Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zelf eet alles wel gewoon clean trouwens hoor voel me er beter bij ooktruee.. Ik vind genos gewoon net iets te duur om redelijk te doseren.. en UG heb ik niet zon vertrouwen in
Clean eten is gewoon een kut smoes die die 1m90 lang 70kg wegende 1 jaar trainingservaring "voedingsdeskundige" #fitboys je opleggen om hun ondoordachte vol bro-science geschreven kut boeken te kopen. Mensen geloven het pas als het moeilijk en ingewikkeld klinkt
Er zijn anders genoeg pro's die zich volgooien met oa junk lang leve hgh
weet ikIs niet te vergelijken. Gaat veel meer in dan alleen wat hgh.
zag laatst een filmpje van juan morel en zijn offseason dieet gaat echt nergens over 
weet ikzag laatst een filmpje van juan morel en zijn offseason dieet gaat echt nergens over
![]()
Meeste profs kunnen gewoon niet aan hun cals geraken met clean te eten, daarom dat ze ook junkfood eten om op gewicht te kunnen blijven.
Kijk maar eens wat Rich Piana telkens naar binnen speelt post workout, ofwat Dave Palumbo at. Je kan gewoon niet anders met hgh en slin.
Ja maar die speelt zo'n 2500kcal junk naar binnen post workout zonder vet aan te zetten. Zelfde voor Dave Palumbo die vaste klant was bij McDo.
Gotta love hgh en slin :-p
Ook niet op 20 à 30 IU hg hgh?