Fitness Seller

T3 en clen van ferra labs

Kuuuuuuutttttttt man!

Inderdaad, mia culpa. Dat krijg je er van als je na al die tijd je midden in een draadje binnenkomt vallen. Ik had het in het geval van Hardgainers moeten weten. Binnenkort mag ie gratis op m'n blote billetjes slaan :p

Sorry Hardgainers, ik ben een beetje traag van begrip....

Wat ik heb uitgespookt? Munchen, Birmingham, Hamburg, Philadelphia en over een paar daagjes Miami, dan Parijs en Barcelona en op naar Chicago. Helaas werken :(

testosteron zei:
Hahahaha....Elmo is nog niet helemaal wakker.:D

Wat heb je trouwens uitgespookt Elmo?

We missen je!!:p

Elmo zei:
Kuuuuuuutttttttt man!

Inderdaad, mia culpa. Dat krijg je er van als je na al die tijd je midden in een draadje binnenkomt vallen. Ik had het in het geval van Hardgainers moeten weten. Binnenkort mag ie gratis op m'n blote billetjes slaan :p

Sorry Hardgainers, ik ben een beetje traag van begrip....

:rolleyes: top! scheelt me weer 150euro :D

MrJ zei:
Er kijkt al iemand naar nu.

Ik heb hem gevraagd de filter aan te passen. 'testosteron' zal nu automatisch 'Baco' worden.

Geen dank. :thumbup:

Whahahahaha,wappo!!:p

Er worden hier merkrechten geschonden en dat kon wel eens uitdraaien op een dikke rechtzaak.:D

Elmo zei:
Wat ik heb uitgespookt? Munchen, Birmingham, Hamburg, Philadelphia en over een paar daagjes Miami, dan Parijs en Barcelona en op naar Chicago. Helaas werken :(

WTF?

Helaas werken zegt ie dan.:eek:

Gaat dus lekka met je zo te horen,top!

Wel weer wat vaker posten,gab.;)

Je bent weer normaal ouwe.

Althans, je naam he. De rest laten we ff lekker buiten beschouwing. :kiss:

BigMaus zei:
dacht ik al.... wat kun je nou met zo weinig tabs?
zijn er al test-rapporten van fera producten?

Testrapporten zijn er nog niet, wel enkele gebruikers, weet alleen niet of ze objectief zijn, ook niet of er belangenverstrengelingen bij betrokken zijn.

Met 10 caps D-bol @ 25mg(per stuk) zou je na 10 dagen wel iets van moeten merken, dus als je testers neemt, zou ik deze nemen! Of de Winny's.
Ikzelf heb ze niet getest, heb namenlijk geen kuur-vooruitzichten, althans, voorlopig nog niet.

Zou het wel leuk vinden als ze deze producten een keertje gaan testen...

Ironmind zei:
Testrapporten zijn er nog niet, wel enkele gebruikers, weet alleen niet of ze objectief zijn, ook niet of er belangenverstrengelingen bij betrokken zijn.

Met 10 caps dianabol @ 25mg(per stuk) zou je na 10 dagen wel iets van moeten merken, dus als je testers neemt, zou ik deze nemen! Of de Winny's.
Ikzelf heb ze niet getest, heb namenlijk geen kuur-vooruitzichten, althans, voorlopig nog niet.

Zou het wel leuk vinden als ze deze producten een keertje gaan testen...

jij moetee niet zeuren!!!! jij moeteee kope ... wij beste zijn ahahhaa :D

• Topic Starter Topic Starter
fera zei trouwens dat de tabletten en potjes er heel goed en mooi uit zagen:) niet of dat er wat mee te maken heeft wat werking betreft whahahahahahahahaha ???

Laatst bewerkt:
dareal zei:
fera zei trouwens dat de tabletten en potjes er heel goed en mooi uit zagen:) weet niet of dat er wat mee te maken heeft wat werking betreft
Als ze er een strik om hebben werken ze het best :):duh:

Ze vertelde er ook bij dat ze beter dan gs en gg waren:o

Tja het is niet al te duur.. ik ga het toch maar proberen, door de lage prijs wordt het potje wel aantrekkelijker

Laatst bewerkt:
dareal zei:
Tja het is niet al te duur.. ik ga het toch maar proberen, door de lage prijs wordt het potje wel aantrekkelijker
begin dan iedergeval niet met clen en t3...
clen is echt vrij gevaarlijk als die shit verkeerd gedoseerd is...

klaas zei:
begin dan iedergeval niet met clenbuterol en t3...
clenbuterol is echt vrij gevaarlijk als die shit verkeerd gedoseerd is...

Laat maar.bro....sommige mensen nemen liever risico's als ze dan een paar knaken goedkoper uitzijn....we horen het vanzelf wel.;)

Testo zei:
Laat maar.bro....sommige mensen nemen liever risico's als ze dan een paar knaken goedkoper uitzijn....we horen het vanzelf wel.;)

Risico's neem je ZOWIEZO, vooral als je UG gaat...
Ik zou het zelf nooit als eerste uitproberen, maar je kan dus ook niet op voorhand zeggen dat de qualiteit slecht is...

Neem aan dat GS/GG/MRP etc. ook allemaal zo gestart zijn, Fera's manier van reclame is dan ook wel enigzins agressief, maar niemand wist hoe een ander merk AAS zou zijn, zonder de gebruikerservaringen, lijkt me..

Als je geen risico's wilt, moet je HG gaan!

Terug
Naar boven