Fitness Seller

synthol vragen.

Hahaha sinds wanneer heeft spier ruimte te nodig om te groeien??

sinds altijd. spieren zitten in een spiervlies, and dat dient langzaam opgerekt/uitgerekt te worden om de spier de plaats te geven om te groeien.
als dat spiervlies zn maximale grootte heeft bereikt, kan je in theorie niet meer verder groeien.

opties die je dan hebt zijn synthol & rHGH.

@OP: synthol werkt goed indien correct gebruikt, maar is pijnlijk. en goeie synthol is zeker niet gemakklijk te vinden. heb er ooit eens achter gezocht voor n maat die aan competitie doet, valt toch wel ff tegen hoor

heb laatst gehoord dat je gewone MCT olie zou kunnen gebruiken als ersatz-synthol maar weet niet of dat waar is - heb het alleszins nog niet geprobeerd.

sinds altijd. spieren zitten in een spiervlies, and dat dient langzaam opgerekt/uitgerekt te worden om de spier de plaats te geven om te groeien.
als dat spiervlies zn maximale grootte heeft bereikt, kan je in theorie niet meer verder groeien.

opties die je dan hebt zijn synthol & rHGH.

@OP: synthol werkt goed indien correct gebruikt, maar is pijnlijk. en goeie synthol is zeker niet gemakklijk te vinden. heb er ooit eens achter gezocht voor n maat die aan competitie doet, valt toch wel ff tegen hoor

heb laatst gehoord dat je gewone MCT olie zou kunnen gebruiken als ersatz-synthol maar weet niet of dat waar is - heb het alleszins nog niet geprobeerd.

Haha, hoeveel % hier is volgens jou theoretisch uitgegroeid dan?
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor nagenoeg niemand van hier van toepassing is.
En dat zogeheten vlies houdt jouw spier niet tegen om te groeien hoor...

Jammer dat een topic dat over synthol gaat meteen vervuild wordt met onzin filmpjes enzo.
Synthol kan, wanneer het goed gebruikt wordt, zorgen voor extra groei en is dus best interessant als je een achterlopende spiergroep wil bijtrekken.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb het korte tijd in mijn traps en schouders gezet.

Maar je moet erg veel prikken voor resultaat. Vond vooral de pijn van de olie die "in de weg zit" erg irritant. ben er daarom ook na korte tijd al mee gestopt.

Is een product wat je kan gebruiken om te fine tunen van een achterlopende spiergroep voor een wedstrijd. Meer niet.
Je bent het volume ook snel kwijt omdat de olie vrij snel weer verdwijnt.

Heeft dit wel of niet een "beetje" resultaat geboekt bij je traps? Ondanks het korte gebruik ervan..

In de tijd dat ik het zette wel. nu 2/3 jaar verder niet meer.

Maar was echt onzin dat ik het toen gebruikte. Maar goed is gebeurt dus deel mijn ervaring.

Ik heb het korte tijd in mijn traps en schouders gezet.

Maar je moet erg veel prikken voor resultaat. Vond vooral de pijn van de olie die "in de weg zit" erg irritant. ben er daarom ook na korte tijd al mee gestopt.

Is een product wat je kan gebruiken om te fine tunen van een achterlopende spiergroep voor een wedstrijd. Meer niet.
Je bent het volume ook snel kwijt omdat de olie vrij snel weer verdwijnt.

Ik kuur meestal 6 weken flink en dan 4 weken bridge.
Stel nou dat ik steeds die 6 weken mijn schouders vol zet met synthol. Dan ben ik dus 30 weken verder.
Zal ik hier niet significant blijvend resultaat mee pakken ?

Volgens mij moet je in minieme hoeveelheden over een erg lange tijd spuiten om er niet uit te zien als die rare guinness book egyptenaar. Ik las ooit ergens dat van wat er in gaat ongeveer 60% weer weg gaat en 40% van de olie blijft zitten voor meerdere jaren. Het leek me vooral een interessante manier om een lelijke chest gap weg te werken.

