Fitness Seller

synthol vragen.

Maar nu ff serieus.... Als je synthol met KLEINE hoeveelheden inecteerd in de verschillende spieren, DAN kan het wel een positief effect hebben op een natuurlijke " look" ?
Dus dat je wat ruimte creerd in de spier, dat de olie uiteindelijk verdwijnt en door goed trainen/eten die ruimte gevuld word door spiermassa? Klopt dit?

Nee, het is troep.

Misschien als je pro bber bent en t vlak voor een show injecteert dat het je wat meer massa geeft maar verder zou ik er van af blijven.

Daarnaast ben je gewoon niet goed wijs als je elke spier wilt gaan injecteren en dan ook verspreid over de spier. Je kan nog beter een jaar test p eod zetten dan hoef je minder te prikken dan een maandje synthol :o

Ik vind hem er gruwelijk goed uitzien ALS hij zijn armen langs zijn lichaam heeft. Zodra hij zijn onderarm omhoog brengt knalt die schouder er zo eg uit dat het fok op lelijk is.... En dan zie IK alleen Synthol (abuse).

• Topic Starter Topic Starter
iedereen wil altijd z.s.m. resultaat i.p.v. dat ze ervoor werken en het verdienen. onbegrijpelijk

heb gehoord in youtube filmpje dat de vloeistof de voedingstoffen en bloed naar de spieren blokkeren.en dat de spieren niet in naturel vorm kunnen groeien. en dat het bijna nooit symmetrie groeit.

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 17:45 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kenUZ2VHkLw

Dat filmpje wou ik ook net posten! Je moet het dus in elke spier spuiten, schouders dus 3x links en 3x rechts.
Piana zegt ook in de clip dat het extreem pijnlijk is.

Maar nu wil ik dit filmpje minstens een jaar niet meer zien. Afgesproken? :p Lijkt wel een plaag dit filmpje.

oke deal man:pwas gewoon voor een vb.grtz

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 20:02 ----------

Dat filmpje wou ik ook net posten! Je moet het dus in elke spier spuiten, schouders dus 3x links en 3x rechts.
Piana zegt ook in de clip dat het extreem pijnlijk is.

idd 6x alleen al voor je schouders!

Alle pro's gebruiken het;)

Besteld!

Terug
Naar boven