AndroidHealthClinic

T3 en clen van ferra labs

Dat is gelul want HG is nou nét hetgeen het meeste vervalst wordt,bro.

En het verschil tussen gerenommeerde merken als GG&GS of een spamlab zoals Fera is dat er van de bekende merken diverse testresultaten beschikbaar zijn waaruit blijkt dat ze goede spullen maken die steriel zijn en juist gedoseerd.

Als jij de mist ingaat met T3 omdat het ook maar iets overgedoseert is krijg je serieuze problemen en dat zijn geen grappen.

Testo zei:
Dat is gelul want HG is nou nét hetgeen het meeste vervalst wordt,bro.

En het verschil tussen gerenommeerde merken als GG&GS of een spamlab zoals Fera is dat er van de bekende merken diverse testresultaten beschikbaar zijn waaruit blijkt dat ze goede spullen maken die steriel zijn en juist gedoseerd.

Als jij de mist ingaat met T3 omdat het ook maar iets overgedoseert is krijg je serieuze problemen en dat zijn geen grappen.

Met 2 punten ben ik het helemaal met je eens:

1. HG word het meeste vervalst.
2. T3 moet je mee oppassen, overdosering is gevaarlijk!

Maar je vergeet erbij te vermelden dat 'nietvervalste HG-producten' dus WEL goed zijn, daar betaal je alleen wel voor.
Nadeel van Fera is dat ze geen testrapporten hebben + geen gebruikerservaringen...
Maar zelfs bij de gerenomeerde labs hoor je soms klachten op dit bord, dus conclusie is dat je nooit op safe speeld, bro!
No ofense verder, maar om dat nieuwe lab gelijk met de grond gelijk te maken, omdat het onbekend is vind ik iets te voorbarig IMO!

Dat je niet hun clen / T3 zou willen gebruiken kan ik WEL mee inkomen overigens...

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn nu ook bezig met Synthol, willen ze me ook aansmeren. Door Greg op Talpa is er volgens hun veel vraag naar! Terwijl ik Greg lelijk vond! Die troep koop ik dus echt nooit! ik ga die t3 enz ook NIEt gebruiken bij naderinzien, lijkt me verstandig als niemand deze troep van ze gaat gebruiken, tis wel erg goedkoop maar neem liever geen risico's

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
de enigste reden dat ik het zou proberen is nadat iemand anders het gebruikt heeft en tevreden resultaat heeft. Of als ik er labtesten van gezien heb.

Opa zal maar weer even een bijdrage neerzetten: :D

Ik herinner me de woorden van iemand van MRP indertijd:

'Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven, kwaliteit heeft tijd nodig om zich te bewijzen. Maar dan heb je een solide basis voor een goed product dat erg goed in de markt ligt. Daarom spammen wij geen gebruikers en delen we geen snoepies uit. Merken die dat doen gaan niet voor de lange termijn, maar willen snel en flink scoren.'

:rolleyes:

Stel je eens voor dat iedereen nu alleen maar voor de goedkoopste optie gaat en er alleen maar Fera wordt gekocht. Niemand maakt zich meer druk om dee kwaliteit, en uiteindelijk is er alleen nog Fera over om uit te kiezen.
Willen we dat? Ik in ieder geval niet. Als er uiteindelijk maar één merk is waar je uit kan kiezen wordt het een zooitje, kan niemand meer vergelijken en krijg je communistische toestanden: Het staatsmerk en anders niks.

Behoed je daarvoor. In Spanje is dat al een tijdje gaande. In Spanje kan men kiezen uit veel gefakete HG of Apex. Apex is the one and only daar. Apex verslonst z'n kwaliteit omdat ze toch alleenheerser zijn. Dealers zijn het spuugzat. Gebruikers klagen. Ziekenhuisopnames komen niet zelden voor.

Daarom is het goed om altijd referenties te hebben. Daarom blijven merken scherp letten op wat ze maken.

En als nieuwkomers bewust bezig zijn om de markt te verpesten met goedkope rotzooi dan voorspel ik je één ding: Uiteindelijk draaien ze zichzelf de nek om, alsmede onschuldige gebruikers die graag voor testcase wilden spelen.

Ga je gang.

