Fitness Seller

synthol

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hoi mede bbers.
Ik heb vandaag vernomen dat er een product is met ongeveer dezelfde werking als synthol en het ook vaak gebruikt wordt door bbers om hun zwakke spiergroepen wat bij te werken, kent iema,d het mss.
Ik heb vandag de naam gehoord maar kan er niet meer opkomen..

Zweet ???

BIG-G zei:
hoi mede bbers.
Ik heb vandaag vernomen dat er een product is met ongeveer dezelfde werking als synthol en het ook vaak gebruikt wordt door bbers om hun zwakke spiergroepen wat bij te werken, kent iema,d het mss.
Ik heb vandag de naam gehoord maar kan er niet meer opkomen..

Eh als je dat toch al overweegt waarom dan niet gewoon synthol?

• Topic Starter Topic Starter
dit product zou lang niet zo drastisch zijn als synthol.
je gebruikt het gewoon net voor je wedstrijd, zodat op de dag van de wedstrijd je spiergroep stukke groter lijkt.
Ik wou het mss voor biceps gebruiken, zal morgen nog eens horen naar de naam

Navy zei:
Synthol en alle andere varianten vindt ik echt bull-shit.
Want het is allemaal nep.
Dan kan je netzo goed niet trainen. en dan net voor een westrijd gewoon alles laten opzwellen met synthol. of gewoon inplantaaten nemen.
Zijn je biceps te klein??? dan moet je harder trainen. Of probeer een ander middel voor plaatselijke groei, zoals pgf2 dan kan je nog zeggen dat het spier is.

greetz

Je kan ook een beetje synthol gebruiken om de spier wat te rekken. De dynthol trekt vanzelf weg en zo kan de spier iets groeien. Alleen de gekken maken er misbruik van. Ben het verder volkomen met je eens ik moet die troep ook niet.

sorry hoor, maar dit is echt triest in mijn ogen :rolleyes:

BIG-G zei:
dit product zou lang niet zo drastisch zijn als synthol.
je gebruikt het gewoon net voor je wedstrijd, zodat op de dag van de wedstrijd je spiergroep stukke groter lijkt.
Ik wou het mss voor biceps gebruiken, zal morgen nog eens horen naar de naam

jij bedoelt zeker ESCICLENE of zoiets veroorzaakt een onsteking in de spier die daardoor tijdelijk opzwelt.

Ik denk niet dat je mijn reactie begrijpt. Ik zak echter door m'n stoel als een 20-jarige dit soort vragen stelt. Met alle respect voor wat je tot nu toe hebt bereikt.

BIG-G zei:
dat is het zeker niet, mss iemand met een serieuze reactie

Helemaal mee eens.
Op een serieus board als dit gaan we toch zeker het gebruik van synthol of aanverwante middelen niet overwegen?
Daar krijgt BB pas echt een slechte naam van.
Kijk maar naar die idioten als greg valentino. :mad:

japy zei:
Helemaal mee eens.
Op een serieus board als dit gaan we toch zeker het gebruik van synthol of aanverwante middelen niet overwegen?
Daar krijgt BB pas echt een slechte naam van.
Kijk maar naar die idioten als greg valentino. :mad:

Net plaatjes van Greg gezien...GATVER :kots: als dat nog niet overtuigend genoeg is om geen synthol te zetten...

Dat er inderdaad nog mensen zijn die het overwegen om dit spul te gebruiken ondanks alle bekende foto's van mensen die hun lichaam letterlijk verdoet hebben met synthol...triest hoor

Ik denk ook dat je Esciclene bedoelt.
"A unique short acting steroid from Italy. It has no anabolic activity, but is used in local injections to increase the size of small muscle groups – particularly the biceps and triceps - before competition.
Typical dose would be 1-2ml into each muscle daily for up to 14 days. A temporary swelling of the muscle will occur, with some users claiming gains of 1 to 1.5 inches on their arms.
Though difficult to find now, interested parties can try Synthol for similar but longer lasting results."
Ik zou het zeker niet gaan gebruiken, probeer eerst zonder verder te komen.

sneu...

ben bang dat ik toch een heel andere mening heb als de meeste hier.

Steroids zijn toch ook kunstmatig?!

Als er iemand is die het wil gebruiken dan kijk ik er niet anders tegen aan als dat diegene zou zeggen dat ie wil gaan kuren.

Alleen je moet het niet overdrijven, maar denk dat meer als de helft van de pro's wel ergens (al dan niet veel) synthol gespoten heeft.

En komt het spul wat jij bedoeld uit Engeland? Ik heb ook gehoord dat er iets "nieuws" op de markt is.

Flex Wheeler en Kevin Levrone hebben Esciclene gebruikt (tenminste,daarvan is het geweten) en hun fysiek was toch niet zo afschuwelijk zekers???

wat ik me nou afvraag is, wat dat synthol nopu met je doet waardoor je van die wild groeiende spieren krijgt :p
en waar word het normaal voor gebruikt??

Navy zei:
Als je van AAS wil groeien moet je nog steeds hard trainen en veel en goed eten. en het is niet kunstmatige, het is echte groei en het zijn echte spieren. Synthol heeft niets meer te maken met spieren opbouwen. en heeft dus ook niets met bodybuilding te maken. Bodybuilding draait nou eenmaal om spieren. En niet om gezwellen, laat dat even duidelijk zijn.
Netzo goed als ik silleconen borsten ook niet alles vindt. In ben walg gewoon van mensen met Inplantaten, silleconen shit, synthol shit, facelifts en liposuctie. HET IS ALLEMAAL ZONDER VEEL MOEITE VERKREGEN.

greetz
amen

persoonlijk denk ik dat de meesten hier een beetje naïef zijn... namelijk, niemand heeft een perfect lichaam, er zijn altijd spieren die achterlopen en als je op topniveau wilt presteren moet je nu eenmaal symmetrisch top zijn, op het topniveau zal men echt wel middelen als synthol gebruiken, hetzij op verstandige wijze en niet als valentino ofzo

Terug
Naar boven