Je hebt gelijk niemand heeft een perfect lichaam. als niemand een perfect lichaam heeft waarom zou je dan synthol gebruiken?? de 1 zijn biceps is nou eenmaal beter dan die van een ander. iedereen heeft zijn minder goede spier groep(en). Maarja als er dan 1 tussen zit die synthol gebruikt en het dus LIJKT of al zijn spiergroepen perfect zijn, dan moet de rest ook wel aan de synthol anders vallen ze in het niets. Dat is dus zo jammer. Het heeft totaal niets meer te maken met spieren.
Stel nou dit.
Even een simpele uitleg:
Bodybuildings wedstrijd, er zijn 10 bodybuilders. ze hebben allemaal een spiergroep die wat achterloopt, bij de ene zijn kuiten de ander zijn biceps noem maar op. 1 daarvan heeft in zijn zwakke spiergroep synthol geinjecteerd, om meer kans te maken op een titel. Stel nou dat hij de titel krijgt omdat hij simpel weg het beste fysiek heeft. Op de 2e plaats komt een BB'er die geen synthol heeft gebruikt in zijn zwakke spiergroep. Zou het kunnen dat de synthol gebruiker nr 2 had geworden als hij geen synthol had gebruikt. En dus misschien de nr 2 wel de titel had kunnen winnen, zonder synthol.
Het gaat erom dat synthol simpel weg een soort van gezwel is, en iedereen weet toch dat BB'er worden beoordeeld op hun spieren ofniet?
Maarja als je door een beetje synthol toe te voegen een hoop geld kan verdienen, ach waarom dan niet.
Natuurlijk begrijp ik dan wel dat sommigen profs het gebruiken.
Maar als je geen prog bent en niet perse het podium opwil vindt ik het raar dat je synthol wil gebruiken. Dan ben je simpel weg gewoon lui bezig.
Maarja dat is mijn mening.