelijk van mn tekst ?
Want de argumenten dat ik af, kloppen wel grotendeels hoor. En als jullie fouten erin vinden, duidt ze dan aan en ik zal zeker niet het laatste zijn die je zal tegenspreken. Integendeel, ik ben echt voor rede vatbaar (klinkt arrogant, maar het is zo)

Ps: ik heb het bewust in het gare hanenhok geplaatst, voor degenen die het 'gemist' zou hebben.

Laatst bewerkt:
Gare Hanenhok :(

Ja, zelf geschreven. Snel, snel in kwartier ofzo. Wat vinden jullie ervan?

Waarom zoveel tijd besteden aan zoiets nutteloos?

Waarom niet?

Kid's say the darnest things!

Anyhoo, wat vinden jullie nou inhoudelijk van mn tekst ?
Want de argumenten dat ik af, kloppen wel grotendeels hoor. En als jullie fouten erin vinden, duidt ze dan aan en ik zal zeker niet het laatste zijn die je zal tegenspreken. Integendeel, ik ben echt voor rede vatbaar (klinkt arrogant, maar het is zo)

Ps: ik heb het bewust in het gare hanenhok geplaatst, voor degenen die het 'gemist' zou hebben.

Ik vind het wel treffend. Goed dus.

Terug
Naar boven