XXL Nutrition

T3 noodzakelijk bij Tren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je het zo wilt bekijken... dan ja maar er zijn snellere manieren en uiteindelijk kiezen we voor het snelle leven:D dusja why not in 6 weken inplaats van in 10 weken:P
Zo kun je het ook zien. Ik weet ook niet wat de impact op je gezondheid is van T3.
 
Oké, kan ik daaruit concluderen dat T3 een middel is voor mensen die niet de discipline hebben om gewoon door een kcal-tekort middels cardio en verminderde voedingsinname vet te verliezen of schop ik dan mensen tegen het zere been?
Nee, 't is gewoon een zogeheten cutting agent. Iedereen moet zelf beslissen of hij er één wil gebruiken. Ik ben hier één van de weinigen die geen probleem heeft met DNP. Van Clen blijf ik dan weer mijlenver weg.

Is een cutting agent de moeite, of noodzakelijk, als recreatief bodybuilder? Nee, natuurlijk niet.
 
Nee, 't is gewoon een cutting agent. Iedereen moet zelf beslissen of hij er één wil gebruiken. Ik ben hier één van de weinigen die geen probleem heeft met DNP. Van Clen blijf ik dan weer mijlenver weg.

Is een cutting agent de moeite, of noodzakelijk, als recreatief bodybuilder? Nee, natuurlijk niet.
Ik vroeg het mij gewoon af. Wellicht zat er meer achter of was het aan te raden i.c.m. met bepaalde AAS, zoals Test, tijdens de cut. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet dat het voor niet AAS-gebruikers sowieso afgeraden wordt. Ik weet ook niet hoe katabool het is en hoe groot de invloed op je gezondheid is. Als je zonder T3 een kg p/w kan verliezen met een kcal-tekort en beperkt cardio, zie ik niet zo in wat het nog meer toevoegt.
 
Nee, 't is gewoon een zogeheten cutting agent. Iedereen moet zelf beslissen of hij er één wil gebruiken. Ik ben hier één van de weinigen die geen probleem heeft met DNP. Van Clen blijf ik dan weer mijlenver weg.

Is een cutting agent de moeite, of noodzakelijk, als recreatief bodybuilder? Nee, natuurlijk niet.

precies zoals Arminius aangeeft ben ik helemaal mee eens.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet dat het voor niet AAS-gebruikers sowieso afgeraden wordt.
Klopt, want dan zou, naast vet, ook spiermassa in de verbrandingsoven gaan.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat iedereen het zelf moet weten, mee eens. Dat het niet nodig is als recreatief bodybuilder kan ik mij ook in vinden. Ik was gewoon benieuwd naar de toegevoegde waarde, maar dat is mij nu duidelijk. :thumbs:
 
Klopt, omdat zowel vet als spiermassa dan in de verbrandingsoven gaan.
Dat begrijp ik, maar als ik het goed begrijp valt spierverlies dus wel mee indien je wel AAS (afhankelijk van de dosis) gebruikt?
 
Dat begrijp ik, maar als ik het goed begrijp valt spierverlies dus wel mee indien je wel AAS (afhankelijk van de dosis) gebruikt?
Normaal wel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor mensen met een extreem laag onderhoud kan ik het begrijpen, maar in sommige gevallen niet. Misschien heb ik het ergens verkeerd opgevangen, maar gebruikte jij het niet ook buiten de cut om? En met jouw onderhoud moet het toch vrij gemakkelijk zijn om gewoon 1000 kcal beneden onderhoud te gaan zitten? Als je het vervelend vindt dat ik het op de persoon speel, moet je het zeggen. Zonder T3 en andere middelen val ik in de cut bijv. 15 kg af in 14 weken.
Ik ga niet 1000kcal onder onderhoud.. doe ook geen cardio. Ik slik een vervangende 'dosis' t3 dus veel sneller is me stofwisseling niet, je verbrand sowieso hoogstens maar 100-300 kcal meer op 50mcg-75mcg t3
 
Ik ga niet 1000kcal onder onderhoud.. doe ook geen cardio. Ik slik een vervangende 'dosis' t3 dus veel sneller is me stofwisseling niet, je verbrand sowieso hoogstens maar 100-300 kcal meer op 50mcg-75mcg t3
Aha, duidelijk, 100-300 kcal is niet echt veel nee. Tijdens de wedstrijdprep ook geen cardio?
 
