MuscleMeat

T3 van cut tot tren..

• Topic Starter Topic Starter
zozo zoveel procent in vet gezakt en dan ook nog eens in gewicht aankomen??? hoe doe je dat.Ik snap dat t3 ervoor zorgt dat je vet omlaag gaat maar dat je in gewicht aankomt???

En als je anabolen gebruikt dan doe je dat om spierverlies tegen te gaan,maar niet om spieren erbij aan te maken(tijdens de t3 bedoel ik dan he)

Wie legt het uit.ben de kluts kwijt....:scratch:

Ja heb niet echt fanatiek gecut.. Heb vrij veel maar wel goed gegeten en zwaar getraint icm cardio.. Zat op 500test e en 500primo daarna verhoogt naar 750test en 700primo in de overschakeling van wel t3 naar geen t3.. Hoop dat et duidelijk is??

even in schema dan..
1-3 var 30mg/d
1-5 test e 500mg
1-5 primo 500mg
5-12 test e 750mg
5-12 primo 700mg

Maar de primo kon niet meer geleverd worden dus ben ik overgeschakeld naar tren ace.. vandaar dus dat ik weer t3 nodig heb..

hoe is jouw ervaring met acetate? welke dosis zit je?

hoe is jouw ervaring met acetate? welke dosis zit je?

Bij 75mg merkte ik wel iets maar niet zoals ik overal lees.. Zit nu op 112,5mg eod maar ben ziek dus heb maar 2x rustug getraint.. Hoop dat et morge n stuk beter gaat dat ken ik weer knallen..

Als ik me weer fit voel ff aanvoelen en anders zit ik al met me gedachten bij 150mg eod..

Jij ervaring dan??

Zo, wordt dan wel een heftige kuur..
Allesinds, succes verder ermee!!
Laat je nu nog test meelopen met je tren ace?

schildklierherstel hangt af van hoe lang en hoe hoog je in dosis gegaan bent. zou het voor alle zekerheid laten testen (bloed laten trekken). ben er vorig jaar nog mee in de problemen gekomen, schildklier die te traag op gang kwam 1 maand na ik ermee gestopt was (haar van wenkbrauw viel oa daarvan uit). T3 is geen speelgoed, je goochelt tenslotte met de stofwisseling van je lichaam. zou er dus niet zomaar meteen ervan uitgaan dat alles op z'n plooien is. voor je het weet kan je het spul voor de rest van je leven slikken.

henk, waarom laat je je niet testen eigenlijk.. Ik ga wel mee als ik je handje moet vasthouden haha!!.. Nee maar ff serieus wat boeid het en geloof dat de kosten ook wel mee zullen vallen..

henk, waarom laat je je niet testen eigenlijk.. Ik ga wel mee als ik je handje moet vasthouden haha!!.. Nee maar ff serieus wat boeid het en geloof dat de kosten ook wel mee zullen vallen..

Ja dan moet et nu gebeuren pik.. en ik moet nu al aan de t3.. me planning is n beetje anders gelopen dan geplant..

Vanavond ff naar utrecht ofzo??

Vanavond ff naar utrecht ofzo??

Ik moet vandaag in Amsterdam werken en om zeven uur klaar en heb daarna afgesproken om langs te gaan bij jos (anders kom je ook)..

ojah btw Pollie heeft geen nakuur gedaan en een tijd niet getraint maar nu weer begonnen, een kilo aangekomen en gister drukte die nog aardig goed.. Verbaast me echt..

ff ontopic.. succes..haha

ojah waarom staat er 10% als handtekening.. ik heb toch echt 9 gemeten..

Ik moet vandaag in Amsterdam werken en om zeven uur klaar en heb daarna afgesproken om langs te gaan bij jos (anders kom je ook)..

ojah btw Pollie heeft geen nakuur gedaan en een tijd niet getraint maar nu weer begonnen, een kilo aangekomen en gister drukte die nog aardig goed.. Verbaast me echt..

Naturel weer begonnen??

Echt n wereld wonder die gozer..

en ja ik ga wel mee naar jos.. belle zo..

Terug
Naar boven