DBC01 zei:
Opa zal maar weer even een bijdrage neerzetten: :D

Ik herinner me de woorden van iemand van MRP indertijd:

'Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven, kwaliteit heeft tijd nodig om zich te bewijzen. Maar dan heb je een solide basis voor een goed product dat erg goed in de markt ligt. Daarom spammen wij geen gebruikers en delen we geen snoepies uit. Merken die dat doen gaan niet voor de lange termijn, maar willen snel en flink scoren.'

:rolleyes:

Stel je eens voor dat iedereen nu alleen maar voor de goedkoopste optie gaat en er alleen maar Fera wordt gekocht. Niemand maakt zich meer druk om dee kwaliteit, en uiteindelijk is er alleen nog Fera over om uit te kiezen.
Willen we dat? Ik in ieder geval niet. Als er uiteindelijk maar één merk is waar je uit kan kiezen wordt het een zooitje, kan niemand meer vergelijken en krijg je communistische toestanden: Het staatsmerk en anders niks.

Behoed je daarvoor. In Spanje is dat al een tijdje gaande. In Spanje kan men kiezen uit veel gefakete HG of Apex. Apex is the one and only daar. Apex verslonst z'n kwaliteit omdat ze toch alleenheerser zijn. Dealers zijn het spuugzat. Gebruikers klagen. Ziekenhuisopnames komen niet zelden voor.

Daarom is het goed om altijd referenties te hebben. Daarom blijven merken scherp letten op wat ze maken.

En als nieuwkomers bewust bezig zijn om de markt te verpesten met goedkope rotzooi dan voorspel ik je één ding: Uiteindelijk draaien ze zichzelf de nek om, alsmede onschuldige gebruikers die graag voor testcase wilden spelen.

Ga je gang.

Ik weet niet of ik je reactie goed begrijp, maar geef je de consument de schuld, van deze eventuele problemen, die zich op deze manier misschien kunnen ontstaan?

Sorry bro, ik ben met je eens dat het beter is dat er meerdere 'bedrijven' beschikbaar zijn, mede voor de kwaliteit, maar als ze een soort van prijzenoorlog houden, kan de consument daar verders niets aan doen!
Als de AlbertHein en de Edah gaan concureren plukken we daar ook de vruchten van, tevens zal de achtergelegen partij mee moeten gaan in deze prijzenoorlog!

Stel nu dat labA goed blijkt te zijn, net zo goed als labB bv, maar labA is goedkoper, dan gaat men liever naar labA.
Nu kan labB 2 dingen doen, ze gaan: Of mee in de prijzenoorlog' Of: Blijven op dezelfde prijs, maar zorgen dat het de kwaliteit niet achteruit gaat!

Nu koopt men in de eerste instantie van labA, maar als men merkt dat de kwaliteit dusdanig slecht word, gaat men automatisch terug naar labB! ;)

Natuurlijk is deze concurentie vervelend voor het eerste lab die aanwezig was, maar zonder concurentie kun je je prijzen onnodig hoger maken dan de bedoeling is, aangezien een Kilo Test een Euro'tje of 1200 is! (correct me if i am wrong)

Dus bang zijn dat een andere lab dichtgaat kan wel enigzins realistisch zijn, maar dat is dan hun eigen toedoen waarschijlijk, want als de prijs/kwaliteit verhoudingen goed zouden zijn, zouden deze hun deuren niet hoeven sluiten!

De consument staat hier helemaal buiten IMO.

Je begrijpt m'n post niet helemaal.

De consument is mede verantwoordelijk als er verschuivingen plaats vinden die op de lange termijn voor serieuze gebruikers niet gewenst zijn.

Aangezien ik de laatste tijd dood wordt gespammed door die lui van FL, wil ik er al niks meer van hebben. Ik betaal liever wat meer.

DBC01 zei:
Je begrijpt m'n post niet helemaal.

De consument is mede verantwoordelijk als er verschuivingen plaats vinden die op de lange termijn voor serieuze gebruikers niet gewenst zijn.

De consument is er uiteraard MEDE verantwoordelijk voor, voor de eventuele verschuivingen binnen het anabolen-netwerk!
Helemaal mee eens...
Dat gedeelte had ik dus bij nader inziens goed begrepen.
Maar de andere MEDE verantwoordelijke is dus het lab!
Ik begrijp je angst, maar een goed lab gaat niet kapot!!!
Als jij een goed lab, als b.v. een GG in vertrouwen neemt op hun goeie producten, dan zijn er meerdere met jou die dat ook doen, waarschijnlijk!

Terug
Naar boven