Fitness Seller

SYNTHOL!! wat vinden jullie ervan??

schouders en de triceps zien er nep uit in mijn ogen

Het is gewoon heel simpel met synthol..

Wat zou jij doen als bodybuilder als je er van moest leven, en door bijvoorbeeld achterblijvende kuiten, lager word geplaatst op wedstrijden en er met hard trainen niks meer aan kan doen?

Dan is de keus snel gemaakt..

En sowieso synthol rekt de spiercel op en als de synthol wegtrekt , word die ruimte vaak bijgevuld door spiermassa..

ik vind t triest, heeft in mijn ogen niets meer met bodybuilding te maken, nog ff en we gaan ook machines en chips in ons lichaam implanteren

Synthol vind ....

Ik vind het gewoon oliedom ...

:D

Maar versta het wel als pro bb'er als je echt al alles geprobeerd hebt en een spiergroep blijft achter. Waarom niet. Het doel rechtvaardigd de middelen ( of zoiets )

je moet het zelf weten, maar misbruik het niet.

Ik zou pas synthol gaan gebruiken als ik niet meer groei met trainen, voeding en AS.
Maar ok dat is op de feiten vooruit lopen want ik ben nog maar net bezig.

ja klopt kale ik vond het ook een beetje raar. Is ook een erge racist maar daar gaat het gewoon over bodybuilding en de rest boeit niet.

Daar staat vast en zeker een hakenkruis, achja die domme lui heb je er altijd bij.. bezorgen bovendien bodybuilders een slechte naam.

congrats koolhoven voor mij nog n lange weg te gaan ;)

Jeetje mijn benen zijn net boven de 50....

Hehe, vergeet niet dat het verschil tussen vrouwen en mannen best groot is Purple. Ik ken een vrouw met armen van 35 cm, en dat lijkt immens groot voor een vrouw terwijl het bij een man niet eens opvalt.

Terug
Naar boven