Ik kuur meestal 6 weken flink en dan 4 weken bridge.
Stel nou dat ik steeds die 6 weken mijn schouders vol zet met synthol. Dan ben ik dus 30 weken verder.
Zal ik hier niet significant blijvend resultaat mee pakken ?

je kan het sowieso niet zelf zetten want je moet je schouder rond om doen. dus je begint met 6 x 1ml en dan voorkant, zijkant en achterkant. en de manier waarop je in de spier zet is niet zoals met het injecteren van aas want je injecteert met de spier "mee"

maar goed over het zetten. begint ed met 1 ml en dit bouw je dan op. je bent flink wat Mltjes verder voordat je wat ziet en je gaat wel al snel de beperking voelen door de olie die je spieren in de mobiliteit negatief beinvloed.

Je gaat dit in 6 weken zeker zien, en als je een gappie hebt die het kan/wil zetten kan je zeker goed resultaat behalen maar het is niet blijvend dat ten eerste. en je kan het echt niet zelf zetten.

En ik moet zeggen dat ik na een tijd gebruiken toch wel een beetje een naar gevoel kreeg bij al die olie in je lichaam.
bedoel de hoeveelheden die jij en ik aan aas zetten is al vrij veel maar dat er nog 50 ml synthetische olie in de week bij komt......

je kan het sowieso niet zelf zetten want je moet je schouder rond om doen. dus je begint met 6 x 1ml en dan voorkant, zijkant en achterkant. en de manier waarop je in de spier zet is niet zoals met het injecteren van aas want je injecteert met de spier "mee"

maar goed over het zetten. begint ed met 1 ml en dit bouw je dan op. je bent flink wat Mltjes verder voordat je wat ziet en je gaat wel al snel de beperking voelen door de olie die je spieren in de mobiliteit negatief beinvloed.

Je gaat dit in 6 weken zeker zien, en als je een gappie hebt die het kan/wil zetten kan je zeker goed resultaat behalen maar het is niet blijvend dat ten eerste. en je kan het echt niet zelf zetten.

En ik moet zeggen dat ik na een tijd gebruiken toch wel een beetje een naar gevoel kreeg bij al die olie in je lichaam.
bedoel de hoeveelheden die jij en ik aan aas zetten is al vrij veel maar dat er nog 50 ml synthetische olie in de week bij komt......

Ja dat is ook wel een enorme hoeveelheid lol. Ik doe voorlopig nog wel een aantal keer mgf en igf voor wat site growth :D
Wel bedankt voor de info. Er zijn maar weinig mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben.
Of dat lijkt zo omdat de meesten er liever niks over zeggen ivm de negatieve reacties hier...

PM heeft wel een goede synthol sticky, ik pm je de link wel even.

Ja dat is ook wel een enorme hoeveelheid lol. Ik doe voorlopig nog wel een aantal keer mgf en igf voor wat site growth :D
Wel bedankt voor de info. Er zijn maar weinig mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben.
Of dat lijkt zo omdat de meesten er liever niks over zeggen ivm de negatieve reacties hier...

De reden dat je spier opzwelt is door een ontstekingsreactie.

Lijkt me niet gezond of bevorderlijk in welke manier dan ook.

De reden dat je spier opzwelt is door een ontstekingsreactie.
Lijkt me niet gezond of bevorderlijk in welke manier dan ook.

Dat klopt volgens mij niet. Je injecteert olie waardoor het volume in je spier toeneemt. Bij 'goed' gebruik krijg je geen harde bulten of littekenweefsel.

welcome, er zijn genoeg mensen met synthol ervaring hier hoor maar wordt gewoon niet over gesproken.

Voor mij is iedereen die dit doet volslagen idioot, sorry hoor. Ik geloof ook niet dat het inderdaad spiergroei uiteindelijk ten goede komt.

mss is er net zo iets mis in de brain als bij anorexia, die vinden zichzelf dik, mja de buitenwereld denkt daar toch anders over. Die gasten in de flimpjes lijken toch behoorlijk overtuigd van hun "geweldige fysiek" terwijl ieder normaal mens gruwelt van dit soort looks.

Terug
Naar boven