Aha, duidelijk, 100-300 kcal is niet echt veel nee. Tijdens de wedstrijdprep ook geen cardio?
Nope afgelopen keer geen cardio gedaan en ook geen extreem deficit
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nope afgelopen keer geen cardio gedaan en ook geen extreem deficit
Jij staat er ook zelfs in je bulk nog best droog bij. Ik moest van m'n coach in de prep toch flink cutten en redelijk wat cardio doen.
 
Jij staat er ook zelfs in je bulk nog best droog bij. Ik moest van m'n coach in de prep toch flink cutten en redelijk wat cardio doen.
Vetter als dit wordt ik niet meer denk ik, dan mag ik wel gaan pushen naar de 7/8000kcal
 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Het grote voordeel van T3 tijdens de cut is toch dat je schildklier niet zo traag gaat werken door de mindere kcal inname dat je vetverbranding uitblijft? Dus het verbrand niet meer kcals maar houd je stofwisseling op toeren?
Zo heb ik het in ieder geval begrepen. Minder eten -> tragere schildklier -> tragere stofwisseling. Dit werk je dan tegen door T3 te supplementeren. Dat is toch ook de reden waarom mensen met een overactieve schildklier T3 voorgeschreen krijgen. (Omdat hun schildklier meer dan 25mcg aanmaakt bvb, dan nemen ze 25mcg per dag om het zelf te reguleren)
 
Nee, 't is gewoon een zogeheten cutting agent. Iedereen moet zelf beslissen of hij er één wil gebruiken. Ik ben hier één van de weinigen die geen probleem heeft met DNP. Van Clen blijf ik dan weer mijlenver weg.

Is een cutting agent de moeite, of noodzakelijk, als recreatief bodybuilder? Nee, natuurlijk niet.
Om hier nog even op terug te komen, je geeft aan dat je geen problemen hebt met het gebruik van DNP. Heb jij je hierin verdiept? Ik heb wel wat verhalen gelezen m.b.t. veroorzaken van blindheid, verhoging van lichaamstemperatuur en zelfs overlijden (dit laatste zijn 'slechts' enkele tientallen gevallen). Ik weet niet met wat voor doses die gepaard ging en wat de kans hierop is, maar hoe kijk jij tegen deze risico's aan?
 
Om hier nog even op terug te komen, je geeft aan dat je geen problemen hebt met het gebruik van DNP. Heb jij je hierin verdiept? Ik heb wel wat verhalen gelezen m.b.t. veroorzaken van blindheid, verhoging van lichaamstemperatuur en zelfs overlijden (dit laatste zijn 'slechts' enkele tientallen gevallen). Ik weet niet met wat voor doses die gepaard ging en wat de kans hierop is, maar hoe kijk jij tegen deze risico's aan?
Als je jezelf goed hebt ingelezen over dnp of bijvoorbeeld clen dan kies je er zelf voor of je de risico's accepteert.

Clen is ook alles behalve goed voor je en daar hoor je nooit iemand over.
 
Als je jezelf goed hebt ingelezen over dnp of bijvoorbeeld clen dan kies je er zelf voor of je de risico's accepteert.

Clen is ook alles behalve goed voor je en daar hoor je nooit iemand over.
Ik denk dat je de intentie van mijn vraag verkeerd begrijpt.
Ik heb mij niet heel erg goed ingelezen en kan ook niet hele goede bronnen vinden wat mij echt duidelijkheid verschaft, zoals wel vaker bij taboe-onderwerpen en verboden middelen. Ik ben ook niet van plan het te gebruiken; dat was niet de intentie naar mijn vraag. Was enkel benieuwd naar de argumentatie waarom Arminius hij ondanks de risico's er niet zo problemen mee had.

