AndroidHealthClinic

T3 en clen van ferra labs

Zijn ze weer aan het aansmeren?Ik had al een tijdje niets van ze gehoord inderdaad...

Ik heb nog niemand met een betrouwbare naam op dit board iets positiefs horen zeggen over ferralabs dus kzou het zaakje toch niet vertrouwen.
Voor zover er betrouwbare namen zijn op dit forum natuurlijk :D

Heb hier nog steeds een proefpakketje anadrol liggen , maar ben niet van plan om deze te gaan uitproberen...

kreeg vandaag een raar mannetje van fera in mijn msn lijst ineens die zei dat ik hun clen en t3 moest kopen.

mafkezen.

sorry maar ze gaan echt te ver hooor!

dacht ik al.... wat kun je nou met zo weinig tabs?
zijn er al test-rapporten van fera producten?

T3 en clen jaa lekkerrr... gelukkig zijn het de veiligste middelen om mee te expirimenteren... beetje over of onderdosering maakt niets uit.. :shake:

Hahaha, het word zomer dus gaan ze zulke middelen maar weggeven!

Yooo I am back!

Niet helemaal juist wat je zegt. T3 moet je langzaam opbouwen anders kan het je hartritme zeer ernstig verstoren. En Clen heeft al een aantal mensen op dit board in het ziekenhuis doen belanden. Vraag Krieltje maar eens......die had een constante hartslag van rond 170-180 naar ik me herinner.....oef

Greetz

EDIT: Hardgainers: wil je nooit meer sarcastisch doen? Nu sta ik voor lul haha

hardgainers zei:
T3 en clenbuterol jaa lekkerrr... gelukkig zijn het de veiligste middelen om mee te expirimenteren... beetje over of onderdosering maakt niets uit.. :shake:

Laatst bewerkt:
Hij was sarcastisch Elmo. ;)

Hahahaha....Elmo is nog niet helemaal wakker.:D

Wat heb je trouwens uitgespookt Elmo?

We missen je!!:p

Testo, je naam...

Damn, blijf je gewoon Testo noemen hoor. Of weer Arie. :D

Ja wat the **** is dat ,man?

Wie loopt er met mijn naam te k*tten?

Bug in het forum ofzo?

Hehe, lol. Zou best kunnen! :roflol:

Er kijkt al iemand naar nu.

Ik heb hem gevraagd de filter aan te passen. 'Testo' zal nu automatisch 'Baco' worden.

Geen dank. :thumbup:

Terug
Naar boven