MuscleMeat

Tabs Innemen!!!!!

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Heb dit onderwerp niet kunnen vinden met de zoekfunctie alhoewel er al topics over geweest zijn. Maar het volgende hoe nemen jullie tijdens je kuur jullie tabs in. Ik neem ze b.v. verdeeld over de dag. De rede omdat mijn "mannetje" zegt dat dit zo hoort. Nemen jullie ze in 1x b.v. 10 tabs lijkt mij erg zwaar voor me lever. Hoe doen jullie dit???

is verschillend bij sommige is het wel verstandig om alles tegelijk intenemen ivm met je stabielere bloedwaardes maar ligt eraan wat je wilt nemen dus

10 tabs per dag :eek: waar heb je het over, zijn dit 5mg tabs ???

Bij m'n D-bol 40mg, nam ik 's ochtends 20mg en 's avonds 20mg.

Ja hoor..ik neem een stripje per dag in een keer..anders vergeet ik het..maar anderen verdelen het weer..is maar wat je zelf makkelijk vind bro..

• Topic Starter Topic Starter
confiance zei:
10 tabs per dag :eek: waar heb je het over, zijn dit 5mg tabs ???

Bij m'n D-bol 40mg, nam ik 's ochtends 20mg en 's avonds 20mg.

Waar ik het over heb nou ja tabs. Zoals je in zoveel schema's hebt kunnen lezen zetten veel mensen stanazolol b.v. op 50 mg per dag. Dus zo gek zijn 10 tabs dan toch niet??? Ik praat dan idd over 5mg tabs....

ik hoop maar niet voor je dat het geen Dbol tabletten van 10mg zijn, die je allemaal in 1 keer inneemt bro:eek:

jp79 zei:
Waar ik het over heb nou ja tabs. Zoals je in zoveel schema's hebt kunnen lezen zetten veel mensen stanazolol b.v. op 50 mg per dag. Dus zo gek zijn 10 tabs dan toch niet??? Ik praat dan idd over 5mg tabs....

Dan kom ik vanzelf bij de volgende vraag, wat zijn je stats? Je gaat 50 mg p/d nemen, als je 1.60 bent en 50 kg weegt lijkt me dat wat te veel van het goede.

RobertHosper zei:
ik hoop maar niet voor je dat het geen Dbol tabletten van 10mg zijn, die je allemaal in 1 keer inneemt bro:eek:

Nee dat lijkt mij niet echt lekker voor mijn lever. Ik nam 10 ook maar als voorbeeld de dianabol had ik de laatste keer op 30mg. Ik had idd tabs van 5mg!!!

confiance zei:
Dan kom ik vanzelf bij de volgende vraag, wat zijn je stats? Je gaat 50 mg p/d nemen, als je 1.60 bent en 50 kg weegt lijkt me dat wat te veel van het goede.

Nee ik nam 10 tabs als voorbeeld omdat het mij er meer om ging hoe een ieder zijn tabs ineemt, in 1x of verspreid. Meer uit nieuwsgierigheid maar mijn stats zijn 188 cm en 112 kilo bij 12% vet. Zit momenteel in mijn 6de week kuur 250mg Omnadren, 250 Test E en 200mg deca. Ik heb op deze site gelezen dat de omnadren op 250 te weinig is voor stabiele bloedwaardes. Wat is hier het nadeel van?
Ik groei hier trouwens als een beest op.... 8kilo in 6 weken!!!!

Bij jou maakt het niet veel uit want omnadron is test en test e is test. Dus je bloedwaarden zullen we stabiel zijn als je tenminste 2x in de week zet. Waarom niet gewoon gekozen voor 500 MG omnadron (sust dus) of 500 MG Test e?. Verder is de deca wel erg laag.

En verder is het waarschijnlijk geen 8 kg spier he. je houd nou eenmaal ook altijd extra vocht vast, het gaat er om hoeveel je na je nakuur over houd

IKKE zei:
Bij jou maakt het niet veel uit want omnadron is test en test e is test. Dus je bloedwaarden zullen we stabiel zijn als je tenminste 2x in de week zet. Waarom niet gewoon gekozen voor 500 MG omnadron (sust dus) of 500 MG Test e?. Verder is de deca wel erg laag.

En verder is het waarschijnlijk geen 8 kg spier he. je houd nou eenmaal ook altijd extra vocht vast, het gaat er om hoeveel je na je nakuur over houd

500mg is voor de volgende keer zeker een optie. Deca is voor de meeste veelste laag zoals ik het allemaal lees. Maar deze "man" is er voor om op zo weinig mogelijk spul te groeien. Dat lukt tot nu toe erg goed vandaar dat de mg in jullie ogen erg laag zijn.

Dat wat je zegt qua vocht daar ben ik mij bewust van maar vind het altijd wel heerlijk als tijdens de kuur mijn weegschaal omhoog schiet. Doe de nakuur met Chlomid 3 weken na mijn laatste injectie. Ik dacht zelf aan 100mg Chlomid voor 3 weken. Andere suggesties???

Je zet nu al 500 MG Test hoor...

Nolva is veel effectiever. Of de combi.
clomid alleen is niet voldoende

IKKE zei:
Je zet nu al 500 MG Test hoor...

Nolva is veel effectiever. Of de combi.
clomid alleen is niet voldoende

Foutje 500mg Sus b.v.
Chlomid alleen is niet voldoende dus Nolva erbij halen. Deze is opgegaan aan de gyno maar wilde zowieso alweer Nolva halen. Bedankt voor het wakker schudden!!!!

Terug
Naar boven