AndroidHealthClinic

Tamoxifen

onderhandelen

Advanced Bodybuilder
Waardering
24
Weet niet of dit al eerder is gepost. Vond het nuttig om te posten.

Effecten van tamoxifen op het niveau van Luteïneserend hormoon (LH), follikel stimulerend hormoon (FSH), prolactine (PRL), 17 beta-oestradiol (E2), totaal en vrij testosteron (T) en de totale en vrije dihydrotestosterone (DHT) in bloed van patiënten met benigne prostaathyperplasie.

Behandeling van 9 patiënten met benigne prostaathyperplasie met 20 mg tamoxifen daags gedurende 6 weken resulteerde in een significante toename van de LH (211%), FSH (215%), E2 (231%), de totale T (157%),
vrije T ( 148%) en de totale DHT (148%) in het bloed.

leuke cijfers :) zou graag verschillende onderzoeken willen zien met andere middelen en stacks van verschillende middelen met meerde analyse punten.

idd leuke cijfers... maar van welke bron heb je dit?

Ben persoonlijk zowiezo een voorstander van 6 weken op 20mg...gewoon potje op

nou meeste studies tonen bloedwaardes aan na 6 weken gebruik,2 weekjes langer doorgaan betekend betere en stabielere waardes imo.
Heb regelmatig dat ik denk....tis het nog niet helemaal,dan trek ik het 2 weken langer door,dan heb ik beter resultaat.Imo zit je dan aan de goede kant,denk dat 4 weken bij heftig gebruik toch te kort is.

Het is het proberen waard natuurlijk, en zeker bij de langere kuren (6mnd) een misschien betere keus.

Ja ben zelf een jaar on geweest,dus het is een uthopie om te denken dat alles binnen een paar weken op de rails is.....neem daar ook de tijd voor

Laatst bewerkt:
ik neem aan dat de meeste hun test niet laten meten na de kuur.

een gym-maatje van me had na een kuur van 10 maandjes.. bijna het zelfde aan tijd nodig voordat zijn eigenproduktie weer ongeveer zo was zoals voor de kuur.
zijn dokter wou hem allang de "3 monats Spritze" voorschrijven, wat hij (gelukkig) verwijgerde.

Elke keer na een aantal weken chlomid en/of tamoxifen zakte zijn test-level weer inelkaar...

ook leuk om te weten : Hij is bijna 15 kilo afgevallen in deze tijd

Feit is:

Nakuur is net zo belangrijk als je kuur zelf!

Tijdens en vlak na mijn nolva,is mijn test op 21.....daarna keldert hij naar 9-11 nml/l

ik neem aan dat de meeste hun test niet laten meten na de kuur.

een gym-maatje van me had na een kuur van 10 maandjes.. bijna het zelfde aan tijd nodig voordat zijn eigenproduktie weer ongeveer zo was zoals voor de kuur.
zijn dokter wou hem allang de "3 monats Spritze" voorschrijven, wat hij (gelukkig) verwijgerde.

Elke keer na een aantal weken chlomid en/of tamoxifen zakte zijn test-level weer inelkaar...

ook leuk om te weten : Hij is bijna 15 kilo afgevallen in deze tijd

Had hij hcg gebruikt bij die lange kuur? Ik denk dat dit zeker wel een must is voor zo'n lange on periode.

Nee geen hcg, die ballen waren ook niet het probleem die waren bereids na een paar weken weer op normale grote...
Had hij deca gebruikt want dit staat ook bekend om herstel wat in de weg te staan omdat het zo lang in je lijf blijft.
Herstel mild nandrolonkuurtje duurt een half jaar (Lancet. 1984 Feb 25;1(8374):417-20.) In de vroege jaren tachtig gaven endocrinologen uit het Duitse Muenster vijf jonge mannen van voor in de twintig een paar maanden nandrolon-hexylfenylpropionaat - zeg maar: Anadur - en keken vervolgens wat er met de mannen gebeurde. En hoewel de doses geen fluit voorstelden, had het lichaam van de mannen maar liefst een half jaar nodig om van dat kuurtje te herstellen.
Nandrolon-hexylfenylpropionaat is verwant aan nandrolon-decanoaat of Deca. De onderzoekers injecteerden de mannen eerst drie weken injecties met honderd milligram hormoon per week, en daarna tien weken achtereen met tweehonderd milligram per week.
bron: http://www.ergogenics.org/anabolica146.html

Had hij hcg gebruikt bij die lange kuur? Ik denk dat dit zeker wel een must is voor zo'n lange on periode.
Vroeg ik me ook af, nolva only is IMO ook niet geschikt na een lange kuur waarbij de teelballen (veel) zijn gekrompen, HCG is dan belangrijker (zeker in het begin van pct) om de teelballen terug "online" te krijgen...

gezien mijn regelmatig bloedwerk heb k gezien dat met mijn kuren (die niet echt zwaar zijn) na 3 weken nolva me bloedwaarden weer op niveau zijn. 1x HCG gedaan en toen was me LH nog laag en me test ook.

Had hij deca gebruikt want dit staat ook bekend om herstel wat in de weg te staan omdat het zo lang in je lijf blijft.
Herstel mild nandrolonkuurtje duurt een half jaar (Lancet. 1984 Feb 25;1(8374):417-20.) In de vroege jaren tachtig gaven endocrinologen uit het Duitse Muenster vijf jonge mannen van voor in de twintig een paar maanden nandrolon-hexylfenylpropionaat - zeg maar: Anadur - en keken vervolgens wat er met de mannen gebeurde. En hoewel de doses geen fluit voorstelden, had het lichaam van de mannen maar liefst een half jaar nodig om van dat kuurtje te herstellen.
Nandrolon-hexylfenylpropionaat is verwant aan nandrolon-decanoaat of Deca. De onderzoekers injecteerden de mannen eerst drie weken injecties met honderd milligram hormoon per week, en daarna tien weken achtereen met tweehonderd milligram per week.
bron: http://www.ergogenics.org/anabolica146.html

Nee geen Deca.. eingenlijk heel "simpel" :
begonnen met 500 test-E na 4Mnd 750 Test-E en tussendoor nog wat 17aa's
na 5 maanden 1 Gram Test 6 weken lang .... dan nog langzaam met propi's een einde eraan gemaakt ... en aan het einde anderhalve maand chlomid ...
daarna heeft hij nog meermaals clomid met tamoxifen genomen...

hier even zijn eigen quote weil er sein problem in einem D Forum gepostet hat :

verschieden dosiert. Angefangen bei 500mg, nach 4 monaten 750mg im 5ten monat war ich für 6 wochen bei 1000mg danach bin ich mit propis immer weiter runter gegangen und zum schluss über einenhalb monate clomid.Zwischendrin hab ich noch paar napos gehabt

• Topic Starter Topic Starter
idd leuke cijfers... maar van welke bron heb je dit?
Pubmed

De grap is tot aan tamoxifen no problmz.

Zodra ik aan de tamo. ging kwamen de problemen :(

Denk zelf dat als je niet na kuurt het ws langer duurt voor dat je hersteld maar je je prettiger voelt, dan met een nakuur

gezien mijn regelmatig bloedwerk heb k gezien dat met mijn kuren (die niet echt zwaar zijn) na 3 weken nolva me bloedwaarden weer op niveau zijn. 1x HCG gedaan en toen was me LH nog laag en me test ook.

Wat was je kuur?

Terug
Naar boven