Fitness Seller

T3 tijdens deca bulk

truee.. Ik vind genos gewoon net iets te duur om redelijk te doseren.. en UG heb ik niet zon vertrouwen in

Clean eten is gewoon een kut smoes die die 1m90 lang 70kg wegende 1 jaar trainingservaring "voedingsdeskundige" #fitboys je opleggen om hun ondoordachte vol bro-science geschreven kut boeken te kopen. Mensen geloven het pas als het moeilijk en ingewikkeld klinkt

Clean eten is gewoon een kut smoes die die 1m90 lang 70kg wegende 1 jaar trainingservaring "voedingsdeskundige" #fitboys je opleggen om hun ondoordachte vol bro-science geschreven kut boeken te kopen. Mensen geloven het pas als het moeilijk en ingewikkeld klinkt

Zit ook wel iets in hahaha

weet ik :P zag laatst een filmpje van juan morel en zijn offseason dieet gaat echt nergens over :roflol:

Ja die is echt helemaal extreem jezuss.. al vraag ik me af of het alleen voor de filmpjes is. Die zit volgens mij 2 a 3 uur per dag op de plee.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik heb jaren clean gegeten en jaren IIFYM.
By far de beste progressie gemaakt op IIFYM.
Lichaam ziet er ook gezonder uit en ik voel me gezonder, mentaal ook meer naar m'n zin.
Kan me ook veel beter aan mijn doel houden met IIFYM.
Maar ik misbruik het al jaren.. ik eet voornamelijk junk en maar een beetje clean.. alsnog beter lichaam dan 99% in mijn gyms.
Clean en IIFYM (mits je het niet te erg misbruikt) is in principe gewoon even goed, het enige verschil zit m in wat jou meer ligt.
Bloed uitslagen hebben ook amper verschil in gezondheid aangetoond tussen de 2 methodes bij mij.
Dus je kan zeggen wat je wil, maar als ik me op voornamelijk 'junkfood' goed voel en qua bloedtests net zo gezond ben en mijn progressie er beter op is omdat het beter bij mijn wensen past, dan zie ik niet in waarom ik clean zou eten.

Heb het over mensen die niet natural zijn. Jij bent gewoon natural dus dan kan het prima.

Meeste profs kunnen gewoon niet aan hun cals geraken met clean te eten, daarom dat ze ook junkfood eten om op gewicht te kunnen blijven.
Kijk maar eens wat Rich Piana telkens naar binnen speelt post workout, ofwat Dave Palumbo at. Je kan gewoon niet anders met hgh en slin.

Ik was ook benieuwd naar deze vraag mbt T3.
Diezelfde vraag heb ik bij de toevoeging van clen in de bulk aangezien het op bepaalde receptoren werkt en niet de bulk "in de weg" zit, zoals T3 zou kunnen doen.

Meeste profs kunnen gewoon niet aan hun cals geraken met clean te eten, daarom dat ze ook junkfood eten om op gewicht te kunnen blijven.
Kijk maar eens wat Rich Piana telkens naar binnen speelt post workout, ofwat Dave Palumbo at. Je kan gewoon niet anders met hgh en slin.

Vind het van rich piana wel meevallen.. Die voorverpakte meals die die eet zijn nou niet echt van volume. Om vervolgens iedere avond ijs te eten of burgers post workout.. dat kan iedereen toch? Dat is juist goodlift ipv dedication.

Ja maar die speelt zo'n 2500kcal junk naar binnen post workout zonder vet aan te zetten. Zelfde voor Dave Palumbo die vaste klant was bij McDo.
Gotta love hgh en slin :-p

Terug
Naar boven