MuscleMeat

T3 tijdens deca bulk

dus als ik 4000 kcal clean eet en dit aanvul met 2000 kcal troep, koek, ijs, chocomelk etc is dat hetzelfde als 6000 clean..

dat kan toch niet kloppen man
Maakt voor je lichaam geen drol uit hoe je aan je kcals komt zolang je je macro's haalt.

Zelfde als met cutten als je gewoon je macro's haalt en onder onderhoud eet kun je gewoon iedere dag patat vreten.. of het gezond is ;)

Waarom zou je t3 toevoegen zodat je meer kan eten ?
Je krijgt ook weer meer honger van t3 dus het lijkt voor mij in ieder geval zinloos.

Denk jij dat je lichaam ziet of die 20gr uit een kipfilet komt of een mcnugget

Elke proteine bron heeft zijn eigen aminozuur opmaak.
Van 20gr proteine uit kipfilet weet je dat het good stuff is, bij 20 gr proteine uit samengeperste slachtafval is het nog maar de vraag.

20 gr proteine uit gelatine is namelijk waardeloos.

Een ander verhaal geldt voor de koolhydraten en vetten uit junk food, snoep etc. Deze verlagen je insuline gevoeligheid. Wij bb'ers willen juist erg gevoelig voor insuline zijn omdat dit het opslag-hormoon is.

Elke proteine bron heeft zijn eigen aminozuur opmaak.
Van 20gr proteine uit kipfilet weet je dat het good stuff is, bij 20 gr proteine uit samengeperste slachtafval is het nog maar de vraag.

20 gr proteine uit gelatine is namelijk waardeloos.

Een ander verhaal geldt voor de koolhydraten en vetten uit junk food, snoep etc. Deze verlagen je insuline gevoeligheid. Wij bb'ers willen juist erg gevoelig voor insuline zijn omdat dit het opslag-hormoon is.
ik heb het ook over als je al je macro's al hebt gehaald uit 'clean' food he

ik heb het ook over als je al je macro's al hebt gehaald uit 'clean' food he

Mja oke, maar dan nog zou ik niet te vies gaan bulken.
Heb ik de laatste tijd gedaan en ik zat al snel bijna op 20% vet :P
Mocht ik ooit nog HGH nemen is het een ander verhaal, dan moet ik wel dirty bulken om uberhaupt te gainen

• Like
Waarderingen: vntl
dat mensen nog in dat IIFYM trappen. Lichaam ziet er gewoon vele male beter uit op clean eten, en dan bedoel ik echt niet dat je kip en rijst moet gaat eten non stop. En als je niet clean wilt gaan eten ga dan ook gewoon niet kuren. En als je niet genoeg binnen kan krijgen ben je gewoon nog niet groot genoeg om te kuren.
Iedere dag maar junkfood eten om aan je kcals te komen is gewoon ongezond en het werkt niet(Lijkt misschien wel zo soms).
Vind dat er moet worden opgepast met wat voor adviezen hier worden gegeven.

• Topic Starter Topic Starter
@martyyn mijn probleem is juist dat ik hele dag honger heb maar gewoon niks extra kan eten omdat ik anders onnodig vet aanzet. Ik eet juist alleen maar "clean food" omdat ik anders al helemaal geen verzadigd gevoel krijg.

dat mensen nog in dat IIFYM trappen. Lichaam ziet er gewoon vele male beter uit op clean eten, en dan bedoel ik echt niet dat je kip en rijst moet gaat eten non stop. En als je niet clean wilt gaan eten ga dan ook gewoon niet kuren. En als je niet genoeg binnen kan krijgen ben je gewoon nog niet groot genoeg om te kuren.
Iedere dag maar junkfood eten om aan je kcals te komen is gewoon ongezond en het werkt niet(Lijkt misschien wel zo soms).

Bovendien wordt je lichaam tijdens een kuur (vooral blast/cruisen) al genoeg op de proef gesteld. Het lijkt me dan maar logisch om zo clean mogelijk te eten voor je eigen gezondheid :)

Eenvoudig voorbeeld: Bloeddruk kan al stijgen door gebruik tren/bold, waarom dan nog dagelijks junkfood eten?

Geloof me. over 3 jaar zie je er nog hetzelfde uit en lach je nog steeds mensen uit om hun adviezen ;)

Ik heb jou ook zat goede adviezen zien geven, maar dit harder trainen heeft minimaal invloed op mn onderhoudsbehoefte. Cardio toevoegen dan weer wel maar mijn trainingen duren altijd al 1,5 tot 2uur

6x per week push pull legs schema

Ik zelf eet me kcals gewoon clean btw :)
Hou wel van een bult rijst/oats etc :D

maakt verder ook niet uit.. ik hit me macros gewo

dankjewel.

Denk jij dat je lichaam ziet of die 20gr uit een kipfilet komt of een mcnugget

Zien zal die het niet nee... daar heb je ogen voor.

Opname zal een ander verschil zijn. Beter clean als rotzooi. Anders zouden alle bbers wel junken heel de dag toch? Of doen ze dat voor de lol zo strict eten. Get real man. IIFYM is gewoon een ''tool'' voor mensen die niet gedesciplineert clean kunnen eten

Zien zal die het niet nee... daar heb je ogen voor.

Opname zal een ander verschil zijn. Beter clean als rotzooi. Anders zouden alle bbers wel junken heel de dag toch? Of doen ze dat voor de lol zo strict eten. Get real man. IIFYM is gewoon een ''tool'' voor mensen die niet gedesciplineert clean kunnen eten
Er zijn anders genoeg pro's die zich volgooien met oa junk lang leve hgh

Terug
Naar boven