Clen hoor ik anders best veel mensen over. Echt goed is natuurlijk niets, dat geldt voor alles, het is en blijft keuzes maken en ik denk dat afvallen zonder cutting agent prima mogelijk is, maar ben enkel geïnteresseerd naar ervaringen en voor-/nadelen, mocht ik in de toekomst toch anders besluiten.
 
Laatst bewerkt:
Om hier nog even op terug te komen, je geeft aan dat je geen problemen hebt met het gebruik van DNP. Heb jij je hierin verdiept? Ik heb wel wat verhalen gelezen m.b.t. veroorzaken van blindheid, verhoging van lichaamstemperatuur en zelfs overlijden (dit laatste zijn 'slechts' enkele tientallen gevallen). Ik weet niet met wat voor doses die gepaard ging en wat de kans hierop is, maar hoe kijk jij tegen deze risico's aan?
Voor zover het mogelijk was heb ik mij erin verdiept. Het probleem is broscience en het gebrek aan echt onderzoek. Zo staat er in het sticky over DNP op DBB ook complete onzin. (bv. DNP tijdens PCT... Nuts!) Het is een vertaling van één of andere Engelstalige bro scientist trouwens. (ssssst!)

Het kan zijn dat ik mij vergis, maar ik denk dat het cataract verhaal nog steeds gebaseerd is op onderzoek uit de jaren 30. Verhoging van de lichaamstemperatuur klopt, uiteraard, als een bus. Dat is ook waaraan je kan overlijden. (hyperthermie)

Als er een sterfgeval in de pers komt dan lees ik alle artikelen. Jammer genoeg kom ik dan vaak tot de conclusie dat het mensen waren die totaal niet wisten waaraan ze begonnen. Het is vooral deprimerend wanneer het om jonge meisjes (tieners) of vrouwen gaat. Los van het feit dat ik, doorgaans, helemaal niets aanraad, heb ik het idee dat het niet geschikt is voor vrouwen.
Was enkel benieuwd naar de argumentatie waarom Arminius hij ondanks de risico's er niet zo problemen mee had.
Beknopt: het heeft, voor zover ik weet, zo'n beetje het minste invloed op jouw hart van alle cutting agents. AAS heeft mijns inziens al genoeg invloed op het hart. Waarom de kans om te sterven aan een "aangeboren hartaandoening" nog verhogen? Verder heb ik geen goede ervaring met ECA en UG T3. Laat staan dat ik Clen ga uitproberen. Bij HG T3 had ik niet de bijwerkingen van UG, maar ik vind het niet echt de moeite.

De bijwerkingen die ik heb gehad:
  • Zweten
  • Extreme Lethargie
Nou, de ergste "bijwerking" was eigenlijk dat ik m'n ochtenddosis per ongeluk op nuchtere maag had ingenomen. De desbetreffende dosis eindigde toen in de wastafel van m'n badkamer. :o #YouDumbFuck

DNP is een atoombom voor vetverlies. Ik zou het niet aanraden, laat staan aan vrouwen. 'k Heb ook nooit de hoogste dosis die ik nam publiekelijk gedeeld. Alleen via PM aan mensen waarvan ik wist dat ze mij niet zouden na-apen. Dat elk lichaam anders is moet vooral bij DNP in acht genomen worden.
Clen is ook alles behalve goed voor je en daar hoor je nooit iemand over.
De ironie is me nooit ontgaan. Een normale discussie over DNP is niet mogelijk. Het zijn altijd de dezelfde dooddoeners. Rattenvergif... Goed, Warfarine is dat (letterlijk) ook, maar dat gebruiken ze dagelijks in de VS.

Clen is voor paarden met astma, o.a. tren en winstrol waren voor veterinair gebruik, Nolvadex is voor vrouwen met borstkanker, sommige orals zijn erg toxisch, etc...

Uiteindelijk is zo'n beetje alles wat we doen in deze sectie, op TRT na, rationeel gezien knettergek.
 
