AndroidHealthClinic

T3 tijdens kuur of daarna voor cut?

Je moet in je eerste kuur gewoon niet denken aan cutten.
Eeuwig zonde !
Zorg gewoon dat je droog staat voordat je begint.
Maak niet de fout door te gaan cutten na je kuur, je gaat veel verliezen dan.
Gewoon massa pakken en proberen vast te houden na de kuur.
Je hoeft niet eens omhoog te gaan in bf.
Je kan zelfs naar beneden gaan in een bulk.
Maar dan zou je dus alleen vvm moeten aankomen ennuh... Word lastig :p

Testo,

Als ik wist dat je boos zou worden had ik het nooit zo verwoord.
Bloemetje?

Liefs,
Joeri

Boos ? Waar maak jij uit op dat ik boos ben ? :P lol
Rare lui op dbb hoor

edit: Wel stoere progressie video op yt btw
(en nee dat bedoel ik niet sarcastisch :P)

T3 in de bulk is niet zinloos als je ook HGH neemt... zonder HGH wel.

Hoeveel neem je dan? Weet je ook je natuurlijke baseline? Als je met 25mcg onder jouw natuurlijke waarde komt, kun je je ook moe voelen natuurlijk. Alleen lijkt me dat wat onwaarschijnlijk. Ben je niet gewoon moe vd test?

• Topic Starter Topic Starter
Je moet in je eerste kuur gewoon niet denken aan cutten. Eeuwig zonde ! Zorg gewoon dat je droog staat voordat je begint. Maak niet de fout door te gaan cutten na je kuur, je gaat veel verliezen dan. Gewoon massa pakken en proberen vast te houden na de kuur. Je hoeft niet eens omhoog te gaan in bf. Je kan zelfs naar beneden gaan in een bulk. Maar dan zou je dus alleen vvm moeten aankomen ennuh... Word lastig :p

Mijn doel is natuurlijk vvm aan te komen, en niet alleen blind "massa".
Ik ben nu op 12%, en als ik jouw reply lees: zou ik dus van mijn 12% die ik nu heb neer gaan tot mss 10%, dus vóór de kuur cutten, en dan tijdens de kuur kijken (hopen?) niet te veel vet/water te gainen?

Als ik zomer 2015 op eens met een veel hogere vet% dan nu sta - DAN was het zonde! ;)

Net alsof je fat moet worden in een bulk.
Jij snapt het echt niet, of wilt niet luisteren naar tips.
Ga maar lekker cutten direct na je kuur!

Hoeveel neem je dan? Weet je ook je natuurlijke baseline? Als je met 25mcg onder jouw natuurlijke waarde komt, kun je je ook moe voelen natuurlijk. Alleen lijkt me dat wat onwaarschijnlijk. Ben je niet gewoon moe vd test?

Zou heel goed kunnen idd.
En ik werd gister door mijn huisarts opgebeld dat mijn B6 waarde belachelijk hoog is en dat dat zelfs gevaarlijk kan worden. Kennelijk stapelt zich dat snel bij mij.
Heb gekeken waar het allemaal in zit en de Best body egg protein waar ik ruim 200 gram per dag van neem zit het zelfs.

Ik heb gelezen dat je zenuwstelsel naar de knoppen kan gaan als je heel hoog zit en als je nog niet zo ver bent dat je al wel symptomen van vermoeidheid en geirriteerdheid kan hebben.
Deze heb ik. Dus ik ben weer over gegaan op whey sinds vanmorgen en ga het even vermeiden en weer een bloedtest doen. Hopelijk voel ik me niet zo vercrackt na een tijdje

Sorry voor de offtopic!

Mijn doel is natuurlijk vvm aan te komen, en niet alleen blind "massa".
Ik ben nu op 12%, en als ik jouw reply lees: zou ik dus van mijn 12% die ik nu heb neer gaan tot mss 10%, dus vóór de kuur cutten, en dan tijdens de kuur kijken (hopen?) niet te veel vet/water te gainen?

Als ik zomer 2015 op eens met een veel hogere vet% dan nu sta - DAN was het zonde! ;)

Naar mijn idee kan je 2 dingen doen. Kuur zonder T3 of kuur met T3.
De optie kuur en daarna T3 doen is geen optie want dan zal je netto progressie vrijwel nul zijn.

Wat mij wel een mooie tussenweg lijkt is de eerste 4 weken cutten, daarna rebounden en bulken.
Dan pak je de eerst 4 weken winstrol of anavar om massa vast te houden NAAST testosteron enantahte.
Na 3-4 weken zullen je bloedwaarde testosteron beginnen op te komen (na 5 weken pas stabiel).

Dus:
week 1-12 test e 500mg per week
week 1-4 winstrol 50mg per OF anavar 80mg per dag
week 1-4 t3 75mcg per dag

Opbouwen en afbouwen van t3 is achterhaald.

Het is best makkelijk zoals ik het zie dan:

T3 gebruik je vooral om mee te cutten icm met aas want je stofwisseling gaat omhoog.
Maar omdat dit jou eerste kuur word en je daar vaak het hardst op groeit is de raad geen t3 te gebruiken nu het is zonde bulk nou maar met je eerste kuur daar heb je het meeste aan!

En als je toch lager in je vet wil doe dat dan zonder aas en voor je kuur

@testo: ik neem al jaren vit b6 suppletie tegen prolactine (ivm hoge dosis voorgeschreven melatonine). Laatste meting gaf belachelijk hoge waarde.. met als aantekening dat ik mogelijk suppleteer. Las het ook idd van zenuwstelsel. Tot max 100mg lijkt me een beetje overdreven. De b6 van swanson zit al op 100mg per cap. Heb perioden op 400 gezeten. Andere artsen zeggen weer dat hoge dosering juist cts kan voorkomen tijdes hgh gebruik. Ben benieuwd. Zal er zelf ook een tijdje mee stoppen. Op 2iu ga ik al kapot vd cts... misschien komt dit dan niet door hgh maar door de b6.

Check dit ook even: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1949298/

sorrry voor offtopic :-p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven