AndroidHealthClinic

t-3 en zwaarder worden

Francisco vs

Novice
Waardering
0
Beste BBders,

Ik gebruik nu al 2 en halve week t-3 maar ik word langzamerhand zwaarder.
Maar als ik in de spiegel kijk lijk ik wel droger en alles komt wel beter naar voren. ik woog toen ik begon 83 en nu weeg ik 84. Me abs zijn ook beter zichtbaar geworden. Ik d8 echt dat ik met t-3 flink wat kilos eraf gingen en ook wat spiermassa ging verliezen omdat ik geen aas erbij gebruik. maar ik word alleen maar zwaarder en merk niet dat ik spiermassa verlies.
Gewoon zo doorgaan is mijn vraag?

Spiegel is beter om te meten dan een weegschaal ;)
Als je droger lijkt te worden, is alles toch in orde. Twijfel je? Laat regelmatig je vetpercentage meten ...

Zwaarder en droger... wat wil je nog meer man.

hey, if it works for you...:D

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het ook niet erg, maar omdat ik vooraf hele andere dingen te horen kreeg vroeg ik het maar fftjes toch ;) wou eigenlijk ook winstrol bij pakken maar die laat ik nu wel achterwegen.

Beste BBders,

Ik gebruik nu al 2 en halve week t-3 maar ik word langzamerhand zwaarder.
Maar als ik in de spiegel kijk lijk ik wel droger en alles komt wel beter naar voren. ik woog toen ik begon 83 en nu weeg ik 84. Me abs zijn ook beter zichtbaar geworden. Ik d8 echt dat ik met t-3 flink wat kilos eraf gingen en ook wat spiermassa ging verliezen omdat ik geen aas erbij gebruik. maar ik word alleen maar zwaarder en merk niet dat ik spiermassa verlies.
Gewoon zo doorgaan is mijn vraag?

Ik zou stoppen.., dit klinkt niet best vriend, 1kg erbij en abs die steeds zichtbaarder worden... :rolleyes:

Terug
Naar boven