XXL Nutrition

SYNTHOL!! wat vinden jullie ervan??

Ik weet ook wel dat je spieren van synt. nie groeien. Maar de meeste kennen alleen de extreme gevallen. Ik denk dat een heleboel profs dit soort middeltjes gebruiken. We zien het alleen niet.
En is het dan slecht? Omdat het niet eerlijk verkregen is? Ik vind steroids ook nie ehct eerlijk.

Dat betekent niet dat ik er op tegen ben. Eerlijk winnen hoeft helemaal niet!

synthol is gewoon vies man als je sommige mensen ziet ... en ik denk ook niet dat veel profi's dit gebruiken omdat het effect niet erg lang is.
ok roids zijn ook niet eerlijk maar dit synthol is gewoon voor de losers die nix zelf kunnen bereiken

Ik denk dat het gaat om het feit dat je beoordeeld wordt op je spiermassa zonder vet. Om dan vet intramusculair aan te brengen is een beetje krom, vind je niet?

En voor spiermassa met AS moet je ook gewoon trainen. Als je synthol tolereert kan je net zo goed mensen mee laten doen met implantaten.

Dat iedereen doet waar hij zin in heeft maar voor mij heeft dit niets met sport te maken.

Als je kuiten nu niet meewillen dan kunnen ze niet mee, dan moet je ze niet gaan volspuiten, zo kan iedereen "spieren" hebben;).

Ik vraag me soms af wie nu de beste bodybuilder zou zijn mochten roids en andere drugs niet bestaan en wat het record bench press en allemaal zou zijn. Ik denk dat we achterover zullen vallen van de beperkte resultaten die we voorgeschoteld zouden krijgen. neem nu...is het mogelijk dat iemand naturel 400kg kan deadliften of met 130kg droog op het podium staat. Er lopen altijd wel supertalenten rond maar wie zal het zeggen of het mogelijk is?

Ja man...ben net een filosoof..:)

op een aantal amerikaanse forums zitten professionals en het gros van de pro's gebruikt WEL synthol. Dit zul je alleen niet zien omdat ze weten hoe je het WEL moet gebruiken. Het gebruik van hen heeft toch in de verste verte niets te maken met bv craig kovac!

Deze twee pro's gebruiken bv allebei synthol en daar is niets van te zien! http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?s=&threadid=3029

Vage foto's en waar zetten ze het? Als ze het in de benen zetten zal je het in ieder geval niet zien op die foto's. ;)

Ik ben het wel met je eens dat er genoeg mensen zijn die wel wat synthol zetten. Helaas zie je het bij Ruhl dus wel. :p

mijn mening is niet veel anders dat wat hier is gezegd.. AS moet je nog steeds hard voor werken.. synthol is gewoon iets wat niet van jezelf is .. en ook niet hoort bij deze sport.. totaal niet.

imo

deze twee zetten het overal, maar ik kan je ook foto's laten zien van een biceps die een paar cm groter gemaakt is maar je ziet absoluut geen olie of iets dergelijks. Bij goed gebruik is het nauwelijks zichtbaar! Die lelijke vervormingen is alleen bij hoge doseringen. Maar ik snap de mening van frenkpie wel. Ik zal het zelf ook nooit gebruiken maar ik ben er niet totaal op tegen.

Ik denk dat de meesten het in schouders/traps gebruiken, Rühl overduidelijk inderdaad :) King Kamali zen lats , etc...

Bo zei:
op een aantal amerikaanse forums zitten professionals en het gros van de pro's gebruikt WEL synthol. Dit zul je alleen niet zien omdat ze weten hoe je het WEL moet gebruiken. Het gebruik van hen heeft toch in de verste verte niets te maken met bv craig kovac!

Deze twee pro's gebruiken bv allebei synthol en daar is niets van te zien! http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?s=&threadid=3029
Damn hoe komen die gasten aan die vette auto's, zoveel verdienen ze toch niet?

boogie zei:

Ik denk dat ze gewoon een huis opgezocht hebben waar die dikke auto's voor de deur stonden :D, maar idd ik snap ook niet echt waar ze het geld voor die lotussen vandaan hebben, achja Amerika he; kijk bv naar Kripz ofzo van mtv, daaro zie je allemaal van die rappende negertjes waar je nog nooit van hebt gehoord in de dikste auto's rijden om nog maar niet te spreken over de huizen die ze hebben. In Amerika kan alles..

Laatst bewerkt:
boogie zei:
Met de wedstrijden verdienen ze te weinig, dat klopt. Maar deze gasten doen veel bijverdiensten als fotoshoots, artikels in magazines, evenementen/seminaries, dealen van drugs/AAS en zelfs (privé) strippen.

Vervolgens steken ze al hun geld in 1 keer in een dure auto en al de rest interesseerd hen niet. Dat is het leven van een pro bber...

hehe what a life.
ach, sparen voor een pensioentje is ook niet zo´n goed idee bij zulke gasten :D
No offence, boogie. Maar zo een leventje lijkt me geknipt voor jou!

vind je? dan ken jij mij toch niet echt goed bro.

De zalige oppervlakkigheid van de Amerikaanse samenleving :rolleyes:

Als kanttekening wil ik er dan bij zetten dat BigA en BIGKIWI(op de foto's) uit Australie komen :)
Plus het feit dat ze een familiefortuin hebben, helpt ook wle mee als je leuke dingen wilt kopen.

ook hier geld weer: dris misbruik en gebruik

kuiten zijn soms zoooooo'n probleem dat er weinig anders op zit wil je t toch in verhouding houden. dan is het een optie maar om je arm van 50 naar 65 te krijgen.................mij niet gezien die 50 haal ik al niet ;)

karperblues zei:
ook hier geld weer: dris misbruik en gebruik

kuiten zijn soms zoooooo'n probleem dat er weinig anders op zit wil je t toch in verhouding houden. dan is het een optie maar om je arm van 50 naar 65 te krijgen.................mij niet gezien die 50 haal ik al niet ;)

Gister gemeten zit nu voor het eerst boven de 50 cm

Bo zei:

ff offtopic;

zit een beetje op dat forum rond te blazen... flinke gasten daaro :cool:
maar wat mij verbaast:

http://www.professionalmuscle.com/forums/showthread.php?threadid=519

check zijn username en signature. en een tatoo op zijn onderarm is zwartgemaakt... en niemand die er wat van zegt ???

Terug
Naar boven