XXL Nutrition

synthol vragen.

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
hallo.

niet dat ik dit ga doen want vind het afgrijselijk.maar wou eens weten hoe dit in zijn werk gaat?

is dit ook met kuren of non stop

hoeveelheden?

wat is de materie?

hoe werkt het?

hoe rap gain je?

is dit makkelijk te krijgen?

gewoon eens ter info. grtz

Schiet(spuit) mij maar lek(vol) ik weet het niet....

Maar wil het ook weleens weten... Ben benieuwd wat de kenners weten..

• Topic Starter Topic Starter

door deze dommerik te zien wou ik het eens weten idd :p

Wowww wat een beest! Damn check die chest! En nek/traps....

Syntol is gewoon een olie die je direct jn de spier spuit en het opvult zeg maar

De jongen traint vast ook al jaaaaren... Eet goed, traint goed, slaapt goed.....

Scoort veel chicks...

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 17:25 ----------

Veeeel haters jaaa... Allemaal jaloers...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar nu ff serieus.... Als je synthol met KLEINE hoeveelheden inecteerd in de verschillende spieren, DAN kan het wel een positief effect hebben op een natuurlijke " look" ?
Dus dat je wat ruimte creerd in de spier, dat de olie uiteindelijk verdwijnt en door goed trainen/eten die ruimte gevuld word door spiermassa? Klopt dit?

Maar nu ff serieus.... Als je synthol met KLEINE hoeveelheden inecteerd in de verschillende spieren, DAN kan het wel een positief effect hebben op een natuurlijke " look" ?
Dus dat je wat ruimte creerd in de spier, dat de olie uiteindelijk verdwijnt en door goed trainen/eten die ruimte gevuld word door spiermassa? Klopt dit?

Hahaha sinds wanneer heeft spier ruimte te nodig om te groeien??

• Topic Starter Topic Starter

heb gehoord in youtube filmpje dat de vloeistof de voedingstoffen en bloed naar de spieren blokkeren.en dat de spieren niet in naturel vorm kunnen groeien. en dat het bijna nooit symmetrie groeit.

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 17:45 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kenUZ2VHkLw

Terug
Naar boven