Als je jezelf goed hebt ingelezen over dnp of bijvoorbeeld clen dan kies je er zelf voor of je de risico's accepteert.

Clen is ook alles behalve goed voor je en daar hoor je nooit iemand over.
Nog een vraag hierover: je hebt het over "je erin verdiepen". Heb je hier een goede bron voor? Ik kan enkel zaken vinden over de enkele doden en mogelijk negatieve effecten die er worden gerapporteerd, maar goede studies ontbreken, zoals wel vaker bij niet-toegestane middelen.
 
Voor zover het mogelijk was heb ik mij erin verdiept. Het probleem is broscience en het gebrek aan echt onderzoek. Zo staat er in het sticky over DNP op DBB ook complete onzin. (bv. DNP tijdens PCT... Nuts!) Het is een vertaling van één of andere Engelstalige bro scientist trouwens. (ssssst!)

Het kan zijn dat ik mij vergis, maar ik denk dat het cataract verhaal nog steeds gebaseerd is op onderzoek uit de jaren 30. Verhoging van de lichaamstemperatuur klopt, uiteraard, als een bus. Dat is ook waaraan je kan overlijden. (hyperthermie)

Als er een sterfgeval in de pers komt dan lees ik alle artikelen. Jammer genoeg kom ik dan vaak tot de conclusie dat het mensen waren die totaal niet wisten waaraan ze begonnen. Het is vooral deprimerend wanneer het om jonge meisjes (tieners) of vrouwen gaat. Los van het feit dat ik, doorgaans, helemaal niets aanraad, heb ik het idee dat het niet geschikt is voor vrouwen.

Beknopt: het heeft, voor zover ik weet, zo'n beetje het minste invloed op jouw hart van alle cutting agents. AAS heeft mijns inziens al genoeg invloed op het hart. Waarom de kans om te sterven aan een "aangeboren hartaandoening" nog verhogen? Verder heb ik geen goede ervaring met ECA en UG T3. Laat staan dat ik Clen ga uitproberen. Bij HG T3 had ik niet de bijwerkingen van UG, maar ik vind het niet echt de moeite.

De bijwerkingen die ik heb gehad:
  • Zweten
  • Extreme Lethargie
Nou, de ergste "bijwerking" was eigenlijk dat ik m'n ochtenddosis per ongeluk op nuchtere maag had ingenomen. De desbetreffende dosis eindigde toen in de wastafel van m'n badkamer. :o #YouDumbFuck

DNP is een atoombom voor vetverlies. Ik zou het niet aanraden, laat staan aan vrouwen. 'k Heb ook nooit de hoogste dosis die ik nam publiekelijk gedeeld. Alleen via PM aan mensen waarvan ik wist dat ze mij niet zouden na-apen. Dat elk lichaam anders is moet vooral bij DNP in acht genomen worden.

De ironie is me nooit ontgaan. Een normale discussie over DNP is niet mogelijk. Het zijn altijd de dezelfde dooddoeners. Rattenvergif... Goed, Warfarine is dat (letterlijk) ook, maar dat gebruiken ze dagelijks in de VS.

Clen is voor paarden met astma, o.a. tren en winstrol waren voor veterinair gebruik, Nolvadex is voor vrouwen met borstkanker, sommige orals zijn erg toxisch, etc...

Uiteindelijk is zo'n beetje alles wat we doen in deze sectie, op TRT na, rationeel gezien knettergek.
Bedankt voor je openheid, zoiets verwachtte ik al. Het 'inlezen' in dit soort onderwerpen, wat vaak aangeraden wordt, is niet goed mogelijk inderdaad. Ik ben ook niet van plan het direct te gebruiken aangezien ik van mijzelf weet dat ik met een kcal tekort prima in staat ben af te vallen en, zoals je zegt, AAS al genoeg impact heeft (o.a. op hart), maar mocht ik in de toekomst anders doen besluiten, is kennis nooit weg natuurlijk.
Ik ben ook weleens benieuwd of en zo ja welke cutting agents (en op wat voor doseringen) pro's gebruiken.
 
Back
Naar boven